Probleme Acceleratie 1.4mpi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Acceleratie 1.4mpi

    De catva timp am constatat ca dupa coborare pe panta cu frana de motor, tuatie motor 2500-3000 rot/min, pe loc drept, motorul nu se acceleraza la apasarea pedalei , scos din viteza turatia de relanti e scazuta,se poate accelera pana la 3000 dar motorul nu are putere. daca tin apasata pedala de accelerate cateva secunde, motorul se tureaz brusc apoi functioneaza normal. Daca opresc motorul si repornesc, funcioneaza normal, turatia de relanti e corecta.fenomenul se repteta sistematic la coborara unei pante pe care circul fregvent. In unle din situatii cu masina oprtita dupa coborarea pantei dar cu motorul pornit, la apasarea pedalei de acceleratie, motorul nu se tureaza si se aude tacanit de relee sub capota. daca opresc si repornesc functioneaza normal. care ar putea fi cauzele ? A avut cineva astfel de probleme ? logan1,4 , 80000km.
    Va rog !

  • #2
    schimba regimul de mers la coborare si nu o sa mai ai probleme
    cobori cu treapta 1????
    nu cred ca se aude tacanitul de relee asa cum pretinzi
    baga o filmare sa vedem ce se intampla .....

    Comment


    • #3
      zici ca se intampla in acelasi loc de fiecare data....., o fi vreun gol de aer prin zona ??
      Last edited by Florin_KDF; 6 June 2013, 13:34.

      Comment


      • #4
        coborarea e in treapta 3, daca inainte de a termina coborarea pantei am redus viteza, si scos din viteza si turatia de relanti nu a scazut nu a aparut fenomenul. Ar putea fi ceva releu sau senzor avnd in vedere ca la peste 1500rot/ min se intrerupe alimentarea la frana de motor ? Cu masina oprita tacanitul releului se aude foarte bine, e la fel cum se aude la cateva secunde dupa punera contactului, numai ca acum se repeta cat tin apasata la max pedala de acceleratie

        Comment


        • #5
          acu fara misto de ce cobori cu a 3 a la asemenea turatie??? Ori esti incepator ori nu stii sa conduci
          Ti-am zis si mai sus schimba regimul de mers la coborare
          astept filmulet sa vedem si noi ce se intampla ca sa nu mai scriem pe aici sa ne plictisim

          Comment


          • #6
            De ce nu ar cobora o panta cu o turatie mare a motorului ?!
            sigpic

            Comment


            • #7
              am mentionat turatia la care se produce fenomenul , inclinatia pantei e mare, nu ajunge numai frana de motor, trebuie sa folosesc si frana de serviciu, acesta se intampla de cateva saptamani. daca am coborat cu turatie in jur de 1500 nu a aparut acest fenomen. as vrea sa aflu daca au mai avut si altii aceasta problema, inainte de a merge pe la meseriasi...
              cu urmatoarea ocazie voi face un film.
              scuze, nu sunt nici incepator, si nici nu scriu din plictiseala, am cautat sa dau cat mai multe detalii pentru intelegere.
              astept opinii, multumesc

              Comment


              • #8
                dai jar la masina ca mergi cu ea subturata si se infunda....dai 6000 de ture...
                *****
                sigpic
                http://www.loganclub.ro/forum/masina...3.html?t=16273

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google