Trepidația pe frânare poate proveni si de la discurile de frana ovalizate, caz în care doar cu zeama de înlocuire se mai poate rezolva.
Probleme Frana Logan
Collapse
This is a sticky topic.
X
X
-
Originally posted by iCSvision View PostAsa cum am menionat...discurile au fost schimbate odata cu placutele. Nu am luat nicio balt cu ele încinse.
Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Daca vreuna dintre plăcuțe a fost montată cu picioarele, cum ziceam mai sus, atunci trepidații pot apărea și de acolo.
Unii mecanici pârâți nu iau în serios aceste operațiuni, se gândesc doar sa termine repede.
Eu nu as mai sta pe net cu as rezolva, înainte ca noile piese sa fie deja stricate.
Comment
-
Mersi @dsign de idei...da a fost curatat butucul.
Nu am mai stat pe net asa cum zici si tu. Am fost la service înapoi si dupa un test drive...placutele si discurile sunt ok. Mi-a zis ca e de pe partea de articulatie. Maine ajung din nou pentru constatare pe elevator. Va tin la curent.
Trimis de pe al meu SM-G920F folosind Tapatalk
Am fost la service...urcat pe elevator, verdict:
- bascule de inlocuit
- capete de bara
- bielete
Exact ce am schimbat acum maxim 8-10k km cu marea firma QWP. Asa trebuie daca te bucuri la "oferte".
Ce firma recomandati raport calitate-pret pentru cele mentionate mai sus?Just Hold Onnnnnn....
Comment
-
Comment
-
Am un Logan 1.4 din 2006.Dimineata,la primele 4-5 apasari ale pedalei de frana,se aude un zgomot, ca si cand ar fi uzate, dincolo de maximum,placutele sau sabotii,si ar freca "fier pe fier".Apoi nu se mai aude nimic la apasarea pedalei.Nu e de la placute sau saboti.Stie cineva de unde ar putea fi?
Multumesc
Comment
-
Frana moale un sfert de curs Logan
Sunt curios, mai e topicul ăsta deschis sau s-a calmat cu solutia inlocuirii garniturilor de la pistoanele etrierilor?
Aceeasi problema o am si eu. a mers masina bine merci pana am schimbat placutele de frana. Le-am pus pe cele noi si i-am dat oras. imediat am simtit ca franeaza parca mai greu, insa nu am dat importanta. acum prima jumate de cursa (de fapt un sfert, sincer sa fiu), face fass, de parca ar avea aer, apoi ma pune cu botul in volan. la franare franez ca la 1310.
nu stiu daca mai intra sau nu abs-ul.
am sa fac azi un test cu viteza mai mare, sa vedem ce face.
lichidul de frana e la maxim, nu e ud deloc pe sub capota. parca pe jos pe asfalt am vazut o urma, fix sub pompa de frana. dar sub capota, pe la pompa nu e deloc ud.
Efectiv nu stiu ce sa-i mai fac si daca e sigur sa merg cu ea sau nu.
am logan 1.4 din 2006, euro 4, cu abs pe cele 4 roti
Multumesc!
Comment
-
Planuiam de ceva (adica...un an ) schimbarea furtunurilor de frana. Intre timp, am cumparat o jucarioara, tester pentru lichid de frana. Foarte uimit constat ca eram in avarie cu "spritzul", adica chiar pe rosu, desi il schimb foarte regulat, la 2 ani de zile si era unul bun, Ate...
Neincrezator, testez si pe cel nou. Impecabil, verde!
Cum s-au adunt mai multe operatiuni de efectuat (revizii punti fata), am planificat o zi pentru tot, lunea trecuta, foooarte cald.
M-am uitat in manuale, am ajuns si pe la Cristi Streulea (tutoriale) si am inceput sa ma ingrijorez (shimbase etriere si spunea ca in toate cazurile, peste 6 la numar, a fost nevoie de service pentru aerisirea corecta, adica de acel aparat cu presiune).
Am schimbat: placutele de frana, curatata bine toata vaselina din culise si tije, pusa cea adecvata, suportii placutelor de frana si montat etrierul la loc.
Desfacuta piulita de pe conducta (nu se extrage, nu se indoaie acea lamela elastica ce mentine furtunul in suport!), apoi demontat furtunul din etrier.
Lasat lichidul sa curga, nu foarte mult (demontat busonul vasului pt lichid de frana, pusa o tavita sub masina, sa nu facem mizerie...)
Montat furtunul pe etrier, apoi in partea superioara, la imbinarea cu conducta. Maaare atentie la pozitia, torsionarea acestuia!
Demontat aerisitorul si lasat sa curga lichidul prin el.
Dupa ce am repetat pasii pentru cealalta punte am inceput eliminarea lichidului vechi, prin vacuumare (am pistol pentru asa ceva, manual), conform instructiunilor producatorului:
- circuitul spate dreapta,
- circuitul faţă stânga,
- circuitul spate stânga,
- circuitul faţă dreapta
Pe fata nu mi-a placut ce am simtit, asa ca am suplimentat cu maniera clasica: pedale, stop, aerisire si repetat la nevoie.
La final am rasuflat usurat, cursa pedalei era foarte OK! Acum ramane sa se astearna placutele peste discuri, franarea spate-fata si frana de mana sunt in regula.
Sper sa fie de ajutor cuiva sfaturile de mai susLogan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie
- Likes 1
Comment
-
Salut!
Am cumpărat un recipient sub presiune pt. aerisit frâne: https://www.sculemag.ro/scule-pentru-...
L-am umplut cu lichid, am băgat aer sub presiune în el. Pe la aerisitorul dreapta spate, curg în continuu bule de aer. Am trecut deja 1,5l de lichid prin circuit.
Știe cineva ce fac greșit?
Înainte de asta am schimbat cilindrii de frână, repartitorul și conducta de pe dreapta de la cilindru. Nu se văd scurgeri nicăieri. Pe la celelalte aerisitoare curge lichid curat. Ah, și în tot procesul ăsta, cât am avut conductele desfăcute, mi-a scăzut de tot lichidul din vas, până să apuc să completez.
Pe videoclipul de mai jos se văd bulele, zici că e apă minerală.
https://www.youtube.com/watch?v=6ur5...ature=youtu.be
Comment
Comment