Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ma bag si eu in discutie . Toate masinile sunt problematice la a scoate ,,maieul,,.

    Eu am fost invatat de ,,batrani,, in felul urmator:

    Cu masina pe roti, slabesti prezoanele/piulitele rotii. Sau nu, depinde ce vrei sa faci la roata respectiva.


    Tot cu masina pe roti , daca iti da voie gaura centrala a jantei , slabesti/scoti piulita centrala a fuzetei/butucului.


    Ridici masina pe cric/capra si extragi tamburul cu tot cu roata. Poti tine bine roata si o rotesti cate un pic, ca si cum ai desfileta ansambul , cu totul.


    Daca este nevoie, scoti cu totul tamburul de pe roata.


    E mai usor practic de facut decat de explicat.


    Daca roata nu are gaura centrala suficient de generoasa, se fac pasii un pic inversati. Ideea de baza este sa fie roata prinsa de tambur cand se extrage.


    Ps. carcotasii sa se abtina.




    Comment


    • Am observat,daca slabesi frana de mana,iese foarte usor tamburul.
      KISS ,1.6 mpi , 90 de gloabe ... inviorate

      Comment


      • Slabit in ce sens? eu interpretez ca operatiunea de slabire a cablurilor, altfel e logic ca tamburul iese mai usor daca dai drumu la frana de mana.

        Comment


        • Bună ziua, am și eu o problemă cu frâna de mână, deoarece frîna era slabă am schimbat în luna mai saboții, arcurile și mecanismul de reglare (bara ceia) după schimbare frîna de spate era slabă însă după circa 2 săptămîni parcă a devenit cît de cît ok, cu toate că era strînsă la maxim piulița de reglaj al manetei. Ieri am parcat mașina la o vale mai mare și am observat că frîna din nou nu ține bine cu toate că am tras maneta la maxim. Se poate cumva de regulat frîna de mînă în afară de acea piuliță de sub manetă, poate este cumva o metodă de regulat acel mecanism al saboților sau chiar de schimbat acel mecanism cu altceva deoarece mi se pare prea complicat și inefectiv.

          Comment


          • Pentru cineva care are puțină experiența în acest tip de mecanism, nu este foarte complicat. Este un mecanism cu autoreglare acolo, de gâdilat, spălat biiiine și great, precum și de reglat. Totul trebuie sa funcționeze precis, frâna de mână se reglează astfel încât sa înceapă sa frâneze de la 2-3 dinți, iar când se eliberează, roată trebuie sa se învârtă liber, frecare minimală. Dacă nu cunoști, e bine sa apelezi la o persoană cu experienta necesara, nu e de glumă. Baftă!
            Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

            Comment

            Working...
            X
            Anulare DPF
            Politica de Securitate Google