De la reprezentanta Dacia, parca denumirea era levier comanda dar numai sunt sigur, pretul l-am vazut sigur in programul lor, o sa incerc sa-ti aflu si codul pe original
Cautator Viteze JH3 - Demontare Si Schimbare Bucsa Sau Intreg?
Collapse
X
-
dupa ce am reusit sa schimb bucsa, la vreo 500 km dupa, se pare ca acea minunata siguranta a reusit sa sara din acel locas. probabil nu am fixat-o destul de bine. in consecinta am ramas cu schimbatorul oarecum pe liber. am reusit sa schimb vitezele dar destul de greu.
stie cineva unde se poate gasii acea siguranta?
am incarcat pe la cateva magazine de piese auto dar fara succes.
Comment
-
Originally posted by alessandro View PostCu riscul de a ma repeta iti spun din nou. Bucsa se schimba foarte usor dar ai grija cu siguranta care o fixeaza...o pierzi => nu mai merge masina
Bila de sub schimbator se gaseste cu tot cu maneta. Se schimba toata tija de la maciulie pana jos.
Comment
-
Desi nu am reusit sa gasesc si sa schimb bucsele cautate, am dat jos inelul metalic pus sub levierul de viteze si am gresat articulatiile in compartimetul motor cu unsoare pentru plastice.
Cand l-am cumparat (inelul de centrare), mi s-a parut ca a redus jocul dar acum, din nou fara el, jocul e acelasi dar zgomotul la schimbarea treptelor a disparut.
In concluzie, nu recomand acea bucsa ce se vinde pe net sau orice inlocuitor. Au un rost "rib-urile" de cauciuc de la levierul de viteze si micul jos prezent din fabrica. Masina intra bine in viteze, cu 1 singur deget si fara efort. Poate e si de la gresare.
Pe scurt, n-am stiu ce bine e pana nu a fost mai rau)
Comment
-
Originally posted by teodormircea View PostDesi nu am reusit sa gasesc si sa schimb bucsele cautate, am dat jos inelul metalic pus sub levierul de viteze si am gresat articulatiile in compartimetul motor cu unsoare pentru plastice.
Cand l-am cumparat (inelul de centrare), mi s-a parut ca a redus jocul dar acum, din nou fara el, jocul e acelasi dar zgomotul la schimbarea treptelor a disparut.
In concluzie, nu recomand acea bucsa ce se vinde pe net sau orice inlocuitor. Au un rost "rib-urile" de cauciuc de la levierul de viteze si micul jos prezent din fabrica. Masina intra bine in viteze, cu 1 singur deget si fara efort. Poate e si de la gresare.
Pe scurt, n-am stiu ce bine e pana nu a fost mai rau)
Comment
Comment