Salut. Am o problema de ceva vreme cu erorile de tip misfire catalizator (martorul check engine se aprinde intermitent). Problema apare aproape de fiecare data daca merg cu 60 km/h in tr. 4, constant, suficient de mult (asta insemnind de la citeva sute de metri pina la 2-3 km, cu viteza mentinuta la 60). Martorul se stinge singur dupa cel mult 10 - 20 de secunde, sau imediat daca maresc turatia. Alte simptome nu sint, relanti-ul e OK, nu se simt rateuri sau vibratii nici in mers, nu "da in nas".
Masina e un Laureate 1.4 din 2009, cu revizia de 3 ani tocmai facuta. Am pus testerul pe ea de mai multe ori, si am gasit ba rateuri pe mai multi cilindri (eroare P0300), ba rateu pe un anumit cilindru (1, 4, 1 si 2 impreuna). La reprezentanta din Iasi baietii o cam scalda, ultima data au zis ca sa schimbe fisele de bujii, dar n-au si tre' sa comande, etc.
Am atasat si citeva capturi cu "freeze frame report" - date salvate de ECU injectie chiar in momentul producerii erorilor.Daca aveti sugestii ramin dator. Am incercat deja cu un 2+2 pentru scos apa din benzina, si ceva forje pentru curatat injectoarele, fara nici un efect. Mi-ar fi de folos si daca stiti un mecanic din Iasi, foarte bun la diagnoza.
Masina e un Laureate 1.4 din 2009, cu revizia de 3 ani tocmai facuta. Am pus testerul pe ea de mai multe ori, si am gasit ba rateuri pe mai multi cilindri (eroare P0300), ba rateu pe un anumit cilindru (1, 4, 1 si 2 impreuna). La reprezentanta din Iasi baietii o cam scalda, ultima data au zis ca sa schimbe fisele de bujii, dar n-au si tre' sa comande, etc.
Am atasat si citeva capturi cu "freeze frame report" - date salvate de ECU injectie chiar in momentul producerii erorilor.Daca aveti sugestii ramin dator. Am incercat deja cu un 2+2 pentru scos apa din benzina, si ceva forje pentru curatat injectoarele, fara nici un efect. Mi-ar fi de folos si daca stiti un mecanic din Iasi, foarte bun la diagnoza.
Comment