Va salut. Nu este vorba de eternul si nemuritorul Logan insa, tot masina e:p Este vorba despre un Ford Ka, din 2004, problema este ca aerul conditionat nu mai functioneaza, si primul lucru, avand in vedere anul fabricatiei, ar fi lipsa freohn-ului din instalatie, si m-am si uitat la tevile care pleaca din compresor, si nu par fisurate. Insa, problema devine foarte ciudata, pentru ca, indiferent daca este dat sau nu drumul la AC, aerul ce vine prin aeratoare este deja FIERBINTE (mentionez ca este dat pe rece butonul rotativ, deci nu pe caldura), si acest lucru e deja prea de tot. Ce credeti ca ar putea fii, avand in vedere si ultimul aspect? tnks anticipat
Ford Ka - Problema Aer Conditionat
Collapse
X
-
Am trait s-o aud si p-asta.
Mergi fara AC pornit si cu butonul dat pe rece si vrei sa vina aer rece? Pai atunci de ce mai dam drumul la AC? Cine vrei tu sa raceasca aerul ala, daca dai butonul pe rece?
Comment
-
Una la mana, s-ar putea sa fie robinetul care inchide sa nu mai intre caldura, adica sa fi sarit tija aia si tu sa invarti degeaba si sa bage aer cald.
Am citit ce ai postat dupa mine. Mai mult ca sigur asta e, nu mai inchide caldura care vine de la grup. verifica asta.Last edited by laur_cos; 5 July 2008, 10:28.
Comment
-
Ce-i asa funny Andrei? Eu stiu ca la orice masina, daca dai pe rece dar nu dai drumul la AC, temperatura aerului este una sa spunem normala, insa in cazul asta este FIERBINTE ca si cum ar fi dat drumul la caldura, indiferent daca este dat sau nu drumul la AC, ceea ce este ciudat.....Si da, se intampla si dimineata si seara, practic, cand motorul se incalzesteLogan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Originally posted by laur_cos View PostUna la mana, s-ar putea sa fie robinetul care inchide sa nu mai intre caldura, adica sa fi sarit tija aia si tu sa invarti degeaba si sa bage aer cald.
Am citit ce ai postat dupa mine. Mai mult ca sigur asta e, nu mai inchide caldura care vine de la grup. Verifica asta.Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Din moment ce aerul, fie ca e dat pe rece, fie ca e dat pe cald, trece prin caloriferul din bord, cum sa fie rece?
Comment
-
Comment
-
Originally posted by blanarucristi View PostOK, si cum as putea verifica acest lucru? Sincer, de acel buton de comutare intre aer rece si cald nici nu am rotit sa vad cum se simte la miscarea lui si daca "cupleaza" cu ceva pe-acolo....Deci, totusi, cum as putea verifica?
Comment
-
Originally posted by andrei View PostDin moment ce aerul, fie ca e dat pe rece, fie ca e dat pe cald, trece prin caloriferul din bord, cum sa fie rece?Logan Ambition 1.6 8V
Comment
-
Nu va mai certati...Andrei, chiar si la masinile fara a/c, cand dai pe aer rece invarti de o clapeta ce dirijeaza aerul de afara pe langa calorifer, cand treci pe aer cald, acea clapeta dirijeaza aerul peste calorifer.
cristi blanaru, numai de sub bord sau daca dai jos fata consolei centrale a bordului poti vedea daca se intampla ceva cand tu invarti de maneta/butonul respectiv. Pare sa fie blocata acea clapeta care dirijeaza aerul pe "cald".
blackrally, nu la toate masinile exista acea electrovalva, vezi cazul loganului si nu numai, care au circuitul mic deschis non-stop.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment