If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nu cred; procedura de purjare (comanda deschiderii valvelor) a blocului ABS se face cu testerul.
La mine nici macar n-au pornit motorul (masina era pe elevator)nici o pedala macar; schimbul s-a facut..."gravitational"; cel vechi curge, cel nou ii ia locul
Renault Nu se aeriseste cu motorul pornit, cu Clip, DDT, unele testere multimarca au, de asemenea functii "test de actuatori" pe ABS. IancuMIC Din experienta iti spun ca asa- zisa aerisire gravitationala e cea mai sanatoasa metoda.
Din experienta iti spun ca asa- zisa aerisire gravitationala e cea mai sanatoasa metoda.
E un punct de vedere conservator.Nu spun ca e rau,dar daca in aceeasi perioada de timp un mecanic poate face 5 inlocuiri de lichid(folosind testerul),fata de una,prin metoda "sanatoasa",tendinta va fi catre...! Sa aleaga fiecare beneficiar,metoda dorita.
Privind pe devizul de lucrari anexat la factura cu ocazia reviziei de anul trecut; inlocuire lichid frana= 0.40 cant/timp. Intre timp mecanicul ajuta pe altul la inlocuirea unei casete de directie; asa ca, pana una alta e metoda mai avantajoasa pentru cei din service.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Intradevar,"drumul cunoscut,pare mai scurt",dar eu voiam sa scot in evidenta cit de greu acceptam sau uneori respingem,noutatile tehnice si nu numai(conservatorism).
Săptămâna trecută am avut o mare surpriză la 50 metri de la plecarea de pe loc, când am constatat că am rămas fără frână.
Mai exact, trebuia sa opresc să dau prioritate celor de pe drumul principal, când am constatat că pedala se duce la fund. Dacă la prima strigare pedala s-a dus la fund, după ce am făcut rapid 2-3 pedale s-a oprit, mai greu ce-i drept.
Ulterior nu am mai sesizat problema. Am făcut mai multe teste (inclusiv frână bruscă de la 120 pe autostradă) și nu am mai avut vreo problema.
Ca și observație, dacă stau cu mașina pe loc la ralanti și apăs frâna la maxim, uneori are tendința de a scădea turația progresiv (în 2-3 secunde) până la 500 rpm după care își revine.
Last edited by kissfm; 21 January 2013, 17:37.
Reason: mici corecții în text
De 8 ani de cand am Logan, nu mi s-a intamplat, decat la vechea Dacie; in schimb unui coleg de serviciu i s-a intamplat de vreo doua ori, dar la apasare lina a franei, cam in aceleasi conditii descrise de tine. Am dezbatut subiectul, dar n-am gasit o explicatie care sa stea in picioare.
Treaba cu scaderea relantiului se explica prin modificarea amestecului de aer; mastervac-ul comunica cu admisia.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Salut. Am si o o problema cu franale, sau cel putin asa cred....dimineata cand plec cu loganul, la primele franari se aude un huruit foarte urat, ce e drept am aproape 50.000 si nu i-am schimbat placutele. dupa vreo cativa km, nu se mai aude decat foarte incet. Un alt zgomot ciudat , ca sa zic asa, cand las frana de mana jos, se aude un fel de cling(nu stiu cum sa il explic) doar dimineata, daca mai trag frana de mana in aceasi zi, nu se mai aude. Stie cineva care ar putea fi problema? Daca e cineva din Galati , unde as putea sa ma duc sa schim placutele, si ce placute recomandati. Multumesc!
Pune mana si schimba placutele cat mai curand. Te poti uita mai intai la ele sa vezi in ce stadiu sunt, dar oricum 50 mii km e destula distanta. Sa-ti spun asa, si la mine la prima frana dimineata se aude un usor zgomot de frecare a placutei de tambur, fiind reci, dupa care gata, nu se mai aude nimic. Firme de placute gasesti multe, ai grija sa fie de calitate, nu te juca cu siguranta franarii. Eu unul i-am pus placute originale si dumnezeu stie daca am facut bine sa dau mai multi bani pe ele sau sa fi luat unele mai ieftine, dar pot sa spun ca franarea este extrem de eficienta si fara zgomote. Bafta!
Din nefericire, daca a apucat sa se auda tare mi-e ca s-a facut varza si discul si se dezechilibreaza sigur franarea intre cele doua roti din fata. Am patit-o si asa s-a intamplat.
Pune mana si schimba placutele cat mai curand. Te poti uita mai intai la ele sa vezi in ce stadiu sunt, dar oricum 50 mii km e destula distanta. Sa-ti spun asa, si la mine la prima frana dimineata se aude un usor zgomot de frecare a placutei de tambur, fiind reci, dupa care gata, nu se mai aude nimic.
Le-a inlocuit; ramane neelucidat zgomotul de la eliberarea franei de mana.
Erau amestecate ideile referitoare la placute (fata) si clic-ul de la frana de mana (spate). Poate se impaneaza nitel cand este trasa, in uzura formata pe maieu si intarzie putin revenirea la relaxarea franei de mana. La fel, cred ca poate fi mizerie pe traseul cablului, gripare care se poate elimina usor cu nepretuitul WD40 la capetele dinspre roti.
salutare, vin si eu cu problema mea, mai exact de cateva zile am parte de surprize cand apas pedala de frana, cateodata tine foarte bine, cateodata abia abia tine, pedala nu este nici mai tare nici mai moale, ramane la fel, doar randamentul difera, placutele de frana nu au decat vreo 6000 de km, pana acum nu am avut probleme, nu stiu daca conteaza dar se aude si un fasait cand apasa pedala , primele 4-5 apasari, apoi incepe sa disapra, ma ingrozeste treaba asta, nu stiu la ce sa ma astept cand apasa pedala de frana, pot sa ii fac ceva eu sau direct la service?
Pierderi de lichid, ceva exista? Ai facut cumva si schimb de lichid curand si nu ti-a facut aerisirea bine? Referitor la acel fasait sau ma rog, senzatie de fasait, si la mine se aude si functioneaza excelent frana, ceea ce ma face sa cred ca este normal `zgomotul`. De 6 luni de cand am schimbat lichidul nu am simtit niciodata ca nu franeaza bine sau alte nereguli. Duo la doctor cand poti pentru ca e destul de naspa sa te trezesti fara frane, mai ales daca chiar ai nevoie de ele.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment