Zgomot Metalic La Turatii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Zgomot Metalic La Turatii

    Sunt putin ingrijorat, la peste 2200 turatii se aude un zgomot metalic, un fel de tacanit care vine din partea motorului. Zgomotul se aude mereu cand trec de 2200 rpm. indiferent in ce viteza este sau daca este pe neutru.

    Masina are 92k km, 1.6 8v din 2005 cu AC si servo. Uleiul l-am schimbat merem la 10k km iar distributia a fost schimbata la 60k.

    Ceva sfaturi? Multumesc!

  • #2
    vezi un reglaj la culbutori, si eu am 80+ de mii km si a necesitat o asemenea interventie, dupa ce am facut jocurile nu se mai aud tacanind si trage o idee mai bine
    Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

    Comment


    • #3
      Ar fi o problema daca continui sa merg cu masina asa ?

      Comment


      • #4
        Salut,o problema asemanatoare am si eu la turatii dar si la relanti dupa ce se incalzeste motorul bine(30 km+) se aude un zgomot care pare sa vina din motor(daca pun urechea pe carcasa filtrului de aer).Zgomotul respectiv poate fi asemanat cu o tabla care se freaca de un fier,se aude neregulat si creste in intensitate odata cu turatiile la fel de neregulat.In sarcina nu se aude nimic.Mentionez ca am avut un accident iar cureaua de accesorii a fost atinsa chiar in dreptul rolei de la alternator de unul din suportii traversei radiatorului care a fost impinsa in curea iar pana am oprit motorul a lasat un sant pe toata lungimea curelei.Cand este umed afara la pornirea la rece se aude scartaitul rulmentului de la rola dar dispare dupa 1-2 minute.Zgomotul asta in schimb face parte dintr-o categorie cu totul nou si este destul de neobisnuit mai ales ca pare sa creasca in intensitate odata cu trecerea timpului.
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          Originally posted by portocala View Post
          Ar fi o problema daca continui sa merg cu masina asa ?

          mare problema nu ar fi doar ca : pierde compresie pe evacuare probabil (asa era la mine din cauza gpl), miroase a benzina nearsa cand este rece, trage mai prost, se aude tacanit mai mare, la mine s-a potolit si tremurul foarte accentuat cu totul al motorului
          Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

          Comment


          • #6
            La mine cineva vreo idee?

            Eu ma gandeam la scutul acela de la galerie,rulmenti ceva,pompa de apa,ceva in motor,ambreiaj,rulment de presiune
            Last edited by john Q; 22 May 2013, 13:12. Reason: Automerged Doublepost
            "light up the darkness" Bob Marley

            Comment


            • #7
              Tot de acolo e, de cand a dat caldura motorul se incinge mai tare, sub filtrul de aer ai capacul la culbutori, de unde se aude tacanitul...e o operatiune simpla si ieftina , mergi sa-i reglezi
              Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

              Comment


              • #8
                A fost tatal meu azi la mecanic iar verdictul este pompa de apa,trebuie schimbata distributia pentru asta.Nu stiu ce sa cred,distributia a fost schimbata acum doi ani la 61000 km iar acum am 83000 km.Au fost schimbate filtre,bujii,pompa apa,curea contitech,rola,lichid racire.

                si uleiul de asemenea

                SI distributia inca este in garantie,am factura unde scrie garantie de 60000 km.Cum pot sa isi dea seama ca este din distribuite daca ma duc la ei?
                Last edited by john Q; 22 May 2013, 16:33. Reason: Automerged Doublepost
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment


                • #9
                  La mine au fost doua cauze pentru zgomotul asta caracterizat drept tacanit, de diesel, motoreta, cloncanit, samd... O data ambreiajul si apoi instalatia AC careia ii lipsea uleiul...
                  La ambreiaj m-am resemnat. Cloncanitul e la loc de cinste.
                  La AC am inlocuit uleiul si nu se mai aude a tabla cand accelerez.

                  Comment


                  • #10
                    La mine parca intra ceva in vibratie pe la 3000r/min.Dupa 3500 nu mai se aude acea vibratie..sau mai degraba se aude de parca as avea o toba sport.Am 1,6 cu 90CP,2005 model.Cred ca fibreaza filtrul de aer,care are un mic joc in acele 2 bucse din fata...cred...
                    sigpicVIAȚA ESTE SCURTĂ!!! TRĂIEȘTE-O LA MAXIM LA VOLANUL UNUI LOGAN

                    Comment


                    • #11
                      am fost la un mecani pana la urma.
                      nu ne-am apucat sa desfacem la motor sa vedem ce are dar a zis ca e destul de sigur ca vine zgomotul de la pompa de apa. a zis ca e posibil sa fie si de la alternator sau in cel mai rau caz axul cu came sau ceva de genu.

                      Mi-a spus ca nu am ce sa ii fac, nu are cum sa afle fara sa desfaca si ca atunci cand ceva se va strica voi sti

                      Comment


                      • #12
                        @portocala:
                        Mda...adica o bajbaiala de kko din partea mecanicului (de mare angajament, dealtfel).
                        Foaaaarte intelijenta remarca ca " atunci cand ceva se va strica voi sti".
                        De curiozitate, l-ai mai si platit ptr. "interventie"?
                        Last edited by Kojak; 30 May 2013, 18:12.

                        Comment


                        • #13
                          Nu i-am platit nimic. Urmeaza sa fac un drum lung si il intrebasem daca poate sa ascult sunetul si sa isi dea cu parerea ceea ce a si facut

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google