Problema Supraturare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Supraturare

    Am si eu un Logan 1.4 mpi 2006 cand o pornesc sta la 1000 ture dar dupa ce merg un pic si dupa scot din viteze semafor stop orice motiv de genu se tureaza fara motiv pana la 2000-2500 ture mentionez ca si daca nu apas nici o pedala tot se tureaza recent am schimbat mpp-ul(piesa aia de la carburator care regleaza relantiul) crezand ca aia e problema o zi a mers perfect dupa iar aceeasi poveste.. eventuale pareri??? ms mult
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_26_...3.html?t=43863

  • #2
    Corpul clapeta poate fi de vina daca sare in turatii.
    Vezi ca are un coleg pe aici un corp la mana a doua.
    Probleme tehnice Logan : probleme motor,probleme cutie viteze ,probleme ambreiaj ,probleme frana ,probleme bord

    Comment


    • #3
      Originally posted by Revulsin View Post
      Corpul clapeta poate fi de vina daca sare in turatii.
      Vezi ca are un coleg pe aici un corp la mana a doua.
      http://www.loganclub.ro/forum/proble...6.html?t=45716
      nu sare cand pornesc motorul sta la 1000 dupa ce merg si opresc la semafor si scot din viteza ramane turata
      daca ii dau un sprit scurt isi revine in cele mai multe cazuri eu ma gandeam nu poate fi cablul de acceleratie? sa se blocheze pe undeva? nu as vrea sa dau banii pe ceva doar de dragul de a schimba ceva functional ...
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_26_...3.html?t=43863

      Comment


      • #4
        Am mai postat, dar fiindca veni vorba am sa reiau.
        Si mie mi s-a intampat de cateva ori sa se tureze dupa ce pornesc, plec cu ea si la primul semafor se duce la 1000rpm; am oprit si repornit, dupa care sta la 750. Eu as inclina ca e MPP-ul.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          IancuMIC ai ghicit bine,

          Comment


          • #6
            Originally posted by IancuMIC View Post
            Am mai postat, dar fiindca veni vorba am sa reiau.
            Si mie mi s-a intampat de cateva ori sa se tureze dupa ce pornesc, plec cu ea si la primul semafor se duce la 1000rpm; am oprit si repornit, dupa care sta la 750. Eu as inclina ca e MPP-ul.
            da dar mpp-ul e proaspat inca e cald doar am cumparat si e schimbat nici o sapt nu are si problema asta o am pana ajunge la 4 linii la apa ca dupa la fel de subit dispare problema. si daca e mpp-ul e posibil sa nu se fi reglat daca da cum il pot regla eu
            Last edited by JackDanniels; 14 November 2012, 23:12.
            http://www.loganclub.ro/forum/ct_26_...3.html?t=43863

            Comment


            • #7
              Corpul clapeta ce zice? Sta bine infipt acolo sau e cam slab? Eu dupa ce am curatat de vreo 3 ori MPP eram pe punctul de a cumpara unul nou peuntru ca dupa fiecare curatare merge bine masina si am zis ca e pe duca. Intamplarea facea ca pozitionam mai bine corpul clapeta... Ar trebui sa incerci sa schimbi garnitura de jos a corpului si n-o sa mai traga aer fals. Cost 50 Ron.
              Succes

              Comment


              • #8
                cablul? oare?
                jeg in corp clapeta? oare?
                aer fals pe undeva? oare?

                Comment


                • #9
                  dap raspunsul corect a fost garnitura tragea aer fals ms de reply
                  http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google