Distributie Logan 1.5 DCI Rupta

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Distributie Logan 1.5 DCI Rupta

    Salut,
    Stiu ca este un subiect destul de des discutat pe forumuri si sunteti satui de astfel de intamplari, dar pentru cei care nu stiu cum arata sau ce se intampla cand se rupe distributia va atasez poze....Amu ceva timp, adica pe 26 oct 2012 am fost "fericitul castigator" al unei distributi rupte la propria masina Logan 1.5 dCI. Distributia s-a rupt cand eram pe la Braila si aveam vreo 120-130 km/h s.a.m.d bineinteles motorul l-am facut varza. Kitul de distributie l-am cumparat de la Dacia-Renault Constanta si avem exact 38.000 km(am schimbat distributia in octombrie 2010) de cand era schimbata . De fapt si de drept s-a gripat rulmentul de la rola intinzatoare si de aici drept urmare...

    Cand s-a oprit motorul nu am mai dat cheie, i-am bagat DDT( camshaft sensor error). Am stiut din prima ca s-a rupt distributia. Masina nu a fost NICIODATA trasa sau pornita cu spary-uri sau alte rahaturi. Motorul l-am facut dar la ceva vreme au inceput problemele:

    1. Prin februarie a inceput sa creasca consumul de mototrina inexplicabil(7-8%) inainte nu saream de 6% iarna sau 4.5% - vara, am verificat si injectoarele 1 si 4 au probleme...banuiesc ca vor urma 2 si 3...
    2. De prin Mai am observat ca masina papa ulei si scoate fum negru.Verificat turbina se duce si asta. Pina acum am bagat in acest motor peste 4200 de lei.
    Intrebare:
    1. De ce mi-au picat cele 2 injectoare si turbina?

    V-ati mai lovit de acest gen de probleme ? Astept sfaturile voastre pentru a putea rezolva aceaste probleme... Multumesc

    PS - Initial am fost sfatuit sa cumpar un motor de la dezmembrari "chel"(fara turbina, injectie si senzori) dar am fost catar si acum ma f**t singur in partea dorsala. Mentionez ca reviziile le-am facut la timp niciodata nu am depasit 10.000 km(filtre ulei(Liqui Moly 5W-40), aer, polen) si filtru motorina de la Renault sau Delphi. Acum am pe masina curea de distributie Contitech Germania, rola Ina si pompa apa Hepu.
    Attached Files

  • #2
    nu esti singurul dar am vazut si io pe viu cum se spune cum poti face varza un dci
    dci cu componente delphi = cel mai parnaie motor ever

    Comment


    • #3
      georgea, in primul rand, pareri de rau pentru patania usturatoare...
      Secundo: ai afirmat: "Kitul de distributie l-am cumparat de la Dacia-Renault Constanta si avem exact 38.000 km(am schimbat distributia in octombrie 2010) de cand era schimbata . De fapt si de drept s-a gripat rulmentul de la rola intinzatoare si de aici drept urmare..."

      Dileme: nu ti-a fost montat acest kit in service Dacia, ci doar l-ai cumparat de la ei?
      Rola intinzatoare a fost sigur schimbata?!? Nu cumva a ramas cea veche?
      Vorbim de rola curelei de distributie, nu cea a curelei de accesorii, da?

      Cati km-total, are acum masina ?

      E prima oara cand aud de motor kaput din cauza unei role gripate-originale, de aceea am niscaiva intrebari...
      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

      Comment


      • #4
        Kitul complet l-am cumparat de la reprezentanta si l-am montat la un prieten (am fost de fata la schimbarea distributie). Cand am schimbat distributia am schimbat si cureaua de accesorii conform graficului dat de producator. Rulmentul de la rola intinzatoare s-a gripat...blocat si de aici dupa cum poti vedea in poze cureaua s-a rupt.
        Masina a fost cumparat in decembrie 2006 si are acum 96000 km.
        Last edited by 77sky; 22 May 2013, 23:26.

        Comment


        • #5
          ''''Rola intinzatoare a fost sigur schimbata?!?'''
          nu ai raspuns la ceva important

          Comment


          • #6
            100% a fost schimbata !!!

            Rogu-te, NU mai cita postul anterior, stim ca te adresezi lui, foloseste Post Reply!
            Last edited by 77sky; 22 May 2013, 23:35.

            Comment


            • #7
              Constat ca ai avut mai multe probleme, in trecut, cu acest motoras, culminand cu accidentul din vara lui 2010...

              Injectoarele acestui model, au fost frecvent pe lista defectiunilor. Cauza fiind constructia "inteligenta'' a pompei de inalta presiune, producatoare de span.
              Asadar, e posibil ca dupa ce sunt reconditionate/schimbate injectoarele, in continuare sa faca nazuri, tocmai datorita uzurilor si impuritatilor din circuit.

              Daca este asa, mai ieftin ieseai daca schimbai motorul, din momentul in care ai avut distributia kaput...
              Last edited by 77sky; 22 May 2013, 23:55.
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • #8
                Pana sa se rupa distributie nu am avut vreodata probleme serioase cu masina. Am schimbat doar consumabile si atat! Nu am avut probleme cu masina nici macar una !!! Acum injectoarele 1 si 4 sunt pe duca, la fel si turbina. Ma astept sa se duca si pompa cu injectoarele 2 si 3.

                P.S - Intr-o postare cu Senzor Presiune Rampa De Carburant Logan 1.5 Dci totul a pornit de la un releu rezolvata personal(cei de la reprezentanta se invarteau in jurul ei ca niste oi bete si ma puneau sa schimb toata injectia) si cealalta cu un fir intrerupt intre UCH si ECU la fel rezolvata personal.

