Am si eu un Logan 1.4 mpi 2006 cand o pornesc sta la 1000 ture dar dupa ce merg un pic si dupa scot din viteze semafor stop orice motiv de genu se tureaza fara motiv pana la 2000-2500 ture mentionez ca si daca nu apas nici o pedala tot se tureaza recent am schimbat mpp-ul(piesa aia de la carburator care regleaza relantiul) crezand ca aia e problema o zi a mers perfect dupa iar aceeasi poveste.. eventuale pareri??? ms mult
Problema Supraturare
Collapse
X
-
Originally posted by Revulsin View PostCorpul clapeta poate fi de vina daca sare in turatii.
Vezi ca are un coleg pe aici un corp la mana a doua.
http://www.loganclub.ro/forum/proble...6.html?t=45716
daca ii dau un sprit scurt isi revine in cele mai multe cazuri eu ma gandeam nu poate fi cablul de acceleratie? sa se blocheze pe undeva? nu as vrea sa dau banii pe ceva doar de dragul de a schimba ceva functional ...
Comment
-
Am mai postat, dar fiindca veni vorba am sa reiau.
Si mie mi s-a intampat de cateva ori sa se tureze dupa ce pornesc, plec cu ea si la primul semafor se duce la 1000rpm; am oprit si repornit, dupa care sta la 750. Eu as inclina ca e MPP-ul.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAm mai postat, dar fiindca veni vorba am sa reiau.
Si mie mi s-a intampat de cateva ori sa se tureze dupa ce pornesc, plec cu ea si la primul semafor se duce la 1000rpm; am oprit si repornit, dupa care sta la 750. Eu as inclina ca e MPP-ul.Last edited by JackDanniels; 14 November 2012, 23:12.
Comment
-
Corpul clapeta ce zice? Sta bine infipt acolo sau e cam slab? Eu dupa ce am curatat de vreo 3 ori MPP eram pe punctul de a cumpara unul nou peuntru ca dupa fiecare curatare merge bine masina si am zis ca e pe duca. Intamplarea facea ca pozitionam mai bine corpul clapeta... Ar trebui sa incerci sa schimbi garnitura de jos a corpului si n-o sa mai traga aer fals. Cost 50 Ron.
Succes
Comment
-
dap raspunsul corect a fost garnitura tragea aer fals ms de reply
Comment
Comment