Sudura La Atv

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sudura La Atv

    Salut! Aveţi idee cum se procedează dacă vreau să sudez ceva la atv? În sensul că mi-e frică să nu ard alternatorul sau altceva. E pe carburaţie, electronica de bord o pot decupla dar ce altceva ar mai trebui să fac?
    http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

  • #2
    cred ca daca dai bateria jos de tot e in regula ...
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Scoate bornele la baterie si sudeaza fara frica ca si eu am procedat la fel si nu am avut problrme.Multa bafta!

      Comment


      • #4
        Debranseaza si aprinderea daca vrei sa fii si mai sigur.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          Cu flacara oxiacetilenica am sudat o ureche de la toba intermediara. La o Kia la care se folosise sudura clasica, s-a dus computerul de bord, nu stiu ce nu deconectasera respectivii, dar bateria era deconectata.
          Am zis ca n-are rost sa risc.

          Comment


          • #6
            Or fi pus clestele pe caroserie si sudura a facut-o pe esapament, iar curentul sa inchis prin trese si pe unde a mai putut in cazul asta computer de bord.Noroc ca nu s-a mai prajit si altceva.
            Captain of the black pearl

            Comment


            • #7
              Mie mi-o sudat toba pe masina cu clestele prins de caroserie. Sudura cu electrod pt inox. Nu stiu exact ce aparat au folosit ca nu ma pricep. Dar au sudat pe masina, fara sa dea borne si nimic jos. Nu a "crapat" nimik la ea

              Comment


              • #8
                loganul e teapan domne
                on topic : si eu am avut o lipire de ureche si de toba finala, 2 suduri cu electrozi si n-a crapat nimic
                Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                Comment


                • #9
                  Exista un aparat special facut pentru masini la care e mai greu sa decuplezi bornele.
                  Se fixeaza pe bornele acumulatorului si se sudeaza fara a se decupla bateria de la instalatia masinii. Consta din doi clesti, doua cabluri scurte si o cutie cu un led verde pe ea, care preia socul sudurii(nu stiu ce contine - e mica, cam cat o cutie de chibrite). L-au folosit si pe masina mea cand mi-au sudat urechea la esapament.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google