Airbag.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by cypi View Post
    Pentru a se deschide airbagurile frontale este imperios necesar ca centurile de siguranta sa fie cuplate (altfel nu se declanseaza) , iar pe de alta parte trebuie ca forta impactului sa aiba o valoare ceva mai mare pentru ca informatiile culese de senzori sa declanseze deschiderea airbagurilor (altfel ele s-ar deschide si la cea mai usoara tamponare)
    Sper ca te-am lamurit
    total fals!!! La logan nu este valabila treaba asta pt. Ca centura nu are nici un fel de senzori. Stii tu ceva dar nu la logan!!!

    Comment


    • #47
      Daca se intampla ceva si nu ai centura si sare airbagul o sa ai mai multe probleme decat daca nu ai avea airbag...

      Comment


      • #48
        Ptr cyp: la logan nu exista senzor la centurile de siguranta.Airbagul se declanseaza numai la un anumit tip de impact

        Comment


        • #49
          Mie mi s-au declansat la 80 la ora, fara sa port centura si am lovit-o nu foarte tare in fata.
          Attached Files

          Comment


          • #50
            80 km/h?Pai la euroncap o testeaza la 40 mph adica 60 km/h si se face mult mai praf de cat e a ta..Nu cred ca aveai 80..
            Cumpar volan de Duster

            Comment


            • #51
              Originally posted by gigi_kent86 View Post
              Mie mi s-au declansat la 80 la ora, fara sa port centura si am lovit-o nu foarte tare in fata.
              Cred ca aveai 80 in momentul cand ai inceput sa franezi, dar in momentul impactului cu siguranta aveai pana in 40 la ora.

              @soboBN: 40 mph adica 64km/h, cred ca aia 4km/h in plus conteaza.

              Comment


              • #52
                In fine...Da` la 80 nu avea cum sa arate asa..Si eu m-am gandit ca avea 80 ultima data cand a vazut vitezometru..
                Cumpar volan de Duster

                Comment


                • #53
                  Sau poate avea 80 km/h si a intrat in masina din fata care mergea cu 40 km/h sa zicem, nu va grabiti sa emiteti ipoteze ca nu avea cum sa aiba 80 km/h.
                  Cel mai nou proiect auto din România!
                  Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                  Comment


                  • #54
                    Salut!

                    ma trezesc si eu dupa atatia ani sa scriu in topicul asta, dar aici vad ca se discuta ceea ce ma intereseaza.


                    Am avut acum doua zile un accident. Drum european care nu a fost dezapezit, maxim 60km/h, in fata mea un TIR care a oprit brusc (din cauza unui "magar" din fata lui). Nu am reusit sa opresc la timp asa ca am intrat cu botul de la Logan in el.

                    Ceea ce nu inteleg nici eu si nici mecanicul la care am dus masina e de ce s-au declansat airbagurile in conditiile in care daunele din fata (nu stiu daca se vad in poza pe care am atasat-o) sunt doar la bara si grilaj (amandoua indoite), in rest motor si radiator si alte minuni de tuburi/furtunuri sunt intacte.

                    Am gasit aici pe forum ca se pot citi informatiile din calculatorul pentru airbaguri si chiar am sa vreau sa vad ce a inregistrat si de se incadreaza in parametri normali de declansare. Oare doar la reprezentanta Dacia se pot citi datele astea, sau ei or sa le citeasca in asa fel incat ei sa iasa bine?

                    La Logan conteaza ca pe scaunul dreapta fata nu era nimeni, in cazul asta airbagul fata dreapta trebuia sa se porneasca?


                    Zicea mecanicul ca impactul nu a fost puternic si ca nu ar fi trebuit sa se porneasca airbagurile. Voi ce credeti?
                    Attached Files

                    Comment


                    • #55
                      parerea mea e ca nu er trebui sa sara.

                      Comment


                      • #56
                        Da e corect ce zice mecanicul; din ce vad nu a fost asa violent impactul sau mai bine zis decelararea nu a fost atat de brusca incat acceleratorul din calculatorul airbag sa declanseze airbag-urile.
                        Nu conteaza daca ai sau nu pasager in dreapta; doar daca il ai deconectat (pe cel din dreapta) nu va fi declansat.
                        Last edited by IancuMIC; 10 February 2013, 23:06.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #57
                          avenger13 daca in momentu impactului ai avut peste 50km/h atunci se declanseaza airbagurile,in calculatoru de airbaguri este un modul care citeste viteza de deplasare si viteza de deccelerare(impact)
                          codurile din calculatoru de airbaguri se poate reseta(parca de 3 ori,imi aduc aminte)asa ca daca cel de la pasager este intact,iei doar pa cel de la sofer,cu verificarea rezistentei ambelor aibaguri,sa nu ai surpriza ca se aprinde becu airbag dupa un timp
                          au fost cazuri in care la viteze de peste 70 km/h airbagu nu sia facut treaba,si soferu a,,,muscat ,,,din volan
                          e nasol ca ai lovit masina,mai ales pe,,,vremea,,,asta,si banuiesc ca te-au scos tot pe tine vinovat de ,,,nepastrarea distantei regulamentare,,,(stiu ca sunt patit si eu la fel ca si tine,doar ca eu am lovit o dacia berlina,cu carlig dala facut din cat mai mult fier,el a plecat pe roti si eu pe trailer)

                          Comment


                          • #58
                            Nu mi se pare prea sifonata masina cat sa sara airbagul. Se poate totusi ca avand o viteza mai mare sa se fi declansat din moment ce a avut loc o tamponare; poate sa fie preventiva setarea airbagurilor tinand cont de viteza marita in ideea de a proteja pasagerii.

                            Comment


                            • #59
                              Nu e chiar usor impactul: din cate vad armatura si masca sigur sunt deformate. Se vede dupa felul cum armatura ti-a impins bara in lateral.
                              Daca ai AC s-ar putea ca armatura sa-ti fi intrat pana in radiator.
                              Ar trebui desfacuta masina sa vezi ce mai e pe acolo.
                              Dupa parerea mea socul a fost destul de serios incat sa justifice declansare airbagului.
                              Nu ai casco?

                              Comment


                              • #60
                                @nikuniku: Pai da, eu am iesit de vinovat pentru partea din fata ca nu am pastrat distanta regulamentara. Clar.

                                @mariusnicolae: cu siguranta poza nu e foarte clara, insa bara neagra e indoita (nush cum ii zice in alti termeni) si la fel si grilajul. In momentul impactului nu a fost viteza mare, dupa cum am zis inainte de a frana am avut maxim 60. trebuie sa ma programez in service pentru partea din fata sa vad ce zic oamenii astia. azi am fost pentru constatare la partea din spate (lovita de ghinionistul ce a fost in spatele meu). si nu, nu am casco.


                                eu credeam ca in calculatorul pt airbag se memoreaza date despre impact si ca, precum cutia neagra a avioanelor, se pot citi ulterior date. cineva mi-a zis azi ca sunt prea naiv de cred asa ceva, ca totusi am Logan nu Mercedes :P

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google