Tacanit Motor DCI

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tacanit Motor DCI

    Salutare
    Am si eu rugamintea sa ma ajutati cu niste sfaturi. Am un MCV din 2008, 1.5DCI, cred ca de 68 de cai (nu cu I rosu). Masina are 115.000km, am fost masina de firma, a fost cam alergata dar toate reviziile la reprezentanta si la zi. De ceva timp se aude un tacanit la motor, ceva de genul zgomotului ce se aude la diesel-urile mai obosite. Am mai citit ca poate fi ba de la tacheti, ba de la injectoare. Totusi 115 mii nu mi se pare f mult ca sa fie f uzat motorul. Ce pot face in situatia asta, m-ar interesa de unde vine zgomotul si ce reparatii trebuiesc facute, ce piese trebuiesc inlocuite sa rezolv problema.
    Va multumesc.

  • #2
    100 % este de la injectoare...eu am 80.000km si am patit la fel... vezi poate te.a cazut ceva pe la motor...

    Comment


    • #3
      Stii sa imi recomanzi un mecanic meserias in motoare de logan?

      aa esti in Iasi e mai greu sa ajung la un service de acolo. Cum ai remediat problema la masina ta?
      Last edited by Paul DCI; 26 July 2013, 15:17. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        pai....uite cum faci te duci la mecanic sau mai bine te uiti acasa singur la injectoare scoti furtumasul cu motorul pornit si vezi daca curge unul si nu pufaie...asta e...si dai 250 lei si schimbi diuza nu da 1300 pe buc de injector ca tot degeaba ;)

        Comment


        • #5
          Doamne Fereste !!! Citesti si te crucesti !

          Nu umbla prietene la injectoare daca porneste , merge bine si nu se aprind becuri la injectie.

          mai bine verifica elemente de antifonare , filtru de aer , etc daca-s prinse bine.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #6
            Porneste f bine, nu am nici un martor aprins insa se aude zgomotul asta, am comparat cu mai multe loganuri si nu fac asa. Si daca bag piciorul tare in ea la plecare de pe loc in treapta 1 si 2 da fum, asta numai cand o turez tare.
            Costi-BC sunetul e sigur de la motor, nu e vb de component desprinse, suruburi nestranse sau ceva de genul asta

            Comment


            • #7
              Daca nu umbli la timp si nu schimbi un injector o sa le schimbi pe toate si o sa te lase la un drum lung si intr.o tara straina daca tot mergi cu ea de iti vine sa ii dai foc... dute si verifica injectoarele alta solutie nu ai... doar le verifici nu umbli la ea...

              SAu stii ce sa faci schimbi filtru de motorina....bagi motorina aditivata si ii pui si un tratament pentru ulei si pentru injectoare..
              Last edited by spyd3r; 26 July 2013, 16:03. Reason: Automerged Doublepost

              Comment


              • #8
                http://www.loganclub.ro/forum/logan_...ce-t50146.html

                citeste si pe aici. proprietarul era sa umble in motor si sa schimbe senzori de milioane in loc sa faca un simplu reglaj de culbutori.

                fa un test de retur la injectoare , schimba filtrele , curata egr-ul , verifica sa nu traga aer fals pe undeva , dar nu pune tratamente in ulei si motorina. mai bine pune-ti un ulei mai calitativ gen 5w40 , nu 10w40 cat ai acum daca ghicesc bine.
                o/____\o
                (i)
                .........

                Comment


                • #9
                  costi-bc o tiii frate numai pe a ta..... oare nimeni nu a pus tratement in rezervor sau in ulei...???? daca esti mecanic imi pare rau sa iti zic dar nu te caracterizeaza...deokamdata tu ai benzinar si am diesel si am avut recent probleme stiu cum se manifesta...!!

                  Comment


                  • #10
                    Si daca a pus tratament cu ce l-a ajutat concret?
                    Stiu ca nu ma caracterizeaza si nici nu-s mecanic. Nu-mi dau aere de "cunoscator" si nici n-o sa-i zic unui om sa cheltuie bani si sa strice ceva bun pentru ca i se pare ...
                    Si stai tu linistit ca aveam dci cand n-aveai tu permis.

                    Dar poate ai tu dreptate si exact injectoarele is. Risca colegule si schimba-le !
                    o/____\o
                    (i)
                    .........

                    Comment


                    • #11
                      Omg Omule eu nu i.am zis sa le schimbe doar sa le verifice il costa 20 de lei....la un mecanic lasa masina la relanti 5min si in functie de motorina scoasa afara ii spune ii bun sau ii rau...asta incerc sa iti explic de o ora... asa am procedat si eu...

                      La mine sa aprins si bec.ul la apa dupa 3500 ture

                      Comment


                      • #12
                        E posibil sa fie de la injectoare.Si la mine se aude de cand avea 60 mii.Acum are 190 mii si tot la fel tacane.Daca vrei sa te linistesti mergi la reprezentanta si pune testerul pe ea.Nu costa mai mult de 50 lei.

                        Comment


                        • #13
                          asta spuneam si eu...te duci la reprezentanta si te uiti si iti zice exact ce ai..

                          Comment


                          • #14
                            Cred ca pana la urma zgomotul ala e doar in capul meu am iesit aseara, i-am dat o cheie si parca nu tzacane chiar asa de rau. Cand o sa ma intorc din concediu o sa merg totusi sa o pun pe tester sa ma conving daca sunt eu de vina sau masina. Tot aseara am intalnit un taximetrist cu un DCI, mi-a zis ca are 400.000 si ca merge ok. I-a schimbat vreo doua injectoare in rest nu a facut investitii major (asta ca eu ma gandeam ca a mea la 115.000 are mult).

                            Comment


                            • #15
                              Pot fii nenumarate lucruri care pot provoca tacaneala aia... poate fii filtru de aer..injectoare..multe...spre exemplu eu am avut o bucata de metal in scut si m.a terorizat zgomotul 10.000km pana am facut schimbul de ulei si am vazut....

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google