Disc Ambreiaj Sau Clapeta Acceleratie Sau?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Disc Ambreiaj Sau Clapeta Acceleratie Sau?

    Salut! Sunt mandrul posesor al unui logan 1.4 care nu mai are pic de viata in el.
    Problema a inceput acum o saptamana cand era mai frig afara, a inceput sa tremure motorul sa mearga in suturi si se aprindea si martoru in bord de la motor.....toata treaba asta tinea pana se incalzea motorul, dupa ce se incalzea mergea brici. Toate bune si frumoase ma duc in service o baga pe tester si zice ca e de la clapeta de acceleratie ca trebuie curatata. O curata baietii aia si clapeta si nush ce senzor nu au deconectat bateria ca am inteles ca asa ar fi trebuit..sau ma rog asa zic unii. Cand sa plec de la service hopa topa masina se tura si ea nu accelera.....apasam acceleratia motorul se tura dar roata nu se invartea . ma intorc la service si imi zic ca e de la ambreiaj ca imi patineaza ambreiaju. acu mama lui a dracu de ambreiaj ca am pana in 60 mii de km si pana acum nu a patinat...il regleaza ei mare lucru nu i'au facut ca aia puteam sa ii fac si eu mi'au strans ambreiajul si acu are cursa mica zici ca e acceleratie.Mentionez ca acum masina merge f prost nu trage in treapta a 5a la 3000 de ture d'abia am 100 km/h.
    Ce este de facut voi ce pareri aveti e de la clapeta sau de la ambreiaj?

  • #2
    Cand ambreiajul patineaza turatia creste , iar viteza prinde foarte greu. Cand merge prost la relantii te dai jos si scoti cate o fisa si vezi daca se schimba mersul motorului. Ca sa fii sigur poti pune fisa pe bloc sa vezi daca da scanteie.
    A fost normal sa se tureze motorul singur deoarece senzorul se autoregla.

    Ca a mers prost la relanti nu are nicio treaba cu ambreiajul. Reglarea ambreiajului se face in asa fel ca pedala de ambreiaj sa stea cam la acelasi nivel cu frana.

    Comment


    • #3
      te anunt ca sunt 0 la mecanica fisele se scot in timp ce motorul merge si nu trebuie decat sa le ating de blocul motor si tre sa faca scanteie sa inteleg. O sa fac si asta dak una din ele nu face scanteie trebuie sa schimb si fisele si bujiile?
      Si cum pot fi sigur ca e de la ambreiaj dak patineaza sau nu? Pana sa ajung in serviceul ala masina mergea ca unsa nu avea decat probleme la aprindere si doar atunci cand era frig afara, ambreiajul nu avea nimic. Cum au umblat aia la clapeta nu mai merge masina ca inainte....in momentul de fata nu cred ca prinde 140.

      Comment


      • #4
        In momentul in care ti se pare ca merge intrerupt, cu motorul pornit, ridici capota si scoti fisele pe rand. Daca nu se schimba mersul motorului inseamna ca pe acea fisa nu da scanteie, pentru a fi sigur o apropii de blocul motor si ar trebui sa faca scanteie vizibila si sa auda, daca nici asta nu se intampla sigur problema e de la fisa sau bobina.

        Ca sa intelegi la fiecare fisa scoasa motorul trebuie sa mearga mai prost, daca nu se inatmpla asta este o problema de aprindere.

        La Ambreaij, ti.am zis sa te uiti unde sta pedala si ar trebui sa fie cam in dreptul celei de frana sau putin mai ridicata. Ca sa vezi daca patineaza a,breiajul incearca sa urci o bordura si daca urca greu sau dai drumu la ambreiaj si motorul se tureaza fara sa urce e dus. Daca ju vrei sa o chinui asa mergi cu masina si accelereaza la maximum in treapta 2 daca viteza creste in acelasi timp cu turatie e ok. Daca turometru se duce de nebun in limitare si vitezometru urca foarte greu inseamna ca patineaza. Daca ai timp poti trece vineri seara la intalnire ora 21 si te vom ajuta sa identifici problema.

        Comment


        • #5
          Am scos fisele...nush cum sunt ele numerotate...dar primele 2 de la stanga la dreapta au dat scantei vizibile iar celelalte 2 se auzeau scantei doar in timp ce le scoteam dar dak le puneam pe bloc nu se mai auzea nici o scanteie.
          Bordurile inca le urca dar in mers in trepte inferioare cand ii dai talpa patineaza ambreiaju pedala de ambreiaj sta putin mai jos decat aia de frana pentru ca dak o pun sa stea mai sus patineaza si mai tare....am pus'o de investitie .
          Cu fisele ce sa fac ? Sa schimb si fisele si bujiile? Apropo mie la relantii imi sta intre 500 si 750 mai mult la 500 dak am si lumini aprinse.

          Comment


          • #6
            Cand scoti fisele trebuie sa se schimbe mersul motorului in rau. Daca nu se schimba inseamna ca nu da scanteie . Bujiile nu au treaba daca pe fise nu vine curent.

            Vezi ca turometru la logan pleaca de la 500, adica prima linie e 500, urmatoarea 750 si urmatoarea 1000. La relanti la rece trebuie sa fie la a doua liniuta de jos in sus. Totusi spune un ce zona stai sau daca poti veni vineri seara la carol (ora 21) sa verificam. E mai usor sa vad eu decat sa explic. si daca ai vrei problema pe aprindere pot sa iti spun si de la ce.

            Comment


            • #7
              Stau in zona Vitan, dar o sa vin maine seara la Carol la parc nu? ora 21 ne vdm acolo. multam pt ajutor

              Comment


              • #8
                da azi la carol la ora 21. sa ma abordezi ca sa stiu sa te ajut.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google