Span Produs De Pompa Presiune 1.5dci 70cp

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Span Produs De Pompa Presiune 1.5dci 70cp

    Cum scrie si in titlu, pompa de presiune a produs span din cauza apei din rezervor, spanul in combinatie cu apa ajungand in injectoare si stricand supapele de retur.

    Am inlocuit pompa, am inlocuit supapele, am curatat rezervor si tot traseul.

    Acum e alta problema, dupa ce au terminat treaba mecanicii, am luat masina acasa(pe la 23:00). A doua zi dimineata dau sa pornesc, pe la a cincea cheie a plecat ... merg spre Giurgiu cu masina si moare motorul(nu mai pornea deloc). Vine unu, o pornesc la spray, merge ok ... pe calculator cerea reprogramare injectoare(a fost facuta,ciudat). Plec de acolo pe centura, ajung pe drumul sarii, imi facea figuri ... o porneam, mergea 10metrii, imi taia alimentarea(aparea senzorul de apa pe bord) ... si tot asa pana am ramas fara baterie...

    Iau frumos masina la sufa, o duc la garaj si cei de acolo cica s'au stricat injectoarele de tot din cauza apei din rezervor. Ei zicand ca au curatat deja rezervorul, acum zicand ca doar l'au suflat... ce sa mai inteleg nu stiu!

    Si masina sta la ei acolo de vreo saptamana, deoarece zic sa facem 50-50 ca sa cumparam injectoare, ceea ce nu mi se pare normal, ca deja am dat 1400lei pe supapele de retur(care cica au garantie)...

    P.s: E normal ca la loganul diesel sa se blocheze un injector in chiuloasa(cel de langa pompa de presiune)? Cunoasteti continuarea ... distributie, garnitura de chiuloasa, planat etc! Pana acum s'a investit in motor aproximativ 4000lei.

    Ce ziceti sa fac? Injectoare SH sunt 350-400euro ... noi sunt 700-800euro! Nu vad de ce as mai da bani, odata ce mi'au zis din start ca sunt supapele de retur de schimbat...
    sigpic

  • #2
    preturi pt. tine:
    - pompa injectie 2100 noua sau 1200 reconditionata, piesa veche la schimb ambele cazuri
    - injector euro3 450, euro4 500
    Preturile sunt in lei, fara tva (automat fara factura). Injectoarele sunt reconditionate integral (ramane doar carcasa veche, nu se schimba doar supapele)
    Orice decizie iei, pana nu scimbi pompa, filtrul de motorina cu unul bun, nu cureti rezervorul si conductele nu vei repara nimic

    Comment


    • #3
      E normal ca la loganul diesel sa se blocheze un injector in chiuloasa(cel de langa pompa de presiune)?
      Cica e normal ca zona aia e mai umezita si se blocheaza in rugina.
      Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

      Comment


      • #4
        Umezeala provenind de la lichid de parbriz. Au fost multi care s-au chinuit serios sa scoata injectorul ala, dar pana la urma au reusit.
        Normal nu e.

        Comment


        • #5
          Normal ca nu e "normal", dar cica se scoate cu o scula speciala pentru asa ceva, sau se da jos chiuloasa.
          Sunt care au tras ca inecatii si au rupt injectorul.
          Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

          Comment


          • #6
            nu are nici o treaba lichidul de parbriz. Intotdeauna se intepeneste primul injetor, cel de langa distributie. De aceea se foloseste o vaselina pe baza de ceramica

            Comment


            • #7
              Intotdeauna, dar de ce?

              Comment


              • #8
                In primul rand asupra lui sunt exercitate cele mai mari forte, este cel mai ,chinuit, (vezi timpii motorului)
                In al doile rand, asa cum am zis, in momentul in care se umbla la un injector se foloseste o vaselina pe baza de ceramica ce lucreaaza la temperaturi foarte inalte pt a preveni blocarea acestuia in chiulasa

                Comment


                • #9
                  Ce treaba au timpii motorului cu presiunea din cilindru?
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by krami View Post
                    In primul rand asupra lui sunt exercitate cele mai mari forte, este cel mai ,chinuit, (vezi timpii motorului)
                    In al doile rand, asa cum am zis, in momentul in care se umbla la un injector se foloseste o vaselina pe baza de ceramica ce lucreaaza la temperaturi foarte inalte pt a preveni blocarea acestuia in chiulasa
                    Tu chiar te pricepi la motoare?
                    ECUFix
                    Please don't visit my homepage!

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by krami View Post
                      preturi pt. tine:
                      - pompa injectie 2100 noua sau 1200 reconditionata, piesa veche la schimb ambele cazuri
                      - injector euro3 450, euro4 500
                      Preturile sunt in lei, fara tva (automat fara factura). Injectoarele sunt reconditionate integral (ramane doar carcasa veche, nu se schimba doar supapele)
                      Orice decizie iei, pana nu scimbi pompa, filtrul de motorina cu unul bun, nu cureti rezervorul si conductele nu vei repara nimic
                      Pompa e schimbata, filtru de motorina inlocuit, rezervor + conducte curatate! Ramane problema injectoarelor!

                      P.S: Nu va mai certati pe tema injectorului. La 99% din loganuri, injectorul 1 ramane blocat in chiuloasa! Apoi data jos chiuloasa, garnitura de chiuloasa, distributie etc. Cand schimbati dintributia NU schimbati POMPA DE APA! Rezista mult si bine, eu am 82.000km cu ea si inca rezista, nu are nici macar 1 por prin care sa curga.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        am o problema cidata cel putin pt mine.....am un logan 1.5 85 cp....am avut apa in filtrul de motorina motiv pt care cred eu (si vreo 2 specialisti) masina nu a mai pornit...asta o inteleg este logic si normal blocheaza injectoarele...dar acumvine problema pe care nu o inteleg...am incercat sa pornesc masina pe spray dar nici asa nu porneste am reusit sa o pornesc trasa in marsalier a pornit si surpriza pt mine mergea super bine nu batea nici un injector nimic...am mers cu ea asa pana acasa mergand perfect am ajuns si am lasat-o putin la relanti a stat c-am 5 min dupa care sa aprins martorul de la apa la 2 sec sa stins si sa aprins cel de la bujii dupa car ela 2-3 sec a murit motorul si iar nu a mai pornit....ce pot face??? a mai patit cineva ceva asemanator???ma puteti ajuta????
                        __________________se pare ca este aceiasi problema???
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          fuguletz cum ai rezolvat-o pana la urma?
                          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                          Comment


                          • #14
                            Fa o purjare a filtrului de motorina si vezi cum e dupa. Cel mai ieftin lucru pe care-l poti face.

                            Comment


                            • #15
                              mai degraba fa un test de injectoare sa vezi cat da fiecare pe retur...
                              Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google