Problema Roti Urgenta !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Roti Urgenta !

    Salut baieti am si eu o problema.
    Am discurile masinii originale de circa 61000 km.
    Doua persoane cand le.am verificat mi.au cam spus ca trebuiesc schimbate, dar eu cum e romanul am intrebat daca mai merg un set de placute.
    Am primit un raspuns oarecum afirmativ si asta am si facut am pus un set de placute frana Ferodo FQT noi.

    Acum am dat de alta belea. Consumul am impresia ca mi-a crescut si rotile fata ridicate pe cric pe liber daca le rotesti nu mai fac nici o tura, se misca exact in functie de intensitatea rotatiei nu e libera, ceva atinge. Asta se intampla pe ambele parti fata.

    Un baiat mi.a spus ca discul intre placute trebuie sa aiba un mic joc probabil care ii permite sa se miste liber e la mine se pare ca acel joc este inexistent drept pentru care consumul mi-a crescut si se simte si masina cum trage.
    Nu inteleg care este cauza, e din cauza surplusului ramas pe buza discului sau e prea uzat discul si a iesit pistonul ala prea mult . Ajutati.ma pentru ca trebuie sa stiu neaparat ce am de facut asa nu se mai poate....

    Mersi.
    Last edited by RsA; 10 March 2013, 10:41.

  • #2
    Am discurile de 137 000,nu cred ca discurile sunt problema,da-ne mai multe detalii,se incalzesc jantele,merge infranat...
    http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

    Comment


    • #3
      Eu am discuri de frana pline , neventilate si se vede clar uzura pe suprafata lor. Pot spune doar ca masina se simte ca trage mai greu .Mana pe jante nu am pus dar emana disurile putina caldura pentru ca este normal din moment ce se pare ca ele freaca intre placute sau surplusul ala de pe buza lui nu stiu . Sau din cauza uzurii excesive sau deformat nu stiu dasta va intreb .

      Nu stiu ce sa fac exact si am nevoie de ajutorul vostr

      Originally posted by RsA View Post
      Eu am discuri de frana pline , neventilate si se vede clar uzura pe suprafata lor. Pot spune doar ca masina se simte ca trage mai greu .Mana pe jante nu am pus dar emana disurile putina caldura pentru ca este normal din moment ce se pare ca ele freaca intre placute sau surplusul ala de pe buza lui nu stiu . Sau din cauza uzurii excesive sau deformat nu stiu dasta va intreb .

      Nu stiu ce sa fac exact si am nevoie de ajutorul vostru
      up help help help
      Last edited by RsA; 10 March 2013, 11:20. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        da mai multe detalii

        Comment


        • #5
          teoretic ar trebui sa mergi cu ele un pic, si bineinteles sa franezi...si poate se vor uza dupa forma discurilor in cca 100 km, dupa care o sa fi ok
          de asemenea poti curata cu wd-40 pistonul , doar pistonul!

          eu am cumparat un spray special ptr discuri si frane, si e ok, cert e ca la mine nici nu a fost blocata roata, infranata...
          Un om inteligent nu va fi niciodata rau. Rautatea se naste din prostie, inferioritate si frustrare.

          Comment


          • #6
            tu probabil vrei sa se invarta roata ca la bicicleta...si daca e frecare intre placute si disc sigur o auzi
            sigpic

            Comment


            • #7
              daca doi mecanici tiau zis ca ai discurile uzate,inlocuiestele si scapi de probleme

              Comment


              • #8
                ....cand ai schimbat placutele, ai facut si tu un pic de curat pe acolo ?
                ...vezi ca are Steulea un tutorial cu schimbatul placutelor de frana, si arata si ce se spala si se unge pe acolo, pe la etrier...
                ...mai verifica odata, poate ai omis ceva. Asa cum s-a mai spus, placutele iau forma discului dupa cca 100Km...
                passion 1.5 DCi

                Comment


                • #9
                  Eu asta vara am schimbat placutele de frana si am pus tot ferodo FQT si doar le-am inlocuit nu am curatat nu am facut nimic altceva la etrier sau discuri si mi-a mers perfect . Poate ai discurile deformate (dar nu prea cred) si oricum trebuie sa mergi umpic cu ele sa se toceasca ! o zi buna ..
                  http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                  Comment


                  • #10
                    pai e normal sa opuna o oarecare forta si sa se opreasca imediat...la rotire tre sa invarta tot angrenajul care duce la cutia de viteze si roata opusa...
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Jantele nu se inching , frecarea se produce intre placute si discuri. Discurile sunt uzate , placutele sunt noi , dar am depasit cei 100 km de care ziceti voi deci aveau timp destul sa se toceasca . Roata nu se invarte deloc decat daca trag eu de ea cu destula forta atunci cand este ridicata pe cric si nu e bagata in viteza. Se simte si la accelerare se aude si un anumit vuiet datorita frecarii dintre cele doua si in momentul cand nu ma accelerezi scade repede viteza ca si cum ai frana tu nu ruleaza lin.Plus ca poti sa faci lejer pe discuri o friptura la cat de incinse sunt . Plus ca mi-a crescut consumul semnificativ din cauza acestui fapt.
                      Last edited by RsA; 10 March 2013, 21:00.

                      Comment


                      • #12
                        verifica daca nu ai culisele de la etrier blocate sau pistonasu de etrier la fel poate sa fie blocat

                        Comment


                        • #13
                          Eu am avut la Solenza asa. Era discul ovalizat. Frigea roata respectiva dupa mers prin oras de prajeai oua pe ea.

                          Comment


                          • #14
                            La mine nu frige roata nici macar calda nu este doar discul.

                            Comment


                            • #15
                              Pistonul de la etrier era obisnuit cu o anumita cursa, avand placutele si discurile uzate. El lucra pe o cursa restransa, fiind impins mai mult spre disc. In consecinta, partea din fundul cilindrului in care culiseaza pistonul a ramas fara ungere, implicit atat pistonul, cat si cilindrul au ruginit in partea aceea. Solutia este sa scoti pistonul din etrier si sa-i dai vaselina. Nu mai merge cu asa cu masina ca dai in altele! Din cauza caldurii excesive datorate frecarii se pot duce prematur rulmentii si mai si strici bunatate de placute. Si n-ar fi rau sa schimbi si discurile.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google