Probleme Turbo ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Turbo ?

    am un logan diesel 85 CP si imi scoate mult fum alb .
    multi imi spun ca este turbina,
    am demontat-o .. am demontat si catalizatoru ,,, turbina e foarte buna,
    ceva indicati sau idei ?

    am 31000 Km cu masina

  • #2
    Un service bun ai incercat?
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      La 31.000 km ai deja probleme?e ca si noua,sper sa fie ceva minor,cel mai bine fai un test,bafta.

      Comment


      • #4
        alimenteaza turbina cu ulei si o pompa electrica, dupa care invirte-o cu un compresor. o sa vezi daca da ulei pe la capete.
        la 30 000km e prea devreme,dar nu e exclus. fumul alb, 99% e de la turbina.

        Comment


        • #5
          de ce ala e de la turbina 100% si nu ala albastru care ar confirma un consum de ulei pe la turbina...???
          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

          Comment


          • #6
            Originally posted by Cristi_Xp View Post
            de ce ala e de la turbina 100% si nu ala albastru care ar confirma un consum de ulei pe la turbina...???
            Asa este. Fum alb=chiulasa/garnitura
            Fum albastru=turbina

            Comment


            • #7
              eu am vazut ca fumul era alb, cind o luase turbina pe ulei. si la mai multe modele de masini.
              chesti asta: "Fum alb=chiulasa/garnitura" oare nu i-ar fi dat si alte simptome?

              Comment


              • #8
                Verifica in vasul de expansiune al antigelului daca ai urme de grasime, asemanatoare uleiului in apa. De asemenea, desfa busonul de ulei si uite-te pe spatele lui! Daca ai urme de condens, alte urme in afara de ulei, atunci ai probleme cu garnitura de chiulasa.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by meggeo82 View Post
                  eu am vazut ca fumul era alb, cind o luase turbina pe ulei. si la mai multe modele de masini.
                  chesti asta: "Fum alb=chiulasa/garnitura" oare nu i-ar fi dat si alte simptome?
                  pai uleiu ala ars cand o ia turbina aia pe ulei oare ce culoare da ? alb ?
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu prezinta nici una din simptomele de mai sus posibil sa iti fi ramas un injector blocat pe deschis. Scoate pe rand mufele de la injectoare si vezi la care nu mai da cu fum alb cu mufa scoasa. Scoti injectorul si il duci la curatat.

                    Comment


                    • #11
                      Daca era injector blocat, scotea fum negru 100%. E ALB FUMUL LUI.

                      Comment


                      • #12
                        Cum sa fie negru? Negru e cand are insucient aer si motorina multa dar pulverizata. Daca injectorul e blocat pe deschis se strange motorina in camera de ardere care nu poate lua foc in toatalitate- deci fum alb.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google