Ma bag si eu in discutie . Toate masinile sunt problematice la a scoate ,,maieul,,.
Eu am fost invatat de ,,batrani,, in felul urmator:
Cu masina pe roti, slabesti prezoanele/piulitele rotii. Sau nu, depinde ce vrei sa faci la roata respectiva.
Tot cu masina pe roti , daca iti da voie gaura centrala a jantei , slabesti/scoti piulita centrala a fuzetei/butucului.
Ridici masina pe cric/capra si extragi tamburul cu tot cu roata. Poti tine bine roata si o rotesti cate un pic, ca si cum ai desfileta ansambul , cu totul.
Daca este nevoie, scoti cu totul tamburul de pe roata.
E mai usor practic de facut decat de explicat.
Daca roata nu are gaura centrala suficient de generoasa, se fac pasii un pic inversati. Ideea de baza este sa fie roata prinsa de tambur cand se extrage.
Ps. carcotasii sa se abtina.
Eu am fost invatat de ,,batrani,, in felul urmator:
Cu masina pe roti, slabesti prezoanele/piulitele rotii. Sau nu, depinde ce vrei sa faci la roata respectiva.
Tot cu masina pe roti , daca iti da voie gaura centrala a jantei , slabesti/scoti piulita centrala a fuzetei/butucului.
Ridici masina pe cric/capra si extragi tamburul cu tot cu roata. Poti tine bine roata si o rotesti cate un pic, ca si cum ai desfileta ansambul , cu totul.
Daca este nevoie, scoti cu totul tamburul de pe roata.
E mai usor practic de facut decat de explicat.
Daca roata nu are gaura centrala suficient de generoasa, se fac pasii un pic inversati. Ideea de baza este sa fie roata prinsa de tambur cand se extrage.
Ps. carcotasii sa se abtina.
Comment