Salut,
Stiu ca este un subiect destul de des discutat pe forumuri si sunteti satui de astfel de intamplari, dar pentru cei care nu stiu cum arata sau ce se intampla cand se rupe distributia va atasez poze....Amu ceva timp, adica pe 26 oct 2012 am fost "fericitul castigator" al unei distributi rupte la propria masina Logan 1.5 dCI. Distributia s-a rupt cand eram pe la Braila si aveam vreo 120-130 km/h s.a.m.d bineinteles motorul l-am facut varza. Kitul de distributie l-am cumparat de la Dacia-Renault Constanta si avem exact 38.000 km(am schimbat distributia in octombrie 2010) de cand era schimbata . De fapt si de drept s-a gripat rulmentul de la rola intinzatoare si de aici drept urmare...
Cand s-a oprit motorul nu am mai dat cheie, i-am bagat DDT( camshaft sensor error). Am stiut din prima ca s-a rupt distributia. Masina nu a fost NICIODATA trasa sau pornita cu spary-uri sau alte rahaturi. Motorul l-am facut dar la ceva vreme au inceput problemele:
1. Prin februarie a inceput sa creasca consumul de mototrina inexplicabil(7-8%) inainte nu saream de 6% iarna sau 4.5% - vara, am verificat si injectoarele 1 si 4 au probleme...banuiesc ca vor urma 2 si 3...
2. De prin Mai am observat ca masina papa ulei si scoate fum negru.Verificat turbina se duce si asta. Pina acum am bagat in acest motor peste 4200 de lei.
Intrebare:
1. De ce mi-au picat cele 2 injectoare si turbina?
V-ati mai lovit de acest gen de probleme ? Astept sfaturile voastre pentru a putea rezolva aceaste probleme... Multumesc
PS - Initial am fost sfatuit sa cumpar un motor de la dezmembrari "chel"(fara turbina, injectie si senzori) dar am fost catar si acum ma f**t singur in partea dorsala. Mentionez ca reviziile le-am facut la timp niciodata nu am depasit 10.000 km(filtre ulei(Liqui Moly 5W-40), aer, polen) si filtru motorina de la Renault sau Delphi. Acum am pe masina curea de distributie Contitech Germania, rola Ina si pompa apa Hepu.
Stiu ca este un subiect destul de des discutat pe forumuri si sunteti satui de astfel de intamplari, dar pentru cei care nu stiu cum arata sau ce se intampla cand se rupe distributia va atasez poze....Amu ceva timp, adica pe 26 oct 2012 am fost "fericitul castigator" al unei distributi rupte la propria masina Logan 1.5 dCI. Distributia s-a rupt cand eram pe la Braila si aveam vreo 120-130 km/h s.a.m.d bineinteles motorul l-am facut varza. Kitul de distributie l-am cumparat de la Dacia-Renault Constanta si avem exact 38.000 km(am schimbat distributia in octombrie 2010) de cand era schimbata . De fapt si de drept s-a gripat rulmentul de la rola intinzatoare si de aici drept urmare...
Cand s-a oprit motorul nu am mai dat cheie, i-am bagat DDT( camshaft sensor error). Am stiut din prima ca s-a rupt distributia. Masina nu a fost NICIODATA trasa sau pornita cu spary-uri sau alte rahaturi. Motorul l-am facut dar la ceva vreme au inceput problemele:
1. Prin februarie a inceput sa creasca consumul de mototrina inexplicabil(7-8%) inainte nu saream de 6% iarna sau 4.5% - vara, am verificat si injectoarele 1 si 4 au probleme...banuiesc ca vor urma 2 si 3...
2. De prin Mai am observat ca masina papa ulei si scoate fum negru.Verificat turbina se duce si asta. Pina acum am bagat in acest motor peste 4200 de lei.
Intrebare:
1. De ce mi-au picat cele 2 injectoare si turbina?
V-ati mai lovit de acest gen de probleme ? Astept sfaturile voastre pentru a putea rezolva aceaste probleme... Multumesc
PS - Initial am fost sfatuit sa cumpar un motor de la dezmembrari "chel"(fara turbina, injectie si senzori) dar am fost catar si acum ma f**t singur in partea dorsala. Mentionez ca reviziile le-am facut la timp niciodata nu am depasit 10.000 km(filtre ulei(Liqui Moly 5W-40), aer, polen) si filtru motorina de la Renault sau Delphi. Acum am pe masina curea de distributie Contitech Germania, rola Ina si pompa apa Hepu.
Comment