Probleme Pornire (recunoastere Chip Cheie)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Pornire (recunoastere Chip Cheie)

    Inainte de toate am folosit functia "search" si nu am gasit raspuns la problema.
    Cateodata nu-mi porneste motorul. Dar numai atunci cand becul rosu din mijloc clipeste intermitent (in loc sa stea aprins si apoi sa se stinga), ii dau o cheie, doua, trei (in ultima perioada cam multe) si apoi becul nu mai clipeste si masina porneste.

    Altcineva mi-a spus sa curat senzorul de turatie. L-am scos, l-am curatat (m-am uitat pe Tutoriale Logan cum) si apoi l-am pus la loc. Invart cheia, surpriza, becul clipea la fel si masina nu pornea. Invart de 6-7 ori, nici nu mai stiu ca m-am enervat, si abia intr-un sfarsit becul nu mai clipea, sta aprins... se stinge... si porneste motorul

    Eu cred ca ar fi o problema cu recunoasterea chip-ului din cheie de UCH.
    Ma poate ajuta cineva? Cum se poate remedia?
    Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

  • #2
    Este o problema la cheie. Se rezolva cu o cheie noua.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Am incercat si cu cheia de rezerva si tot la fel face. Daca ar fi fost de la cheie, atunci rezerva cred ca ar fi mers,
      Last edited by 77sky; 11 June 2013, 22:06.
      Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

      Comment


      • #4
        Cel mai probabil transponderul de pe contactorul de demaraj, prin intermediul caruia UCH-ul recunoaste codul cheii, pentru a autoriza pornirea.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Transponderul e in cheie, nu pe contact.
          INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

          Comment


          • #6
            Antidemarajul este asigurat de un sistem de recunoaştere a cheii cu schimbări de coduri criptate.O unitate electronică codată (care funcţionează fără baterie) independentă de funcţia telecomandă este integrată în capul fiecărei chei a vehiculului.Atunci când contactul este pus, UCH schimbă informaţii cu capul cheii printr-o bucşă transponder
            montată pe contactorul de demaraj.Dacă unitatea centrală habitaclu recunoaşte codul
            cheie ea autorizează pornirea motorului şi injecţia se deblochează; motorul poate porni.
            Antidemarajul este activat câteva secunde după întreruperea contactului (clipirea martorului luminos roşu al antidemarajului pe tabloul de bord).ÃŽn momentul fabricării sale, un cod din doisprezece caractere hexazecimale este alocat vehiculului pentru a permite reparaţia sistemului antidemaraj.Acest cod de reparaţie este necesar în service pentru:
            - a adăuga chei,
            - a înlocui una sau mai multe chei,
            - a dezafecta una sau mai multe chei (în caz de pierdere sau de furt de exemplu),
            - a înlocui o unitate centrală habitaclu
            Martorul luminos roşu antidemaraj situat pe tabloul de bord utilizat semnalează:
            - activarea sistemului antidemaraj (o iluminare pe secundă),
            - nerecunoaşterea cheii (clipire rapidă),
            - o defecţiune a sistemului (clipire rapidă),
            - programarea unei chei

            Comment


            • #7
              [QUOTE=iulius s.p.;1477897Martorul luminos roşu antidemaraj situat pe tabloul de bord utilizat semnalează:
              - activarea sistemului antidemaraj (o iluminare pe secundă),
              - nerecunoaşterea cheii (clipire rapidă),
              - o defecţiune a sistemului (clipire rapidă),
              - programarea unei chei[/QUOTE]

              Da, la mine clipeste repede, si cred ca semnalizeaza o defectiune a sistemului, pentru ca daca n-ar recunoaste cheia/cheile nu ar mai porni deloc, si de exemplu azi dimineata n-a mai facut figuri deloc.
              Deci, pana la urma cred ca trebuie sa ajung la un service sau se poate diagnostica si eventual remedia cu o softare?
              Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

              Comment


              • #8
                Originally posted by Fane View Post
                Transponderul e in cheie, nu pe contact.
                O fi la d.ta, in cheie.
                Originally posted by vi_escu View Post
                Antidemarajul este asigurat de un sistem de recunoaştere a cheii cu schimbări de coduri criptate.
                O unitate electronică codată (care funcţionează fără baterie) independentă de funcţia telecomandă este integrată în capul fiecărei chei a vehiculului.
                Atunci când contactul este pus, UCH schimbă informaţii cu capul cheii printr-o bucşă transponder montată pe contactorul de demaraj.
                Dacă unitatea centrală habitaclu recunoaşte codul cheie ea autorizează pornirea motorului şi injecţia se deblochează; motorul poate porni.
                Dom Fanica, daca e incorecta informatia, te rog sa argumentezi.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Transponderul din cheia cu telecomanda este integrat pe circuit nenea Iancu, are dreptate Fane.
                  El este activat de bucsa de pe volan.
                  Uite si o poza informativa :
                  Attached Files
                  Last edited by rudy_grf; 12 June 2013, 10:14.
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Eu nu cred ca e chiar asa si am sa va spun de ce.
                    In schemele electrice ale Loganului, exista plansa in care e rerprezentata si notata ca unitatea transponder.
                    Din ce spui tu se intelege ca exista in fiecare cheie un transponder, pentru ca vorbesti de cel diun cheia cu baterie.
                    Last edited by IancuMIC; 12 June 2013, 10:27.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Ok, fa un test scoate bateria din cheie si ai sa vezi ca nu este nici un fel de problema.
                      Bateria este folosita doar pentru telecomanda de inchidere centalizata, daca la asta te-ai referit in postul de mai sus.
                      sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Da, domnu' Iancu, exista transponder in fiecare cheie, fie ca e fara telecomanda- pcf7936 sau cu telecomanda- pcf7946.
                        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                        Comment


                        • #13
                          Am inteles; dar ala de e pomenit si reprezentat in schemele electrice, ce e? Tot transponder?
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            aia se numeste bucsa decodoare
                            citeste transponderul din cheie si il transmite catre uch

                            Comment


                            • #15
                              Punct ochit, punct lovit.
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google