Problema Motor(clapeta) ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Motor(clapeta) ?

    Salut,am un logan de 1.4,din 2005.In ultima juma' de an a inceput sa-mi faca o faza.Dau cheie,o ia,apoi motorul(pe liber) in relanti moare.Nu se intampla intotdeauna asta ci doar de 2-3ori/luna. In acelasi timp, cu motorul cald, kiar daca am parcurs si 1000km, am patit ca reducand viteza la o trecere de pietoni sa mi se opreasca motoru (nu era bagat in viteza).In ultima vreme, am observat ca daca in urma unei porniri la rece,merg 1km(max) si daca o turez in 3-3500 ture(treapta3-4) si apoi o las pe liber, risc sa mi se opreasca motoru(acu turometrului se duce in zero...apoi sare la 4-600rot).Am momente cand o pornesc si relantiul sta constant la 8-900 apoi scade pana in 200 ,apoi iar creste.
    Din ce am intrebat ,mi s-a spus ca poate fi clapeta de acceleratie(s-o demontez si s-o curat)..sau posibil un motoras,care daca e bulti n-am ce-i face..tre sa schimb tot corpu clapeta.
    Bateria e originala a masinii(din 2005).a fost pusa pe redresor acu vreo 4 veri,insa n-am probleme inca(pleaca intotdeauna la prima cheie).
    Ce pot sa fac ?

  • #2
    Incepe cu o curatare a MPP-ului; detalii aici.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      @Flobyus .. aceiasi problema am avut-o si eu pana ieri si am rezolvat-o .. am cumparat un mpp nou si am curatat senzorul de excitatie de pe volanta care avea calamina multa pe el .. acuma merge perfect ! GARANTEZ .. ;) mpp-ul m-a costat 40 RON .. iar senzorul de pe volanta ca sa il dai jos ai nevoie de o tubulara de 10 buna
      Last edited by xplood; 14 November 2012, 17:56.
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #4
        Daca vrei un corp clapeta cu 15000 de km la 150 de lei complect...da-mi un PM
        http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

        Comment


        • #5
          Schimba senzorul de turatie pentru ca la anii astia este uzat si te va lasa definitiv in curand.
          MPP-ul merge doar curatat si uns in prima faza.
          Senzor de turatie sa iei doar de origine sau Siemens, e acelasi lucru.

          Comment


          • #6
            Am exact 2 saptamani de cand am desfacut si curatat clapeta+cuiul ala(unde este si mpp-ul banuiesc).Avea multa calamina(era innegrit),l-am curatat +clapeta.In primele 3-4 zile nu mi-a murit motoru; desi turometrul era pe zero,apoi am avut aceleasi probleme.Opriri spontane ,indiferent de faptul cat am mers(1km sau 50km).Urmatoarea faza, banuiesc sa-mi schimb motorasu pas cu pas.(e legat de acel cui de relanti pe care l-am curatat?).
            Ar fi bine sa-mi schimb bujiile sau alte "consumabile"curente?(filtru de aer e bun~are 3-4 luni).

            Comment


            • #7
              Originally posted by FloNZN View Post
              Daca vrei un corp clapeta cu 15000 de km la 150 de lei complect...da-mi un PM
              De ce te mai complici si te chinui...? E la super pret ce iti dau eu aici si nu mai ai treaba
              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google