salut,
am achizitionat pentru al meu clio doua faruri cu lupa si xenon
pe faza lunga am h1 iar pe faza scurta h7
in spatele farului se conecteaza mufa originala a masinii si cea a motorasului de reglare
problema aparuta este ca in bord martorul de faza lunga sta aprins cu o intensitate mai sczauta impreuna cu cel de faza scurta atunci cand am faza scurta aprinsa. am scos becurile si balastrii de pe faza lunga dar tot imi ramane aprins martorul in bord cand faza scurta e pornita.
a mai patit cineva asa ceva?
am achizitionat pentru al meu clio doua faruri cu lupa si xenon
pe faza lunga am h1 iar pe faza scurta h7
in spatele farului se conecteaza mufa originala a masinii si cea a motorasului de reglare
problema aparuta este ca in bord martorul de faza lunga sta aprins cu o intensitate mai sczauta impreuna cu cel de faza scurta atunci cand am faza scurta aprinsa. am scos becurile si balastrii de pe faza lunga dar tot imi ramane aprins martorul in bord cand faza scurta e pornita.
a mai patit cineva asa ceva?
Comment