Relantiu mic

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relantiu mic

    Zilele astea un coleg de servici mi-a atras atentia ca am relantiul cam mic ,adica sta la 500sute ,eu stiu ca asa sta mereu,stiti cumva este o problema ? ,am inteles ca trebuie sa stea pe la 8-900sute ,ce se poate face ?

  • #2
    Esti sigur? Pe turometru gradatiile nu incep de la zero.
    [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

    Comment


    • #3
      Cand ai drum prin craiova , da un semn si verificam exact despre ce este vorba!
      Toate Bune!
      Mai este mult pana departe ...sigpic

      Comment


      • #4
        Dupa cum a spus vi_escu gradatiile pe ceas incep de la 500 rpm, personal am incercat o data sa tin motorul la 500 rpm(in a 1-a cu ambreiajul ridicat partial) si in mod cert tremura masina din toate incheieturile.
        Cel mai lent 1,6 8v

        Comment


        • #5
          Din ce gandesc eu este si normal sa "tremure" toata masina atat timp cat motorul este fortat sa reduca pana la 500rpm si una este sa merga....liber, cred ca nu ar 'tremura' asa de rau. Sau poate ma insel eu!

          Comment


          • #6
            Sau mai bine fa o poza a bodului cand masina e pornita si posteaz-o pe forum;sigur vei primi niste sfaturi.

            Comment


            • #7
              bine punctat sp333dy83, fa o poza cu turometrul cand sta masina la relanti.
              sigpic

              Comment


              • #8
                Originally posted by sympi View Post
                Zilele astea un coleg de servici mi-a atras atentia ca am relantiul cam mic ,adica sta la 500sute ,eu stiu ca asa sta mereu,stiti cumva este o problema ? ,am inteles ca trebuie sa stea pe la 8-900sute ,ce se poate face ?
                Daca turometrul arata asa, atunci ai ~750rpm, si e foarte bine.
                Daca ai timp poti sa-ti arunci un ochi si aici sa vezi cum e cu tutatie la relanti.
                Attached Files
                Last edited by IancuMIC; 7 January 2013, 20:18.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  da asa sta exact ca in poza , e bine ,nu e bine? ca nu ma pricep

                  Comment


                  • #10
                    Fiecare gradatie de pe bord semnifica 250 rpm iar prima linie de pe bord indica 500 rpm. Deci ai un ralanti normal de 750 rpm.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by sympi View Post
                      da asa sta exact ca in poza , e bine ,nu e bine? ca nu ma pricep
                      Ti-am mai spus; asa trebuie sa fie.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sympi View Post
                        da asa sta exact ca in poza , e bine ,nu e bine? ca nu ma pricep
                        Transmite-i colegului de servici sa nu-si mai dea cu parerea daca habar nu are .
                        Cel mai lent 1,6 8v

                        Comment


                        • #13
                          @sympi : ar trebui sa masori relantiul ala cu ceva mai precis, un laptop cu ddt macar, ca acele din bord arata destul de imprecis.
                          Fa un test static la tabloul de bord, vezi cum arata - cit de precis - indica in toata plaja de turatii de la 1000 la 8000 ture, sa vezi cam ce erori de mecanisme imprecise are bordul, pe turometru dar si pe vitezometru.

                          Comment


                          • #14
                            "Test static la tabloul de bord"-explica procedura,adreseaza-te unor novici,nu toti sunt specialisti auto...!

                            Comment


                            • #15
                              Daca nu ma insel este vorba despre asta (citeste primul post) : http://www.loganclub.ro/forum/cum_af...avem-t238.html .

                              Dupa ce ti apasat butonul pui contactul si mai astepti (cu butonul apasat) pana cand acele incep sa mearga singure!
                              Last edited by Claudeel; 8 January 2013, 19:24.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google