Rulmenti Uzati...??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rulmenti Uzati...??

    Am cumparat recent un Logan Ambiance, fabricatie dec 2005 si, in general sunt multumit de el luand in considerare raportul pret/calitate(4400 euro). Am insa cateva nemultumiri in legatura cu problemele intalnite la el. Specific faptul ca masina are 77 000 km rulati (numai eu am facut 5 000 intr-o luna) si e la al 4-lea proprietar, deci n-a prea fost menajata. In primul rand, are momente cand nu porneste la cheie, desi bateria e ok. Un mecanic de la service autorizat Logan mi-a spus ca are un senzor de turatie care trebuie curatat. Altii ca e de vina cheia care are un chip de identificare a turatiei. Oricum, asta se intampla destul de rar, in special cand e f cald si la a doua sau a treia cheie porneste. De-a dreptul enervant insa e zgomotul care vine din stalpii centrali. Am dat fetele de usi jos, am demontat si fetele salpilor, zgomotul nu vine din usi si nici de la rolele centurilor de siguranta sau de la suportii aceia de tabla pe care cineva care s-a confruntat cu o probl. Asemanatoare i-a dat jos si chiar a postat poza cu ei. S-ar parea ca vine de undeva din partea de sus a stalpilor. Daca n-am sa reusesc sa remediez problema, am sa vand cat mai urgent masina. Probabil o sa-mi spuneti sa remediez problema tot intr-un service insa va asigur ca mahoritatea mecanicilor ori dau din umeri, ori dau cu presupusul, evitand sa se complice su astfel de probleme "marunte", migaloase si care probabil nu le-ar aduce nici prea multi bani. A treia problema consta intr-un zgomot destul de ridicat la rulare, in special la viteza mare. Am crezut ca vine de la cauciucuri, masina era incaltata cu gume de iarna. Le-am schimbat, zgomotul persista. Cand am schimbat uleiul, mecanicul mi-a spus ca ar trebui schimbati rulmentii spate, care ar avea joc. O varianta ar mai fi ca unghiul de fuga sa nu fie corect si de aici zgomotul. Problema asta am avut-o cu vechiul Cielo, dupa 90-100 km/h facea ca avionul. Intrebarea mea este daca ma expun vreunui risc tinand cont de faptul ca pe dist Buzau-Bucuresti, in afara localitatilor, ma deplasez numai cu 130-150 km/h? Rulmentii oricum am sa-i schimb cat de curand dar daca si dupa asta zgomotul acela (e ca un vuiet, de fapt) va persista... Cred ca o sa innebunesc de-a binelea.

  • #2
    Pornirea daca spui ca face probleme doar cand este foarte cald este in regula.Nu-i nici cheia nici senzorul de turatie.
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #3
      Problemele la pornire vin de la senzorul de turatie sau de la benzina din rezervor, daca e benzina de iarna (cu adaosuri mai volatile pentru ardere mai rapida). Pentru a-ti da seama daca e de acolo, desfa busonul si incearca sa pornesti masina cu el desfacut. Daca merge, de acolo e.
      Ai putea sa verifici si bujiile.

      Zgomotul pe care-l auzi nu vine de la contactorii de pe stalpul central, unde se inchide usa? Sau de la parasolarul soferului?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Merci de parere, Cristi! Andrei, zgomotul nu poate fi de la parasolarul soferului, e zgomot metalic, se aude numai pe drumuri cu denivelari si e f stresant. Trebuie sa fie ceva tije ca cele din usi, de la inchiderea centralizata. Numai ca nu-s alea, cum spunea, am dat fetele de usi jos si am verificat. Cred c-am s-o mai desfac o data si am sa privesc cu mai multa atentie. Unde-s contactorii aia de la stalpul central? Daca-s piesele alea de tabla care erau prinse in fetele stalpilor, le-am dat jos demult .

