Scadere Turatie La Ralanti & Martor Bec Ceata

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Scadere Turatie La Ralanti & Martor Bec Ceata

    Am remarcat ca atunci cand astept la semafor, daca apas pedala de frana, dupa circa 2 secunde turatia scade (putin peste 750 rpm) iar martorul din bord de la becul de ceata clipeste aleator. Problema cu martorul din bord NU ESTE de la tripla spate.

    Problema cu scaderea turatiei am remarcat-o doar pe gpl. Pe benzina nu am incercat, dar verific azi. Motor 1.4 benzina, 2007, 65k bujii schimbate acum 15000 km, in rest nu s-a facut nimic la motor.

    Ceva idei?!

  • #2
    Controleaza circuitul de vacuum al tulumbei de servo frana sa nu traga motorul aer fals.Membranele de la servo sa nu fie sparte.

    Comment


    • #3
      Legat de scaderea de turatie ma confrunt cu o problema. Datele acesteia: instalatie tomasetto cu stag 3-400, prag de trecere 35 grade, pana ajunge motorul la o temperatura de cca 50 grade turatia la decelerare scade foarte repede la functionarea pe GPL spre deosebire de functionarea pe benzina cand turatia nu scade asa brusc. Acest lucru duce la o mica frana de motor la schimbarea treptelor de viteza. Deranjanta chiar! Ceva idei in afara de cresterea suplimentara a temperaturii sau modificarea mapei prin corectarea/marire in zona 1-3 ms timp injectie? Multumesc!

      Comment


      • #4
        Verifica mufa R2, e posibil sa fie oxidat pe acolo.
        Attached Files
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google