Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Apropo... Am o problema... Daca apas pedala de frana (pompez) relativ repede... Pedala se intareste si tine mai sus. Daca imediat tin apasata pedala cu forta constanta... Ea se duce usor in jos pana la un anumit punct... , ce credeti ca poate fi... E normal!?!?
    Last edited by vali007; 30 May 2008, 11:17.
    Logan Berlina 1.5 DCi 65 CP - Preferance 26 OCT. 2006 sigpic

    Comment


    • S-ar putea sa fie de la pompa de frana. Lichidul de frana e la nivelul normal?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Ai aer pe instalatie trebuie aerisita instalatia incepand din stanga spate ,dreapta spate si tot asa vezi sa nu ai pierderi intai ,uitate pe sub masina sa nua ai uda vreo janta pe interior sau la legaturile flexibile (urmareste traseul de franare daca e uscat trebuie doar aerisit si gata

        Comment


        • Sau paote s-au dus garniturile din pompa de frana si scapa. Sau vro garnitura de etrieri/ cilindri frana spate.

          daca nu se duce lichidul de frna din vas atunci sigur e de la garniturile din pompa de frana.
          daca se duce incet incet si lichidul din vas atunci e pe sistemul de franare- tevi/ garnituri pistoane etriere/saboti

          In cazul in care dispare lichidul verifica:

          - furtune flexibile fata (crapaturi, zone umede, zone unse) (da de volan stanga dreapta si se pot vede fara sa scoti rotile)
          - pt etriere desfaci rotile si te uit pe acolo cauti pete de unsoare- verifica aerisitor, ( pt o verificare mai amanuntila trebuie sa verific etanseitate cilindru si asta inseam ca trebuie sa desfaci etrierul

          punte spate:

          -verificat repartitor - la fel- peta umede/ uleioase
          -verificat aerisitoarea repartitor +aerisitoare roti ( treb sa gagi capul pe deasupra roti ca sa vezi in spatele ei sau descacut roata si verificat)
          - desfacut roata verificat pete -e cilindru de actionare a sabotilor

          Facut o aerisire

          si daca nu se rezolva problema atunci e o problema care tine de parapsihologie
          Last edited by Seba; 4 June 2008, 13:20.
          1.5 dc

          Comment


          • Aloha !

            Am si eu 2 intrebari (de fapt 1 intrebare si o problema):

            Sunt incepator si conduc doar de 3 saptamini masina personala (Logan Ambition 85 CP DCI). Am vazut eu cind am incercat sa experimentez mersul cu motorul oprit pe o panta ca pedala de frina se face beton. Ok, m-am gindit eu ca servofrina depinde de motor si asa am citit si in acest thread, dar totusi mi s-ar fi parut normal ca dupa oprirea motorului pedala sa ramina macar cit de cit functionala, chit ca ar trebui o forta mult mai mare de apasare in acest caz pentru actionare. La mine nu o puteai muta din loc nici cu tractorul. Aici mi se rupe filmul, nu prea inteleg daca e normal.

            Problema se refera la faptul ca am incercat sa frinez cu frina de serviciu la diverse viteze si,
            1) desi in bord martorul de ABS nu indica vreo problema, totusi nu sesizez ca s-ar activa ABS-ul. Nu am sesizat nici ciriiala respectiva, nu am simtit in picior nimic (sacadarile) care sa-mi indice ca s-ar activa.
            2) distanta de frinare mi se pare mult mai mare, in raport cu celelalte 3 masini (DAEWO Nubira II Peugeot 206 HDI si WV Golf V) cu care am invatat sa conduc.

            Este drept ca nu am avut curajul sa frinez total, la maxim la viteze mari, am simulate frinarea de urgenta doar pina pe la 40-50 km/ h, in rest am cautat sa frinez cit de cit rezonabil astfel incit sa ma simt si eu in siguranta. Totusi si la 100 km/ h am apasat destul de ferm pedala de frina si nimic…

            Comment


            • Problema cea mai mare pe care o ai ar fi ca trebuie sa inveti sa nu mai opresti motorul cind cobori o panta. Dami si mie macar un motiv pentru care ai facut chestia asta. E foarte normal tot ce ai simtit la masina in situatia data. Zi mersi ca nu ti sa intimplat o nenorocire.