        Comment


        • #5
          Senzorul de turatie se curata cu benzina si cu smirgehl fin. E situat pe motor, la imbinarea cu cutia de viteze. Cam pe und era "fereastra" ambreiajului la vechea dacie. Cheia nu identifica nici o turatie, ea doar transmite spre butucul de pe volan seria masinii. Daca acea serie corespunde cu cea din ecu, motorul porneste. Chiar si fara baterie in cheie, nu ar trebui sa faca figuri la pornire, ca nu e un chip alimentat din cheie.
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            Daca masina are atatia km,ar cam trebui schimbati rulmentii,eu am schimbat 2 anul trecut,aia de pe spate ,pe garantie,zgomotul specific este un huruit tare,dar nu se compara cu zgomotul de rulare al cauciucurilor,se aude prea tare...Si incepe sa se auda pe la 70-80 la ora cand rulezi constant ...
            Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

            Comment


            • #7
              Pentru zgomotul de la stalpii centrali incerca sa ungi (cu vaselina) tijele pe care se inchid usile din fata (tija e insurubuta in stilpul central si intra in iala usii).
              Pare incredibil dar la mine dupa ungere a disparut orice zgomot din acea zona.

              Comment


              • #8
                Cristi, cred ca ai dreptate insa la mine zgomotul se aude si la viteza mica, cand sunt intr-a doua, a treia. Curios, la viteza mare, peste 120, mai scade oarecum din intensitate. Si se aude oricum, indiferent daca rulez constant sau nu. Ce-am mai observat e ca in curbe, depinde cum iau curba, pe stanga sau pe dreapta, zgomotul scade foarte mult ca apoi sa revina la aceeasi intensitate. Concluzia ar fi deci ca rulmentii sunt de vina, nu? Referitor la ungerea cu vaselina a tijelor, am s-o incerc si pe-asta, Zsoltf ca n-am ce pierde ;). Va multumesc pt sfaturi si... Va voi tine la curent daca voi reusi sa remediez problemele.

                Comment


                • #9
                  zgomot la rulare ca un vuiet

                  si la mine zgomotul se aude si la viteza mica, cand sunt intr-a doua, a treia. Curios, la viteza mare, peste 120, mai scade oarecum din intensitate. Si se aude oricum, indiferent daca rulez constant sau nu. Ce-am mai observat e ca in curbe, depinde cum iau curba, pe stanga sau pe dreapta, zgomotul scade foarte mult ca apoi sa revina la aceeasi intensitate.

                  am fost la constatare la service si cica nu sunt rulmentii pe fata de vina ci zgomotul vine din cauciucul dreapta. ( solutia lor sa schimb roata fata dreapta cu una din spate pare puierila)
                  a mai avut cineva problema asta?
                  de unde sa fie zgomotul ? unghiul de fuga nu l-am verificat?

                  Comment


                  • #10
                    pff cu zgomotele astea ma intalnesc si eu,dar numai pe stalpul din dreapta,si ma lasat si pe mine un rulment pe partea dreapta dar nustiu care,l-am auzit ieri pe drum...,de care sa punem?? si ce pret ajung..

                    Comment


                    • #11
                      zgomotul asta de vuiet este corelat cu miscarea volanului. iau dreapta creste zgomotul, iau stanga nu se mai aude, revin pe drum drept apare zgomotul.
                      culmea ca are si zile cand se aude mai incet dar majoritatea timpului se aude mai tare.

                      si asta dureaza de 6 luni si circa 8000 km.masina are 113.000 km la bord
                      tot incerc sa aflu de unde provine.

                      Comment


                      • #12
                        parca ar fi sora cu a mea,cand iei viraj , iti scartaie nu? cand iei stanga numai face absoult nimic?? eu am zis ,ca sar putea sa fie capatul de bara dar nustiu,acum sa imi revin putin cu bani,ca sa o pun la punct...

                        Comment


                        • #13
                          un rulment de roata sau o planetara care cere una noua,dar mai degraba rulment la o verificare mai atenta se va descoperi care face zgomot

                          Comment


                          • #14
                            si ce pret ar ajunge un rulment de buna calitate,nu de conex...

                            Comment


                            • #15
                              eu am tot ambiance si pe la 70 000 km si eu am schimbatt rulmenti (acum am 90 000) dar la kilometri aia si al IV-lea proprietar, nu ai luat.o deloc ieftin la banii aia
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google