Cea mai buna alegere.
Probleme Frana Logan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Am cumparat 2 cilindrii de la delphi,32 de lei bucata si un litru de lichid trw 20 de lei si vreo doua ore de munca.
Aveam pe masina cilindrii lucas ,cred ca sunt din fabrica(2005)...erau ruginiti la interior unul curgea pe partea stanga,pe dreapta era umed.
Acum altfel este pedala si frane beton parca e alta masina,se merita lucrarea.
Multumesc pentru sfaturi...
Comment
-
Probleme Franare
Buna seara...am si eu o intrebare...am un logan 1.4 fara abs si nu se duce drept la franare....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie" daca drumul are mici denivelari...astept ceva pareri..multumesc.
Comment
-
dezechilibru la franare. din ce spui, o roata din spate franeaza mai tare decat cealalta. mult mai tare, eu de exemplu am 15% dezechilibru stanga-dreapta si nu trage intr-o parte la franare. trebuiesc in prima fza reglati sabotii, vazut daca nu cumva ai si pe fata dezechilibru. cel mai usor vezi la o statie itp sau la un service unde au stand de incercare al franelor. aia iti pot spune exact daca e dezechilibru, unde e si cat e. fara sa stii unde e problema, nu te poti apuca sa remediezi "la ghici". adica, te poti apuca, dar rezultatul posibil sa nu fie cel dorit.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Cel mai probabil repartitorul. Verifica-l si apoi schimba-l
Asa am avut si eu. Nenicul ala din service mi-a zis ca foarte multe 1.4 au problema asta si nu se rezolva decat prin inlocuire. Reparatia ar fi frectie la un picior de scaun. Se poate regla cat sa tina la o franare, maxim doua.
L.E. Asa a fost din fabrica, "rezolvata" problema cat sa nu-mi fie schimbat pe garantie.Last edited by Fanez; 7 November 2016, 09:34.
Comment
-
Originally posted by Mihai92 View PostBuna seara...am si eu o intrebare...am un logan 1.4 fara abs si nu se duce drept la franare....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie" daca drumul are mici denivelari...astept ceva pareri..multumesc.
Un amortizor ineficient poate cauza acele topaieli ale rotii, adica pierderea contactului dintre anvelopa si suprafata de rulare. Acest lucru duce in final la o destbilizare a masinii atat in mers rectiliniu cat mai ales la viraje si franare.
Un lucru important aici : anvelopele. Trebuie sa fie pereche macar pe punte.
In general uzura trebuie sa fie egala fata spate/ stanga dreapta, altfel anvelopele BUNE trebuie sa stea pe SPATE. Credeti ca am gresit? Verificati un curs de dinamica de la AR si mai vorbim apoi.
Comment
-
....se da de a 2 pe drum si la 60 km/h...din ce cauza? franeaza toate 4 rotile...si o roata pe spate stanga..."topaie"
De verificat repartitor si cilindrii....dar nu strica si suspensia insa ma indoiesc; sigur pe spate ai probleme si ai face bine sa verifici repartitor cilindrii si restul pt ca daca tu pe uscat te rasucesti....pe zapada zbori....
Referitor la gume bune pe spate....asa este
Intrebare : la masinile cu tractiune pe spate, unde ziceti ca se pun?
Comment
Comment