Salut,am un logan de 1.4,din 2005.In ultima juma' de an a inceput sa-mi faca o faza.Dau cheie,o ia,apoi motorul(pe liber) in relanti moare.Nu se intampla intotdeauna asta ci doar de 2-3ori/luna. In acelasi timp, cu motorul cald, kiar daca am parcurs si 1000km, am patit ca reducand viteza la o trecere de pietoni sa mi se opreasca motoru (nu era bagat in viteza).In ultima vreme, am observat ca daca in urma unei porniri la rece,merg 1km(max) si daca o turez in 3-3500 ture(treapta3-4) si apoi o las pe liber, risc sa mi se opreasca motoru(acu turometrului se duce in zero...apoi sare la 4-600rot).Am momente cand o pornesc si relantiul sta constant la 8-900 apoi scade pana in 200 ,apoi iar creste.
Din ce am intrebat ,mi s-a spus ca poate fi clapeta de acceleratie(s-o demontez si s-o curat)..sau posibil un motoras,care daca e bulti n-am ce-i face..tre sa schimb tot corpu clapeta.
Bateria e originala a masinii(din 2005).a fost pusa pe redresor acu vreo 4 veri,insa n-am probleme inca(pleaca intotdeauna la prima cheie).
Ce pot sa fac ?
Din ce am intrebat ,mi s-a spus ca poate fi clapeta de acceleratie(s-o demontez si s-o curat)..sau posibil un motoras,care daca e bulti n-am ce-i face..tre sa schimb tot corpu clapeta.
Bateria e originala a masinii(din 2005).a fost pusa pe redresor acu vreo 4 veri,insa n-am probleme inca(pleaca intotdeauna la prima cheie).
Ce pot sa fac ?
Comment