Salut, am tot cautat postari similare si am gasit cate ceva, dar as vrea mai multe informatii, poate inteleg si eu mai bine:
Problema este urmatoarea: Mi s-a aprins martorul check engine ( nu stiu cand, l-am vazut la semafor ), insa masina nu pare sa aibe nici macar o problema. Martorul sta aprins, nu clipeste. Am pus apa distilata inainte de asta in vasul de expansiune. Desi nu cred ca are vreo legatura.
Intrebari:
Martor Check Engine = Martor Antipoluare ?
Daca martorul nu clipeste pot fii probleme la bujii fise etc, sau este strict de la catalizator, sonde lamda etc ?
Care e diferenta intre check engine clipind si aprins permanent ? Ce defectiuni indica ?
Multumesc, si imi cer scuze daca intrebarile astea se regaseau in mai multe postari, poate acum o sa se poata gasi intr-o singura postare si va fii mai usor.
Scuze, inca o intrebare, am citit pe cateva thread-uri ca o data aparuta eroarea nu se mai sterge decat cu un tester. E sigura chestia asta ? Pentru ca eu nu prea folosesc masina si iarna o porneam doar ca sa imi ocup 2 locuri de parcare, adica 5 secunde, o mutam si plecam cu alta masina.... Si cand am vrut sa plec cu loganul, am pornit-o si mergea in 2 - 3 bujii si clipea check motor ( am inteles ca s-ar fii facut condens nu stiu unde... ) si i-am rupt putin dintii si si-a revenit si a disparut check engine...
Ma gandesc ca acum poate din cauza ca nu prea merg cu ea, cand am pornit-o sa fi scos mai mult fum si sa detecteze sonda aia lambda ceva putin si sa ramana aprins check engine....
Aveti vreo idee ? Multumesc!
Problema este urmatoarea: Mi s-a aprins martorul check engine ( nu stiu cand, l-am vazut la semafor ), insa masina nu pare sa aibe nici macar o problema. Martorul sta aprins, nu clipeste. Am pus apa distilata inainte de asta in vasul de expansiune. Desi nu cred ca are vreo legatura.
Intrebari:
Martor Check Engine = Martor Antipoluare ?
Daca martorul nu clipeste pot fii probleme la bujii fise etc, sau este strict de la catalizator, sonde lamda etc ?
Care e diferenta intre check engine clipind si aprins permanent ? Ce defectiuni indica ?
Multumesc, si imi cer scuze daca intrebarile astea se regaseau in mai multe postari, poate acum o sa se poata gasi intr-o singura postare si va fii mai usor.
Scuze, inca o intrebare, am citit pe cateva thread-uri ca o data aparuta eroarea nu se mai sterge decat cu un tester. E sigura chestia asta ? Pentru ca eu nu prea folosesc masina si iarna o porneam doar ca sa imi ocup 2 locuri de parcare, adica 5 secunde, o mutam si plecam cu alta masina.... Si cand am vrut sa plec cu loganul, am pornit-o si mergea in 2 - 3 bujii si clipea check motor ( am inteles ca s-ar fii facut condens nu stiu unde... ) si i-am rupt putin dintii si si-a revenit si a disparut check engine...
Ma gandesc ca acum poate din cauza ca nu prea merg cu ea, cand am pornit-o sa fi scos mai mult fum si sa detecteze sonda aia lambda ceva putin si sa ramana aprins check engine....
Aveti vreo idee ? Multumesc!
Comment