Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Salutare tuturor.Nu vreau sa intrerup discutia dintre voi.Am o problema.Am cumparat un set pacute de frana ferrodo premier cod FDB1617 de pe ebay care nu se potrivesc.Vanzatorul insista ca merg pe logan ,duster..pe ferrodo.com nu am gasit codul corespunzator.Ce sa fac sa-l conving ca nu se potrivesc.Va multumesc!

    Comment


    • Originally posted by smaci View Post
      "Iancu Mic" ok, mersi. Dar cand o las pedala de frana se accelereaza urca la 1000 rot/min pe turometru, iar daca pedalez 2-3 in continu ramane turat la 1000. Eu vreau sa stiu ca la voi cum se manifesta, este normal?
      N-am dat importanta la asta; maine cand plec la munca, promit sa fac aceste teste si revin.

      @alexalin 2009
      FDB 1617 merg la Logan, dar la MCV.
      Last edited by IancuMIC; 20 July 2012, 19:29.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • Originally posted by smaci View Post
        cand o las pedala de frana se accelereaza urca la 1000 rot/min pe turometru, iar daca pedalez 2-3 in continu ramane turat la 1000.
        Ti-am promis ca verific; la fel se manifesta si la mine, in plus dupa pedale repetate coboara foarte jos relantiul dupa care se stabilizeaza; asta se intampla doar la relanti, la turatii peste 1500 rpm, nu se observa nimic de luat in seama.Ti-am explicat motivul, deci nu e o problema, cu atat mai mult una de frana.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Am si eu o problema , o sa postez aici poate ma lamureste cineva :
          - dimineata cand las frana de mana jos si vreau sa plec de pe loc a-mi ramane blocat spatele si se ridica putin ,timp de 1 sec. ,apoi se aude un zgomot (cum se deblocheaza ceva) dupa care nu mai am probleme .
          De la ce credeti ca este aceasta problema ?
          ms

          Comment


          • trebuie desfacuti butucii, desprafuiti, degripati sau inlocuiti cilindri si pistonasele de la frana. cati km si ani are loganul?
            sigpic

            Comment


            • Nu se retrag sabotii de pe tambur; posibil arc reapel nu-si face treaba. Ar mai putea fi si saboti lipiti, dar nu e anotimpul care sa produca asemenea fenomene.
              Ridica o roata spate pe cric, verifica daca de invarte mai greu fara frana de mana actionata; daca da, atunci pistonas care se retrage greu din cauza mizeriei(burduf spart)
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                trebuie desfacuti butucii, desprafuiti, degripati sau inlocuiti cilindri si pistonasele de la frana. cati km si ani are loganul?
                60 mii ...........km

                Vad ca acum de 2 zile a inceput sa tina si mai sus levierul franei de mana , are legatura cu aceasi problema ?

                Cineva zicea ca ar putea fi un cablu de la frana blocat , este posibila si aceasta varianta ?
                Last edited by sor7n; 25 July 2012, 09:54. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • conform carnetului de intretinere, desprefuirea franei spate se face la 60.000 km. atunci poti constata si alte eventuale probleme. daca te pricepi, te uiti la tot sistemul de frana de pe spate. daca nu ai cum sa te uiti, te duci in service. are abs loganul?
                  sigpic

                  Comment


                  • Da , are Abs ! ce ar trebui facut , este vreun tutorial ceva la aceasta problema ?

                    Comment


                    • da, exista,d ar doar pentru desprafuire si schimbare saboti. cauta pe tutorialelogan.ro
                      sigpic

                      Comment


                      • Originally posted by IancuMIC View Post
                        Nu se retrag sabotii de pe tambur; posibil arc reapel nu-si face treaba. Ar mai putea fi si saboti lipiti, dar nu e anotimpul care sa produca asemenea fenomene.
                        Ridica o roata spate pe cric, verifica daca de invarte mai greu fara frana de mana actionata; daca da, atunci pistonas care se retrage greu din cauza mizeriei(burduf spart)

                        O sa incerc prima data sa ridic pe cric cate o roata (spate) , cu si fara frana trasa sa vad simtome .

                        Comment


                        • verifica mai des uzura plăcuțelor de frîna. cu cît sunt mai uzate cu atît iese pistonașul mai mult din etrier cauzînd deformarea cilindrului etrier implicit blocarea rotilor

                          Comment


                          • am curatat sabotii de praf(70.000) si roata stanga se invarte mai greu. e posibil sa se lase dupa ceva vreme ? se aude un zgomot de frecare cand e pe cric si o invart. sa fie rulmentul ?

                            Comment


                            • Originally posted by bogdan_1984 View Post
                              conform carnetului de intretinere, desprefuirea franei spate se face la 60.000 km.
                              Aiurea si cu,carnetul ala de intretinere..eu am 33 de mii de km si vinerea trecuta cand am facut treaba asta cu desprafuirea am constatat ca era acolo la prafalau grupa mare si cat cuprinde.
                              Asa ca faceti treaba asta cat mai repede ca nu strica deloc!

                              Comment


                              • Eu fac in fiecare vara curatenie la saboti, circul mult pe drumuri de tara, cu prundis, praf mult. Dupa curatenie dau cu un gram de vaselina pe cele 3 puncte in care se sprijina fiecare sabot si nu am scartaieli la franare.
                                Attached Files

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google