Cum scrie si in titlu, pompa de presiune a produs span din cauza apei din rezervor, spanul in combinatie cu apa ajungand in injectoare si stricand supapele de retur.
Am inlocuit pompa, am inlocuit supapele, am curatat rezervor si tot traseul.
Acum e alta problema, dupa ce au terminat treaba mecanicii, am luat masina acasa(pe la 23:00). A doua zi dimineata dau sa pornesc, pe la a cincea cheie a plecat ... merg spre Giurgiu cu masina si moare motorul(nu mai pornea deloc). Vine unu, o pornesc la spray, merge ok ... pe calculator cerea reprogramare injectoare(a fost facuta,ciudat). Plec de acolo pe centura, ajung pe drumul sarii, imi facea figuri ... o porneam, mergea 10metrii, imi taia alimentarea(aparea senzorul de apa pe bord) ... si tot asa pana am ramas fara baterie...
Iau frumos masina la sufa, o duc la garaj si cei de acolo cica s'au stricat injectoarele de tot din cauza apei din rezervor. Ei zicand ca au curatat deja rezervorul, acum zicand ca doar l'au suflat... ce sa mai inteleg nu stiu!
Si masina sta la ei acolo de vreo saptamana, deoarece zic sa facem 50-50 ca sa cumparam injectoare, ceea ce nu mi se pare normal, ca deja am dat 1400lei pe supapele de retur(care cica au garantie)...
P.s: E normal ca la loganul diesel sa se blocheze un injector in chiuloasa(cel de langa pompa de presiune)? Cunoasteti continuarea ... distributie, garnitura de chiuloasa, planat etc! Pana acum s'a investit in motor aproximativ 4000lei.
Ce ziceti sa fac? Injectoare SH sunt 350-400euro ... noi sunt 700-800euro! Nu vad de ce as mai da bani, odata ce mi'au zis din start ca sunt supapele de retur de schimbat...
Am inlocuit pompa, am inlocuit supapele, am curatat rezervor si tot traseul.
Acum e alta problema, dupa ce au terminat treaba mecanicii, am luat masina acasa(pe la 23:00). A doua zi dimineata dau sa pornesc, pe la a cincea cheie a plecat ... merg spre Giurgiu cu masina si moare motorul(nu mai pornea deloc). Vine unu, o pornesc la spray, merge ok ... pe calculator cerea reprogramare injectoare(a fost facuta,ciudat). Plec de acolo pe centura, ajung pe drumul sarii, imi facea figuri ... o porneam, mergea 10metrii, imi taia alimentarea(aparea senzorul de apa pe bord) ... si tot asa pana am ramas fara baterie...
Iau frumos masina la sufa, o duc la garaj si cei de acolo cica s'au stricat injectoarele de tot din cauza apei din rezervor. Ei zicand ca au curatat deja rezervorul, acum zicand ca doar l'au suflat... ce sa mai inteleg nu stiu!
Si masina sta la ei acolo de vreo saptamana, deoarece zic sa facem 50-50 ca sa cumparam injectoare, ceea ce nu mi se pare normal, ca deja am dat 1400lei pe supapele de retur(care cica au garantie)...
P.s: E normal ca la loganul diesel sa se blocheze un injector in chiuloasa(cel de langa pompa de presiune)? Cunoasteti continuarea ... distributie, garnitura de chiuloasa, planat etc! Pana acum s'a investit in motor aproximativ 4000lei.
Ce ziceti sa fac? Injectoare SH sunt 350-400euro ... noi sunt 700-800euro! Nu vad de ce as mai da bani, odata ce mi'au zis din start ca sunt supapele de retur de schimbat...
Comment