Injectoare Infundate

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ianinte de a "forja" motorul la turatii mari initiatorul topicului a verificat bujiile, fisele si bobina?
    Incearca preventiv si cu o solutie de curatat injectoarele care se pune in benzina (2+2), dar daca e o problema la injectoare le apare cu siguranta alora pe tester.
    Desi toata lumea lauda benzina de la ptrom, eu am avut numai experiente neplacute si anume motorul trage mai greu si e mai galagios decat cu benzina de la mol sau rompetrol.

    Comment


    • #17
      Originally posted by tomu View Post
      Bobina e aia din care pleaca fisele spre bujii nu ?! Cum aflu daca e aia ?
      da bobina e aia din care pleaca fisele la bujii.Scoti pe rind cite o fisa de la bujie si daca apare o schimbare (o trepidatie)inseamna ca ace bujie lucreaza daca nu se simte nici o schimbare dar se aude un ticait(tic-tic)rapid inseamna ca bobina si fisa sunt bune problema bujie sau injector.
      apropo de pret un inj. ~180lei bobina~340lei. Bafta

      Comment


      • #18
        Poti sa incerci si alt service unde se pricep sa citeasca informatiile de pe tester.
        Cati km are masina si cand ai schimbat ultima oara bujiile? Incearca sa le dai afara si sa vezi cum arata.

        Comment


        • #19
          Trebuie mers in alt service si cerut un test pentru injectoare.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #20
            Azi, la misto, am scos bujiile si le-am amestecat
            au incetat trepidatiile, si-a revenit...Clar e de la bujii
            recomandati-mi niste bujii bune...Le am pe cele standard...Care sunt schimbate de 10mii km ... 50ron dai, 50 face...
            alea japoneze am auzit ca-s bune tare

            Comment


            • #21
              Cati km ai cu ea. Normal se schimba la 30.000km
              eu atunci le-am schimbat si nu aveam probleme.
              Bafta

              Comment


              • #22
                Eu le-am schimbat la revizia de 30000 desi aratau foarte bine, dar sunt adeptul ideii de a preveni problemele.
                Am pus Eyquem RFC58LZ2E care sunt recomandate de producator pe care le-am cumparat de pe forum cu aprox. 70 RON.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by danielliviu View Post
                  Mie mi s-a sugerat pentru dci-uri cum ca motorina vanduta in Romania este prea uscata si nu lubrifiaza pompa cum trebuie. Si cica ar ajuta 0,5L ulei de motor (indiferent de care) la un plin de motorina. Nu mai apare nici acea "pilitura" care infunda injectoarele.

                  Poate cineva mai experimentat poate confirma / infirma acest lucru. Chiar sunt si eu curios daca se poate asa ceva.

                  Da.. E buna ideia si chiar e posibil sa mearga dar la merturile alea cobra sau cum se mai cheama ca alea merg si cu ulei ars de gatit (verificat de mine) dar la cat de sensibile sunt motoarele astea tare ma indoiesc ca nu infunzi tu ceva.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google