Probleme Franare

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Franare

    Salut...am schimbat si eu ieri discurile si placutele de frana si am o problema:cand franez brusc din ceva viteza am observat ca se blocheaza doar roata din dreapta ramanand urma de cauciuc pe asfalt...pe cand cea de pe stanga nu se blocheaza!Am verificat sa vad daca placutele stau apropiate de disc si totul pare a fi in regula...daca ma puteti ajuta lasati un raspuns multumesc!

  • #2
    Am mai mentionat asta si altui coleg. Pistonul de la etrier era obisnuit cu o anumita cursa, avand placutele si discurile uzate. El lucra pe o cursa restransa, fiind impins mai mult spre disc. In consecinta, partea din fundul cilindrului in care culiseaza pistonul a ramas fara ungere, implicit atat pistonul, cat si cilindrul au ruginit in partea aceea. Solutia este sa scoti pistonul din etrier si sa-i dai vaselina. Nu mai merge cu asa cu masina ca dai in altele! Din cauza caldurii excesive datorate frecarii se pot duce prematur rulmentii si mai si strici bunatate de placute si discuri.

    Comment


    • #3
      multumesc frumos Stefan!am sa verific!

      Comment


      • #4
        Originally posted by stefan ion View Post
        Am mai mentionat asta si altui coleg. Pistonul de la etrier era obisnuit cu o anumita cursa, avand placutele si discurile uzate. El lucra pe o cursa restransa, fiind impins mai mult spre disc. In consecinta, partea din fundul cilindrului in care culiseaza pistonul a ramas fara ungere, implicit atat pistonul, cat si cilindrul au ruginit in partea aceea. Solutia este sa scoti pistonul din etrier si sa-i dai vaselina. Nu mai merge cu asa cu masina ca dai in altele! Din cauza caldurii excesive datorate frecarii se pot duce prematur rulmentii si mai si strici bunatate de placute si discuri.
        teoria asta nu prea e logica pistonul etrierului e iesit la maxim si spatiul din care a iesit a fost umplut de lichid de frana, pe masura ce se uzeaza discurile si placutele nivelul lichidului din borcan scade

        Comment


        • #5
          e in ceatza omu` acum ,eu zic sa mergi la un mecanic ...
          http://www.loganclub.ro/forum/album.php?albumid=910

          Comment


          • #6
            Originally posted by Drogas View Post
            teoria asta nu prea e logica pistonul etrierului e iesit la maxim si spatiul din care a iesit a fost umplut de lichid de frana, pe masura ce se uzeaza discurile si placutele nivelul lichidului din borcan scade
            Daca nu as fi vazut chestia asta cu ochii mei nu as fi vorbit. Astept rezolvarea problemei. Nu spun ca am 100% dreptate, dar daca ma combati, vino si tu cu o parere!

            Comment


            • #7
              cati km ai de cand ai pus placutele si discurile? Dupa aproximativ 200-300 de km se aseaza perfect placutele pe discuri si franarea va fi eficienta.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cristyanno1 View Post
                Salut...am schimbat si eu ieri discurile si placutele de frana si am o problema:cand franez brusc din ceva viteza am observat ca se blocheaza doar roata din dreapta
                Aşteaptă să se "cunoască" mai bine între ele cele doua componente; până atunci, condu preventiv.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by stefan ion View Post
                  Daca nu as fi vazut chestia asta cu ochii mei nu as fi vorbit. Astept rezolvarea problemei. Nu spun ca am 100% dreptate, dar daca ma combati, vino si tu cu o parere!
                  Pai asta e parerea mea ca pistonul e iesit la maxim si spatiul de unde a iesit a fost umplut cu lichid de frana.

                  Daca a ruginit acolo cu tot cu lichidul de frana eu cred ca lichidul avea apa si de aici rugina in etrier in spatele pistonului.

                  Se intampla alt fenomen in opinia mea bazata 100% pe dacia 1310( e posibil sa nu fie la logan) si nume rugineste pistonul afara unde iese din etrier si face mici gaurele de zici ca e impuscat, bagandu-l inapoi in etrier- la schimbarea placutelor, gaurile astea uzeaza garnitura pistonului care se distruge si ajungi sa pierzi lichidul...

                  Ontopic pentru problema expusa de initiatorul toipicului.

                  -ceva la ABS pe roata care se blocheaza
                  - de verificat daca se incinge roata in mers( adica stau placutele lipite pe disc si freaca)
                  Last edited by Drogas; 25 March 2013, 13:55.

                  Comment


                  • #10
                    Deoarece avem topic dedicat problemelor de acest gen, Probleme Frana Logan,
                    ba, mai mult si unele raspunsuri pertinente au fost oferite de colegi, tragem cortina aici si putem continua pe link-ul inserat.
                    Data viitoare foloseste functia Search, aflai din start raspunsuri la dilemele tale, nu mai aparea un topic clona!
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Anulare DPF
                    Politica de Securitate Google