Saboti Frana Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Saboti Frana Spate

    Salutare! am un zgomot ciudat la puntea spate cand franez usor. un soi de fract, harsait gros. din ce am studiat se prea poate sa fie de la saboti. cum masina are 5 ani plus si a fost cat decat muncita si e in plin proces de reinvigorare am zis hai sa schimb sabotii .
    Doar ca am avut o surpriza cat casa cand mi s-a spus ca trebuie sa desfac tamburii spate, sa vad ce producator e cu toate ca am oferit toate detaliile masinii(1.4, 2008, abs). Ce e chestia asta, cate Marii atatea palarii.
    Nu mi-e greu sa fac operatiunea de 2 ori , dar prefer sa o fac la sat, in curte si nu in fata blocului sa se benocleze toata lumea la mine.
    Aveti idee cum as putea afla ce soi de saboti am la frana spate fara sadesfac pe acolo tot?

  • #2
    Eu zic ca nu merita sa schimbi sabotii . Stiu si care este problema cu scartaitul lor infernal . Chiar si daca franezi usor . Aceeasi problema am avut-o si eu . Si a mea e 2007 noiembrie , tot 1.4 si asta vara tot aceeasi operatiune am facut . Am capatat experienta in rezolvarea lor . Am si facut o " scula " cu care sa dau sabotii jos mai usor . Daca te intereseaza , poti sa ma suni . 0734 697 166- Alex
    sigpic

    Comment


    • #3
      Eu zic ca ii poti schimba linistit, ca nu sunt scumpi. Mergi la un magazin de piese care este mai rasarit si vorbeste cu ei ce sa cumperi! Si daca tot desfaci tamburii verifica si suruburile alea cu autoreglaj, sau cum s-or numi, alea responsabile cu retragerea sabotilor. Eu le-am gasit cu filetul taiat la mine acum un an, cand aveam Loganelul.

      Sau poti curata tot pe acolo, asa cum iti araa Cristi Streulea pe
      Acum doi ani cand am filmat tutorialul Schimbare ferodouri la Logan fara ABS , acele parti metalice ce se atingeau le-am uns cu putin ulei ...

      Comment


      • #4
        merci. pana la saboti trebuie sa schimb amortizoarele! face ca barca masina

        Comment


        • #5
          salut.zilele trecute am fost la mecanic sa imi scoata un prezon rupt(niste destepti aia la vulcanizare)mi-a zis ca am placheti terminati.masina mea find un 1.4 avand 105000km.m-am dus am cumparat placheti de origine si saboti pt spate tot de origine.cand am desfacut cutia nu a avut in ea si parghile alea.intrebarea mea este le pot pune pe cele vechi?sau se gasesc altele separat?

          Comment


          • #6
            poti sa le pui linistit pe cele vechi... la 100k nu au uzura...
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #7
              nici saboti nu au uzura si au totusi 10500km.sunt la jumatate.asa mi-a zis mecanicu.a schimbat doar placheti pe fata.aia erau terminati.eu vruiam sa schimb si pe spate deaia le cumparasem stiind ca nu am umblat niciodata la roti din 2005.da a zis ca mai merg astia cel putin 20.000km.acum nu stiu.pe aici a mai schimbat cineva saboti.cati km ia tinut???ms frumos

              Evita te rog limbajul mirc, altfel te muti o vreme pe messenger. Multumesc de intelegere.
              Last edited by IancuMIC; 9 February 2014, 20:09.

              Comment


              • #8
                saboti pe spate merg pana pe la 150.000 km ...depinde si cum folosesti frana
                "Dacă planul A nu merge, stai calm! Alfabetul mai are încă 25 de litere."

                Comment


                • #9
                  am 209000km nu am schimbat sabotii, dar am cumparat pentru cand va fi nevoie. cei de la service ma intrebau daca trag frana de mana. o folosesc dar nu plec cu ea trasa. masina porneste in fiecare zi, deci face km destui. conteaza probabil cum folosesti masina.

                  Comment


                  • #10
                    Masina mea are aproape 250.000 km., 90% facuti in Bucuresti si sabotii spate sunt din fabrica, doar desprafuiti uneori.

                    Frana de mana tine de la primul dinte iar la al 4-5-lea e beton. Oricum voi desface sa vad in ce stare se mai afla.
                    4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                    Comment


                    • #11
                      Stiu, dar vezi ca exista o grosime minima aceptata. Cand ferodoul de pe saboti este prea subtire risti sa.se crape sau sa se desprinda bucati si te poti alege si cu tamburii varza.
                      Dupa experienta mecanicului meu, media de viata este pe la 180.000 km, +/- in functie de stilul de condus si regim de utilizare.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by aleXpeed View Post
                        Masina mea are aproape 250.000 km., 90% facuti in Bucuresti si sabotii spate sunt din fabrica, doar desprafuiti uneori.

                        Frana de mana tine de la primul dinte iar la al 4-5-lea e beton. Oricum voi desface sa vad in ce stare se mai afla.
                        Deh repartitorul blocat ajuta la limitarea uzurii.
                        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                        Comment


                        • #13
                          @raoulserban
                          sabotii tai sunt 203 x 38mm
                          cod 7701208111; 7701203979 7701205720; 7701206962
                          nu are importanta producatorul
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by einstein1984 View Post
                            Deh repartitorul blocat ajuta la limitarea uzurii.
                            Aa, repartitorul este reglat in asa fel incat sa-mi franeze si rotile de pe spate cand masina este goala, ca si cum ar fi incarcata.

                            Ultimul ITP, septembrie la RAR Voluntari pentru omologare motor, cautau bube numai sa nu trec dar.. au laudat-o.
                            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                            Comment


                            • #15
                              Si cum face cand franezi pe carosabil ud?
                              Oricum cel care a deschis topicul are abs deci nu se pune problema.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google