Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    @ petroman,lasa frate,nici noi nu suntem perfecti, nici eu nu prea sunt de acord cu andrei,dar tre'sa ne suportam! stai linisit ca nu ma impresioneaza! plimba un Logan si atit ,parte de teorie le mai bungheste, dar la practic .....ma abtin! nu pentru ca -i moderator, dar teoria e buna doar pe baza practica.
    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

    Comment


    • #77
      @andrei, chiar sa fie un repartitor defect,decalibrat crezi ca tu ca simplu conducator,chiar mecanic poti argumenta asta? sau crezi ca se poate regla usor de o spui asa?.Personal m-am legat de o chestie de genul asta dar am ajuns la o concluzie-dupa nenumarate masuratori cu manometre pt fiecare circuit,saci cu nisip in porbagaj,etc- ca un regulator care se defecteaza,(decalibreaza )se inlocuieste cu altul nou.
      Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

      Comment


      • #78
        Da posibil sa fie un 'strat' de rugina. Si mie mi se intampla foarte des sa aud un usor huruit la primele franari ( doar daca sunt usoare) dar nu zilnic, iar masina sta de seara de pe la 19 si pana dimineata la 7, este un fiat si am cu el facuti deja vreo 90.000 km.

        Comment


        • #79
          Originally posted by MESERIASU' View Post
          sau crezi ca se poate regla usor de o spui asa?
          Stiu ca se regleaza foarte greu, cu multa chinuiala pana reusesti, dar din cazurile pe care le-am auzit pana acum, multi mecanici le regleaza in loc sa le schimbe, ca ar mai usor pentru ei si e mai sigur daca il schimba cu unul nou.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #80
            nu nui stricat repartitoru dupa cum ziceam ma jucam mult cu frana de mana se mai aseza si cablu..

            apropo stie careva de ce cand scoti siguranta de la ABS sau cand mai moare ABS-ul sta aprinsa si frana de mana ?
            turbo makes torque and torque makes fun

            LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

            Comment


            • #81
              am vrut sa modific postul dar nam mai reusit.
              andrei la mine daca apas pedala si ramane tare tot pleaca foarte usor de pe loc, daca o tin apasata se simte cum se duce pana unde trebuie sa tina ea asta cand e motoru pornit daca este oprit ramane ceva timp foarte tare si apoi se apasa usor.... dar nu merge infranata:
              cand "faci pedala" lichidul de frana se comprima spre tamponasii de la frane fata spate nu conteaza.. pana sa revina tamponasii la pozitia initiala ceea ce se face deobicei in mers, unii spun ca discul trebuie sa nu fie perfect drept ci un pic stramb sa impinga inapoi frana mi se pare o prostie.. cred ca 1-2 arcuri ar rezolva chestia asta si asa se si intampla. Revenind lichidul nu are timp sa revina si pedala este deja ridicata in mom cand apesi iar alt lichid este impins si el pe instalatie si astfel este mai mult lichid deci e normal sa se apese pedala mai putin.. pana nu se mai apasa deloc dar nu vad de ce nu ar si reveni usor sau ar merge infranata masina ..
              turbo makes torque and torque makes fun

              LowGun-ul meu:http://www.loganclub.ro/forum/lowgun...?t=2081&page=5

              Comment


              • #82
                Am descoperit misterul. Este vorba de un fenomen pe care il las pe seba sa-l explice tehnic. Daca calci frana cu motorul turat pedala tine mai sus e ceva de presiune pe care o formeaza motorul. Si cum am calcat frana fara sa calc ambreiajul motorul era turat. M-am chinuit pana am obtinut rezultatul din nou dar gata m-am dumirit.
                @ andrei daca calci frana cu motorul oprit in momentul in care pornesti motorul supapele de la servofrana intra in functiune si revine instant la normal( pedala).
                Cel mai lent 1,6 8v

                Comment


                • #83
                  meseriashu, pot sa te contrazic un pic? si loganul cu abs are repartitor de frana. se numeste ebd si apare pe toate modelele de logan. sau al meu o fi mai cu mot?
                  noyz, ai dreptate in ce spui, dar din ce-am intels problema ridicata de rocri se refera la o faza in mers, dupa ce cativa km buni n-a atins frana. asta nu pot sa mi-o explic...decat aer fals in toba de vaccum a servofranei...

