Ford Ka - Problema Aer Conditionat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ford Ka - Problema Aer Conditionat

    Va salut. Nu este vorba de eternul si nemuritorul Logan insa, tot masina e:p Este vorba despre un Ford Ka, din 2004, problema este ca aerul conditionat nu mai functioneaza, si primul lucru, avand in vedere anul fabricatiei, ar fi lipsa freohn-ului din instalatie, si m-am si uitat la tevile care pleaca din compresor, si nu par fisurate. Insa, problema devine foarte ciudata, pentru ca, indiferent daca este dat sau nu drumul la AC, aerul ce vine prin aeratoare este deja FIERBINTE (mentionez ca este dat pe rece butonul rotativ, deci nu pe caldura), si acest lucru e deja prea de tot. Ce credeti ca ar putea fii, avand in vedere si ultimul aspect? tnks anticipat
    Logan Ambition 1.6 8V

  • #2
    Thread mutat la Probleme technice.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #3
      Intra aer fierbinte si dimineata devreme (cand este mai racoare afara)?
      Cel mai lent 1,6 8v

      Comment


      • #4
        Am trait s-o aud si p-asta.
        Mergi fara AC pornit si cu butonul dat pe rece si vrei sa vina aer rece? Pai atunci de ce mai dam drumul la AC? Cine vrei tu sa raceasca aerul ala, daca dai butonul pe rece?
        Cel mai nou proiect auto din România!
        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

        Comment


        • #5
          Una la mana, s-ar putea sa fie robinetul care inchide sa nu mai intre caldura, adica sa fi sarit tija aia si tu sa invarti degeaba si sa bage aer cald.
          Am citit ce ai postat dupa mine. Mai mult ca sigur asta e, nu mai inchide caldura care vine de la grup. verifica asta.
          Last edited by laur_cos; 5 July 2008, 10:28.
          zoom-zoom

          Comment


          • #6
            Ce-i asa funny Andrei? Eu stiu ca la orice masina, daca dai pe rece dar nu dai drumul la AC, temperatura aerului este una sa spunem normala, insa in cazul asta este FIERBINTE ca si cum ar fi dat drumul la caldura, indiferent daca este dat sau nu drumul la AC, ceea ce este ciudat.....Si da, se intampla si dimineata si seara, practic, cand motorul se incalzeste
            Logan Ambition 1.6 8V

            Comment


            • #7
              Originally posted by laur_cos View Post
              Una la mana, s-ar putea sa fie robinetul care inchide sa nu mai intre caldura, adica sa fi sarit tija aia si tu sa invarti degeaba si sa bage aer cald.
              Am citit ce ai postat dupa mine. Mai mult ca sigur asta e, nu mai inchide caldura care vine de la grup. Verifica asta.
              OK, si cum as putea verifica acest lucru? Sincer, de acel buton de comutare intre aer rece si cald nici nu am rotit sa vad cum se simte la miscarea lui si daca "cupleaza" cu ceva pe-acolo....Deci, totusi, cum as putea verifica?
              Logan Ambition 1.6 8V

              Comment


              • #8
                Blanarucristi eu daca dau drumu la aeroterma fara sa fie ac pornit tot aer cald imi da cum zici tu deci nu e o temperatura normala, poate ce zici tu o fi la masinile fara ac
                laureate 1.5l, albastru marin

                Comment


                • #9
                  Din moment ce aerul, fie ca e dat pe rece, fie ca e dat pe cald, trece prin caloriferul din bord, cum sa fie rece?
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #10
                    Andrei dar banuiesc ca la masinile fara ac aeroterma nu mai trece prin calorifer nu?
                    laureate 1.5l, albastru marin

                    Comment


                    • #11
                      Trece si la alea.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by blanarucristi View Post
                        OK, si cum as putea verifica acest lucru? Sincer, de acel buton de comutare intre aer rece si cald nici nu am rotit sa vad cum se simte la miscarea lui si daca "cupleaza" cu ceva pe-acolo....Deci, totusi, cum as putea verifica?
                        Cred ca trebuie demontat bordul. O sa-l intreb pe tata sa vad ce zice, numai sa fie la fel ca la Logan ca altfel, sorry, nu am cum sa te ajut
                        zoom-zoom

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andrei View Post
                          Din moment ce aerul, fie ca e dat pe rece, fie ca e dat pe cald, trece prin caloriferul din bord, cum sa fie rece?
                          Deci, poate trebuie sa fiu si mai explicit. Stii sa faci diferenta intre aer FIERBINTE si aer caldut? Care in mod normal vine prin aeratoare atunci cand aerul e dat pe rece, dar fara AC???? De ce vorbesti aiurea, si faci misto ca "ai trait s-o auzi si pe-asta" daca nici macar nu ai inteles sau nu vrei sa intelegi acest mic detaliu?? Este aer FIERBINTE !!!!!! OK? Ms pt intelegere !
                          Logan Ambition 1.6 8V

                          Comment


                          • #14
                            Treaba sta cam asa: In momentul in care comuti pe rece, o electrovalva electrica inchide caldura. La tine este posibil sa se fi blocat aceasta electrovalva.

                            Da jos panoul de la climatizare si verifica sistemul de selectare aer rece-cald.

                            Comment


                            • #15
                              Nu va mai certati...Andrei, chiar si la masinile fara a/c, cand dai pe aer rece invarti de o clapeta ce dirijeaza aerul de afara pe langa calorifer, cand treci pe aer cald, acea clapeta dirijeaza aerul peste calorifer.
                              cristi blanaru, numai de sub bord sau daca dai jos fata consolei centrale a bordului poti vedea daca se intampla ceva cand tu invarti de maneta/butonul respectiv. Pare sa fie blocata acea clapeta care dirijeaza aerul pe "cald".
                              blackrally, nu la toate masinile exista acea electrovalva, vezi cazul loganului si nu numai, care au circuitul mic deschis non-stop.
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google