              Comment


              • Sunt perfect de acord ca in panta nu trebuie nici oprit motorul nici mers cu masina scoasa din viteza, nici cu ambreiajul decuplat.
                Panta avea vreo 9 hm, cu serpentine etc.... , fiind insa drum infundat si foarte putin circulat. Cum necum mi s-a aprins martorul de combustibil taman in virf de panta si, cum pina la o statie de combustibil mai erau muuuuuuulti km iar eu inca nu aveam canistra in portbagaj si nici nu citisem pina la acea ora citi km mai poti parcurge cu martorul aprins pina trage si ultima picatura de motorina de pe fundul rezervorului iar pe deasupra nici nu eram sigur daca in frina de motor se mai consuma sau nu combustibil ....... Cam asta a fost motivatia.
                Nu au fost decit citiva metri parcursi cu motorul oprit, fiindca daca tot eram la capitolul experimente am incercat sa pun frina imediat, am vazut ca nu tine treaba si in acelasi timp am actionat frina de ajutor am apasat ambreiajul si am si dat cheie.

                Totusi, inteleg ca frina de serviciu devine un mare zero daca motorul e oprit, nu ? Merita sa fiu sigur, poate mi se intimpla vreodata fara sa vreau.
                Last edited by Qvadratvus; 11 July 2008, 01:46.

                Comment


                • Fara sa vrei nu se poate intimpla.

                  Comment


                  • Originally posted by Qvadratvus View Post
                    1) desi in bord martorul de ABS nu indica vreo problema, totusi nu sesizez ca s-ar activa ABS-ul. Nu am sesizat nici ciriiala respectiva, nu am simtit in picior nimic (sacadarile) care sa-mi indice ca s-ar activa.
                    Fa o proba in felul acesta:
                    Pe o portiune cu mult pietris, la o viteza mica, pune violent frana. Ai grija de cei din jur (sa nu lovesti vreo masina, vreo persoana, ma gandesc la f ca esti la inceput si s-ar putea sa te surprinda reactia masinii).
                    ABS (asa cum se detaliaza pe un alt thread) intra in functiune doar atunci cand este sesizata ruperea aderentei. Este ceva normal ceea ce ti s-a intamplat (adica..."nu s-a intamplat").
                    Vin si eu ca "soacra" si iti zic: Niciodata sa nu mai opresti motorul ori sa mergi cu maneta scoasa din viteze (mai degraba cersesti cuiva niste motorina decat sa te trezesti cu "cadouri").
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • Originally posted by Qvadratvus View Post
                      2) distanta de frinare mi se pare mult mai mare, in raport cu celelalte 3 masini (DAEWO Nubira II Peugeot 206 HDI si WV Golf V) cu care am invatat sa conduc.
                      Distanta de franare chiar este mai mare, fata de alte masini.

                      Si in panta, pentru ca vad ca ai dCi, deci ai servo-directie, puteai sa intri in ceva, volanul invartindu-se greu.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • Mai conteaza?.....Daca facea economie.

                        Comment


                        • Paulic, imi pun si cenuşă în cap dacă vrei, dar totusi am pretentia de a invata pentru a sti ce sa cer de la masina pe care o am si mai ales de a ajunge sa cer numai ce poate ea sa-mi dea. Am inteles, merit urecheala, dar inafara de trasul de urechi ai ceva sa-mi spui sau sa-mi explici ?

                          In rest.... mda... la problema cu distanţa de frinare sper să-mi readaptez "receptorii". Încă sunt obişnuit sa "pişc" frîna şi sa frînez semnificativ. Cel puţin la VW Golf 5 numai dacă apăsam puţin mai tare, ieşeam prin parbriz... (la figurat). Probabil era şi meşterită să acţioneze de această manieră, dat fiind că era maşină de şcoală.
                          Last edited by Qvadratvus; 12 July 2008, 00:15.

                          Comment


                          • Acum dacă stau bine să mă gîndesc nu prea ştiu cum frînează Loganul în comparaţie cu celelalte pe drum umed, probabil că şi aici voi avea o problemă...

                            Comment


                            • Qvadratvus poti sa-ti pui ce vrei tu in cap si tot nu-ti vei invata masina facind probe sinucigase. Daca intradevar vrei sa inveti masina mergi frumos ,ca un incepator,fara a risca prea mult si odata cu timpul si km efectuati,masina iti va dezvalui toate secretele ei.Nu intelele gresit. Toti am fost incepatori. Daca ti-am dat aceste sfaturi,nu am vrut sa trag pe nimeni de urechi,ci am vrut sa fiu de ajutor.

                              Comment


                              • Ok, am recepţionat.

                                P.S.Scuze pentru offtopicăreala din ultimele posturi..

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google