Probleme Racire Motor Logan

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Racire Motor Logan

    Am constatat de curand ca in conditii de trafic greu (temperaturi exterioare ridicate, circulatie la ore de trafic aglomerat,pante abrupte,etc) temperatura indicata in bord oscileaza intre 4-6 liniute si chiar mai multe odata (ceea ce ma ingrijoreaza). Pana nu demult indicatia era de fix 4 liniute,indiferent de drum sau trafic. Si inca ceva, nu am mai auzit sa porneasca electroventilatorul de racire cand motorul este incins (treapta 2 de viteza). La pornirea AC, ventilatorul se roteste dar la viteza relativ mica. (posibil traeapta 1 de viteza). Sa merg la un service pentru un test pe calculator? Mentionez ca am incercat sa masor rezistenta de pe radiator si este undeva la valoarea 50-60 ohmi cu motorul rece.Releele de comanda electroventilator par ok. Sa merg la un test pe calculator la service. Am nevoie de asemeneade urmatoarele informatii:
    1.tempereturi motor echiovalente cu indicatiile din bord (echivalent liniute-grade celsius);
    2.rezistenta electrica la diferite temperaturi a rezistentei (montata pe radiator) de comanda electroventilator. Astept sugestii. MULTUMESC ANTICIPAT

  • #2
    Cu contactul pus scoate mufa de la captorul de temperatura apa de pe chiulasa. Atunci ar trebui sa porneasca GMV pe viteza 2.
    Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

    Comment


    • #3
      Originally posted by nauris View Post
      Am constatat de curand ca in conditii de trafic greu (temperaturi exterioare ridicate, circulatie la ore de trafic aglomerat,pante abrupte,etc) temperatura indicata in bord oscileaza intre 4-6 liniute si chiar mai multe odata (ceea ce ma ingrijoreaza). Pana nu demult indicatia era de fix 4 liniute,indiferent de drum sau trafic. Si inca ceva, nu am mai auzit sa porneasca electroventilatorul de racire cand motorul este incins (treapta 2 de viteza). La pornirea AC, ventilatorul se roteste dar la viteza relativ mica. (posibil traeapta 1 de viteza). Sa merg la un service pentru un test pe calculator? Mentionez ca am incercat sa masor rezistenta de pe radiator si este undeva la valoarea 50-60 ohmi cu motorul rece.Releele de comanda electroventilator par ok. Sa merg la un test pe calculator la service. Am nevoie de asemeneade urmatoarele informatii:
      1.tempereturi motor echiovalente cu indicatiile din bord (echivalent liniute-grade celsius);
      2.rezistenta electrica la diferite temperaturi a rezistentei (montata pe radiator) de comanda electroventilator. Astept sugestii. MULTUMESC ANTICIPAT
      Uite aici un topic, cu suficiente posturi in legatura cu problema d.ta; de ce sa mai deschidem inca unul?
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment

      Working...
      X
      Anulare DPF
      Politica de Securitate Google