                In accidentul din vara lui 2010 era vorba de masina tatalui meu...Ne-am cumparat masinile aprox in acelasi timp si aceeasi motorizare.
                Last edited by 77sky; 23 May 2013, 00:22. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Ceva nu imi place...
                  Sa o luam metodic:
                  1. Senzor Presiune Rampa De Carburant Logan 1.5 Dci
                  2. Ciudatenie Logan 1.5 Dci
                  3. Solicitare oferta piese-accident.

                  Ale cui sunt pataniile din aceste link-uri, din moment ce sustii ca nu ai avut nici o problema ?!?
                  Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                  Comment


                  • #10
                    Ti-am spus ca accidentul nu imi apartine si nici masina. Citeste mai sus... Deci nu am avut probleme serioase ca cele de acum....Cand intr-un timp relativ scurt probleme cu injectoarele, turbina...

                    Deci eu am deschis acest topic pentru ca am nevoie de ceva sfaturi pentru rezolvarea problemelor pe care le am acum...Haideti sa lasam carcoteala ieftina !!!
                    Attached Files
                    Last edited by 77sky; 23 May 2013, 07:57.

                    Comment


                    • #11
                      In primul rand, te-am rugat ceva (postul nr. 6), continui fara sa tii cont de recomandare! La urmatorul post de genul, fac un cadou, un cartonas!

                      In al doilea rand: nu imi place minciuna, sustineai ca nu ai avut nici o defectiune cu masina ta, iar din postari, am observat cele 3 incidente -(nu reiesea de nicaieri ca ar fi vorba de un alt autoturism!) - ai editat postul tau, dupa ce am scris eu.
                      Nu sunt genul sa emit "carcoteli ieftine", daca citesti atent postarile, fara sa fii influentat de subiectivismul situatiei, poate vei vedea altfel situatia. Din nefericire...ce te asteapta acum e foarte trist, pecuniar, din cele relatate de tine, tinand cont si de alte cazuri de genul tau.
                      Am pus intrebarile de mai sus dintr-un motiv foarte simplu: nu neaparat sa te "rascolesc" ci, pentru ca suntem pe un forum - ceilalti colegi, poate, vor trage niste invataminte din intamplarea ta.
                      Caci de aceea suntem aici: sa ne ajutam unii pe altii, sa invatam unii de la altii.

                      Bafta in continuare!
                      Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                      Comment


                      • #12
                        77sky - Nu m-am referit obligatoriu la tine cand am zis de carcoteli ieftine stiu eu ce spun! Nu umblu cu minciuna !!! Vara este lunga, daca vei veni la CT poate ne vom vedea si iti voi arata despre ce este vorba... Daca te uitai la "About Me" vedeai ca eu am masina de culoare Rosu Toreador si nu albastra si nu vreau sa mai scriu alte explicatii.
                        Va cer sfatul deoarece nu mai gasesc solutii... Am uitat sa precizez ca am masurat presiunea care duce pe turbina, majoritatea spun ca trebuie sa fie peste un 1 bar, ei bine eu o am de 0.9....deduc ca din aceasta cauza a picat turbina datorita faptului ca nu a avut ungere suficienta, de aici trebuie sa verific pompa de ulei s.a.m.d. Bani pentru masina nu mai sunt...
                        Este groaznic cand bagi peste 4200 lei in curul unei masini si tot nu merge, totul incepe sa pice intr-un lant vicios. In Constanta majoritatea sunt dezamagiti de serviciile oferite de reprez Dacia inclusiv eu. Singura solutie... masina trebuie facuta si VANDUTA RAPID si bineinteles tot pe Logan Diesel voi ramane.
                        Last edited by 77sky; 23 May 2013, 08:58.

                        Comment


                        • #13
                          Ca sfat sa nu mai ai probleme dupa ce montezi pompa de presiune inalta si injectori NOI, toata garniturile pe teava de aspiratie schimbate(daca nu o schimbi o-ringurile -verifici sub presiune cu manometru, din nou o sa ai probleme si cu produsele noi). Eu as mai pune un furtun de retur la pompa de presiune inalta sau o pompa de benzina in rezervor care sa-ti asigure alimentarea fara aer. Se tensioneaza cureaua de distributie la 165 HZ +-10.

                          Comment


                          • #14
                            Am gasit sa-mi cumpar injectoare noi(1000 lei/buc), pompa de injectie noua nu stiu cat costa, dar nu stiu daca merita o masina din decembrie 2006 sa mai bag atatia bani in ea. Deja ma gandesc sa-mi cumpar noul logan diesel....
                            Last edited by 77sky; 23 May 2013, 10:01.

                            Comment


                            • #15
                              Din primul post am inteles ca masina merge, adica porneste, te poti deplasa cu ea dar consuma motorina mai multa decat de obicei si scoate fum, am inteles corect? Mie imi vine greu sa cred ca s-a distrus toata injectia la mai putin de 100k(am vazut ca se poate si asta, dar...foarte putine cazurile). Eu as schimba turbina si as face iar toate injectoarele, eventual si pompa de ulei (verificare presiune si daca nu este in parametri pa).Pompa poate sa nu mai asigure presiunea si datorita uzurii/distrugerii lagarelor din turbo, gresesc cumva?. Inteleg ca situatia nu este prea roza, dar si rate la una noua si vreo 7 ani amanetati la banca suna naspa. Mai exista si varianta cu dezmembrarea.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google