                  rocri are dreptate, forta pedalei depinde de turatia motorului, caci cu cat motorul e mai turat, vacuum-ul din galeria de admisie e mai pronuntat, deci implicit si taria franei e mai mare. tarie mai mare inseamna ca pedala ar trebui sa mearga usor dar franarea sa fie mai pronuntata...poate nu m-am exprimat bine, daca exista dubii, mai dezbatem
                  la pornirea motorului cu frana apasata, e exact cum spuine rocri, adica se face vacuum in amplificatorul de forta al servofranei si pedala se "inmoaie"...
                  Last edited by Seba; 9 March 2008, 21:55.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #84
                    @csebalyn,posteaza-mi, te rog,o foto cu ceea ce numesti tu repartitor de frinare pt Loganul tau cu mot si cu ABS. Daca vad ceea ce numesti tu repartitor, pot confirma sau infirma teoria ta!
                    @ rocri, lasa explicatiile tehnice ale lui csebalyn,fiindca nu are dreptate.
                    1-asistenta la frinare se face cu ajutorul depresiunii care se formeaza in colectorul de admisie, cu cit turatia creste, scade vacuumul pe colector,si normal ca la un vacuum mai mic nivelul de asistenta scade, totul este o simpla parere.E o chestie fizica !apropo daca vei avea ocazia sa urmaresti niste parametrii la un tester vei observa ca la turatii de relanti,presiunea colector este cu o valoare, iar la turatii are o valoare mai mare cu toate ca la turatii avem alte debite de aer.Ex turatie motor 750-900 rot/min-max500mbar la 3000 rot/ min avem o presiune mai mare.Dar vezi ca presiunea atmosferica este in jurul a 1100 mbari(ia un manual de fizica) si ce constati ca la turatii mici vacuumul(cel care face asistenta la frinare )este mult mai important!
                    Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                    Comment


                    • #85
                      meseriasu da loganul are repartitor pe punea spate din cate stiu si ii zice mai pompos EBD electronic brake distribution

                      sigpic

                      Comment


                      • #86
                        am si eu o chestie soada la frana. M-am tot jucat cu Abs-ul iarna asta... mie mi se pare ca se opreste greu oricat de tare as apasa pedala. Chestia e ca masina franeaza controlat si totusi bine. Zgomotul la abs e putin deranjant. e ceva normal? mentionez ca nu am mai condus masina cu abs pana la loganul meu.
                        Ambition

                        http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                        Comment


                        • #87
                          @sony,repartitor de frina se numeste regulatorul mecanic,la variantele fara ABS.In rest, la sistemele cu ABS, ce rost avea sa mai puna un regulator de presiune (care sa evite blocarea rotilor spate la frinare) cind calculatorul ABS poate face asta-asta-i scopu lui!
                          Din cite stiu eu, peLogan avem ABS Bosch cu REF-Repartitor Electric de Frinare-
                          @r3duc, avind in vedere ca ABS isi face treaba , fara sa aprinda martor bord e OK! e ceva normal.
                          Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                          Comment


                          • #88
                            aha. merci MESERIASU-le. vreau sa te intreb la loganul tau frana de mana blocheaza de exemplu la 30 km/h daca o tragi max?
                            Ambition

                            http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

                            Comment


                            • #89
                              Originally posted by r3duc View Post
                              am si eu o chestie soada la frana. M-am tot jucat cu Abs-ul iarna asta... mie mi se pare ca se opreste greu oricat de tare as apasa pedala.
                              E normal. Cu cat suprafata de rulare e mai alunecoasa, deci rotile tind sa se blocheze, franarea e mai lunga.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by r3duc View Post
                                ...frana de mana blocheaza de exemplu la 30 km/h daca o tragi max?
                                eu n-am reusit fara sa-i fac putin balans la masina.
                                am blocat rotile spate cu frina de mina doar daca am apasat si frina de picior mai puternic, spatele s-a ridicat si... nu stiu sa explic , ideea e ca atunci a scirtiit si spatele
                                Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google