Saboti Frana Spate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by vi_escu View Post
    Si cum face cand franezi pe carosabil ud?
    o ia spatele inainte
    Last edited by IancuMIC; 5 April 2014, 21:03. Reason: Invata sa folosesti corect functia QUOTE.

    Comment


    • #17
      Tocmai am cumparat un set de saboti pentru Logan cu ABS din 2006. Vezi poza atasata. Cred ca sunt de 203 x38, am spus la magazin ce masina am si au zis ca astia sunt buni. Nu inteleg ce reprezinta 203 ca eu am masurat piesa in care intra pe exterior si are in jur de 200 si ceva. Sabotii ar tebui sa fie ceva mai mici sa intre in interior. Latimea placutei este intradevar de 38mm. Si inca ceva, cel cu piesa mobila are placuta de ferodou mai subtire ca celalalt fara piesa mobila. Domnul mecanic a zis ca asa trebuie sa fie. Vineri am sa merg la service si sa-i pun pe masina, sper sa se rezolve cu frana de mana care acum tine tocmai la capat.

      Comment


      • #18
        203= cu diametrul interior a tamburului

        Comment


        • #19
          Ok, sunt deja pe masina, totul este in regula.

          Comment


          • #20
            Cati km avea masina?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              Probabil peste 150.000 de kilometri.

              Comment


              • #22
                Va salut. Vreau sa schimb sabotii la Logan si am de ales intre TRW, ATE si Bosch. Ce imi recomandati?
                E vorba de Logan 1.6_16v, fabricatie 2010, PH2, cu ABS.
                Am inteles ca difera si in functie de sistemul de franare.

                Am cumparat saboti TRW GS8729 - 203 x 38 - conform seriei de sasiu, pe cutie mai scrie si Lucas / Girling, pe langa saboti am luat si cilindri receptori Metelli 04-0703(in caz ca e vreunul defect) pe care-i pot returna.
                Sper sa fie ok, urmeaza montajul in cateva zile.
                Last edited by andreyi; 22 September 2015, 20:05. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Cand a desfacut mecanicul un tambur, mi-a cazut fata, sistemul este Bosch pe masina, si ce mi-a dat vanzatorul conform seriei de sasiu e pe TRW/Lucas.
                  Mai exact diferentele se vad in poza (sabotul ruginit e cel de pe masina sistem Bosch, iar cel nou e Lucas/TRW).
                  Ma ajuta si pe mine cineva cu un cod corect de saboti TRW pentru masina mea ca sa nu desfaca iar mecanicul aiurea?
                  Sunt astia cumva? http://www.epiesa.ro/set-saboti-fran.../item-2477462/
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Aia din stanga nu sunt pentru masini cu ABS , asa am patit si eu la loganul meu . Cei din link sunt cei buni . Tu ai sistem de franare Bosch , nu Lucas/Trw. Iti trebuiesc saboti pentru sistem de franare Bosch . Au 2 gaurele in plus pentru reglaje...

                    Comment


                    • #25
                      Bun, mersi. O sa-i schimb si mai fac o incercare. Sunt dezamagit cumva pentru ca am furnizat absolut toate datele masinii si nu s-au potrivit.

                      Comment


                      • #26
                        La fel am patit si eu . La mine piesele le-a furnizat Autonet si asta era recomandat in baza seriei de sasiu . Aveam 2 variante de saboti , la 139 si 159ron(trw) . Aia scumpi erau pentru Abs , cei ieftini franare clasica.

                        Comment


                        • #27
                          Dupa schimbarea sabotilor, la calcare, frana tine mai jos, parca are o zona moarta si apoi tine, inainte tinea din primul centimetru, parca era digitala. Ce-i drept au trecut doar vreo 150 km de la schimbarea sabotilor si am si menajat franele, doar ca ma ingrijoreaza cat mai dureaza pana isi revin la normal. Mai trebuiesc si alte operatii facute sau isi revin in timp?
                          E vorba de masina cu ABS si sistem franare Bosch.

                          Comment


                          • #28
                            La 125.0000 km sabotii la masina mea mai aveau material pentru maxim 5000 de km.
                            Merita o inspectie in tamburi mai rapida, nu doar din 60k in 60k pentru desprafuire, mai ales cand masina are peste 100k.

                            Comment


                            • #29
                              A venit momentul de a schimba sabotii la trasura din semnatura.
                              Am emis comanda de piese catre o pravalie, daaar m-au aruncat in ceata, in privinta tipului corect de piesa, cotele fiind 203*39
                              Desi comunicata seria de sasiu, ei nu stiu daca am sistem tip Bosch sau Lucas (TRW).
                              Un sfat, va rog, nu am chef sa plec saptamana viitoare cu alta masina la oras, cu piesele in papornita, ca nu se potrivesc.

                              Eu banui a fi tip Lucas...

                              Multam!
                              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                              Comment


                              • #30
                                ai sistem trw, cei de 203 se potrivesc,
                                abia i-am schimbat si eu cu ferodo, cei la 90-100 bucata, se comporta foarte bine
                                Cel mai complet catalog de piese auto din Romania ce cuprinde atat producatori OEM cat si aftermarket. Identificare dupa serie sasiu, consultanta de specialitate, retur in 14 zile.
                                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google