Probleme La Relantiu Cand E Cald Motorul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme La Relantiu Cand E Cald Motorul

    salut am un logan 1.4 benzina din 2004 dupa ce merg aproximativ 50-60 km in mers se taie acceleratia timp de cateva secunde iar in relantiu se opreste din cand in cand . am schimbat si senzorul de turatie si pompa de benzina si tot simptomele aceleeasi au ramas multumesc anticipat pentru raspunsuri

  • #2
    De regula,e bine sa vezi daca sunt eroari memorate in calculator,ce te pot ajuta sa remediezi cauza reala.Inlocuirea de componente,nu-i o solutie grozava,mai ales ca se lasa cu cheltuieli...!

    Comment


    • #3
      am puso pe testar si mia stins erorile acum noua buba cica ar fii sonda landa amonte sau aval nu mai stiu exact dar nici macar nu sunt siguri si nu costa decat 950 lei cu tot cu manopera .............e greu tare

      Comment


      • #4
        Dute frate cu scorurile astea 950ron,gasesti aftermarket bosh cu 2 mil si mai sunt firme bune la banii astia cu garantie noi din magazin.Te mai costa 50 ron apoi s-o pui pe tester sa-i reseteze eroare ca de obicei ramane chiar daca schimbi sonda,nu mai aruncati fratilor bani asa multi si aiurea pe nimica toata.
        Ia da ci fraticahttp://www.pieseauto.bizoo.ro/vanzar...-4-1-6-8-valve
        Ce service e asta nu stiu care sonda e defecta din doua, buna asta, service-ul unde era in curtea balciului?Mergi si la alt service ca sigur te rezolva.
        Last edited by vladoi; 29 November 2012, 17:03.

        Comment


        • #5
          Originally posted by rmarian0386 View Post
          am puso pe testar si mia stins erorile acum noua buba cica ar fii sonda landa amonte sau aval nu mai stiu exact dar nici macar nu sunt siguri si nu costa decat 950 lei cu tot cu manopera .............e greu tare
          Vezi,de ce ,informatia e cea mai scumpa marfa?Daca erai informat nu inlocuia-i componente inutil,acum iti lipseste informatia despre valoarea manoperei si valoarea sondei lambda,motiv pentru care poti fi pacalit foarte usor de orice netrebnic...! Informeaza-te,Google,iti sta la dispozitie!

          Comment


          • #6
            Primul sfat schimba service-ul/mecanicul.

            Explica mai detaliat chestia asta cu "se taie acceleratia". Am o banuiala ca la tine se rezolva totul cu 10 RON si o bere. De cand e masina si cati km ai cu ea?
            Presimt ca e MPP-ul de vina la tine.
            sigpic

            Comment


            • #7
              multumesc pt raspunsuri am fost la reprezentanta dacia in slobozia si ei miau spus ca ar costa 850 lei si am fost la un alt magazin de piese auto si mia spus ca ar costa 150 lei

              la 100 km/h merg linistit pe sosea si pur si simplu se reduce viteza o accelerez si degeaba trebuie sa schimb treptele pana la a duoa sau a treia daca nu se opreste motoru pe relantiu turatia oscileaza. Masina este din 2004 si are 85.000km
              Last edited by rmarian0386; 5 December 2012, 15:50. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                Si aia la reprezentanta ti-au zis ca e dusa sonda lambda? Sau tu doar ai intrebat cat costa?

                Curata MPP ala si imi zici daca mai face. Ar putea fi una din cauzele pt care moare motorul.

                Regula pt viitor:
                Le iei pe incercate de la ce e mai ieftin la ce mai scump, nu te apuci sa schimbi piese ca a visat un mecanic noaptea.

                ps: Vezi ca sonda a venit cu 2 tipuri de mufe, sa te uiti bine care model iti trebuie.
                sigpic

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google