Probleme Pornire (recunoastere Chip Cheie)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Dupa atatea dezbateri despre unde se afla transponderul, etc. imi cam dau seama care poate fi problema, dar totusi, as vrea sa aflu si eu cum se poate rezolva problema.
    Schimb cheile, bucsa transponder sau decodor, cum s-o numi, sau se poate rezolva cu o resoftare?
    Dupa ce am curatat senzorul de turatie nu a mai facut asa des dar tot a facut...
    Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

    Comment


    • #17
      verifica mufa bobinei de pe contact. e o bobina neagra plasticata.

      Comment


      • #18
        Daca te referi la cea din poze, (care cred ca e bucsa decodoare, sa ma corecteze cineva daca am gresit) dupa ce mi-ai spus, am curatat contactele si tot imi face figuri.
        Se poate schimba? Ca ma gandesc ca poate de acolo e buba.
        Attached Files
        Last edited by 77sky; 20 July 2013, 10:42.
        Trabant 601 combi -> Dacia 1310 -> Logan 1.4 -> Next?!

        Comment


        • #19
          Am si eu o problema legata de pornire : in ultima vreme, imi cam face probleme la pornire.nu porneste la sfert cum ar trebui, mai interesant este ca nu porneste nici dupa 5-6-8-10 incercari.Ce am putut sa fac, a fost sa o accelerez in momentul in care incercam sa o pornesc,oarecum ajutand-o sa porneasca.Mentionez ca pornirea am facut-o in momentul in care am auzit cum pompa de benzina trage benzina din rezervor, adica nu am lasat toate ledurile din bord sa se stinga! Care am putea si problema??
          Tinc fest !!

          Comment


          • #20
            Si o alta problema cu care ma mai confrunt,este faptul ca dupa ce o pornesc, motorul merge "balbait", subturat, dar dupa aproximatix 10sec isi revine
            Tinc fest !!

            Comment


            • #21
              Originally posted by GICA_B View Post
              Daca te referi la cea din poze, (care cred ca e bucsa decodoare, sa ma corecteze cineva daca am gresit) dupa ce mi-ai spus, am curatat contactele si tot imi face figuri.
              Se poate schimba? Ca ma gandesc ca poate de acolo e buba.
              Ai rezolvat problema?
              Si rablamentul din dotare face aceleasi figuri mai nou si ma gandeam sa schimb bucsa aia.

              Comment


              • #22
                bucsa decodor se afla undeva sub bord in dreptul consolei de clima. eu am schimbat-o de noua (400 km in bord). nu mai recunostea nici o cheie ,iar ledul din bord licarea rapid. invarte dar nu porneste ,asta e simptoma.
                ce e in poza nu e bucsa decodor

                Comment


                • #23
                  Adica nu este montata pe contact?
                  Eu am inteles ca este montata pe contact si firele din mufa ei ajung la UCH care este sub bord in partea stanga.

                  Comment


                  • #24
                    pai aia e mufa de contact.bucsa decodor e undeva in dreptul panoului de clima ,sub bord. eu am dus masina pe platforma la meridian si in 10 minute a fost gata.mi-a aratat mecanicul si piesa cum arata(un fel de bucsa)de asta se si numeste bucsa decodor

                    Comment


                    • #25
                      Te-a lasat dintro data bucasa aia sau s-a manifestat si inainte?

                      Comment


                      • #26
                        m-a lasat acum 8 ani. masina era noua .avea 400 km la bord.cel mai bine e sa te duci cu ea la tester sa vezi ce are,sa nu dai banii degeaba pe piesa.

                        Comment


                        • #27
                          O.K!

                          Multumesc de info!

                          Comment


                          • #28
                            Terminati cu prostiile, nu e nicio bucsa in dreptul panoului de clima. Bucsa cu pricina este cea din postul #18 (unitatea transpoder) si este exact in jurul cilindrului cheii de contact. La ea vine un plus dupa contact de la siguranta F4, o masa de la stalpul din stanga fata si un fir de la uch ( A16 de la mufa neagra, aia cu 40 pini).
                            Last edited by vi_escu; 22 November 2013, 01:58.
                            [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                            Comment


                            • #29
                              Ai idee unde este punctul de legare la masa in zona aia?
                              Suspectez o masa deficitara sau bucsa decodoarecu probleme.Ma gandesc ca daca ar fi o problema a UCH s-ar manifesta permanent.
                              La mine se manifesta din a in paste asa ca...

                              Comment


                              • #30
                                Salut, ceva semanator intampin si eu. Initial nu pornea si am schimbat urmatoarele: senzor turatie cu tot cu mufa noua, acea unitate transpoder din jurul contactului cu uan de generatie mai noua si releul galben cu 5 picioruse ce vine sub ceasuri prin care trec mai multe printre care imobilizatorul si dezaburirea.
                                Momentan masina porneste cand e rece fara probleme dar daca opresc sa bag benzina de exemplu nu mai porneste neam, invarte si nu porneste ( becul rosu din bord este stins ).
                                In acest caz iau borna pentru 3 minute dupa care o pun la loc si porneste. Mentionez ca nici dezaburirea nu merge momentan. Daca cineva are mai multe informatii astept cu interes.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google