Electromotor Sau Baterie?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by leutzul View Post
    Esti sigur ? Bateria mea este din iunie 2005 Rombat de cand este si masina. Nu are nicio problema deocamdata !
    din partea mea sa-ti mai tina inca 8 ani,dar de regula dupa 5-6 ani kaput(la benzinare)

    Comment


    • #17
      gata am rezolvat problema....am schimbat bateria si merge perfect
      multumesc de ajutor!!

      Comment


      • #18
        O problema asemanatoare am avut si eu .Rezolvarea a venit prin schimbarea bateriei.A mea a tinut 6 ani ............tind sa cred ca Rombat sunt baterii bune.Bine ca ai rezolvat.

        Comment


        • #19
          Ma pasc surprizele si pe mine. Azi dimineata n-a vrut sa porneasca la prima cheie, care de obicei o lua la sfert. La a doua cheie a luato, dar mi se parea ca de abia invarte pana a pornit motorul si dupa pornire timp de 2-3 sec a stat in 600 rpm pana a urcat la normal. Ma gandesc ca e pe duca bateria (ca e din 2008), dar ma cam pune pe ganduri si faptul ca cu cateva ore inainte alimentasem cu benzina de la Petrom din baneasa si sa nu fie benzina indoita cu apa(eu nu alimentez de acolo de obicei, si ii pun doar benzina buna). Pana in seara asta am mai facut cu masina 2, 3 drumuri scurte , dar a luato din prima (aceeasi senzatie ca invarte prea incet). Ce parere aveti??? Sa ma pregatesc de cumparat alta baterie? Multumesc

          Comment


          • #20
            @hit ia o baterie noua, la fel am patit si eu dupa un drum de 550km pina la Constanta a 2-a zi nu a mai pornit. A mea avea 5 ani si 11 luni la deces.

            Comment


            • #21
              Originally posted by hit View Post
              gata am rezolvat problema....am schimbat bateria si merge perfect
              Originally posted by casper20 View Post
              @hit ia o baterie noua,
              O fi luat, nu o fi luat!? Cine stie sa raspunda?


              Azi dimineata n-a vrut sa porneasca la prima cheie, care de obicei o lua la sfert. La a doua cheie a luato, dar mi se parea ca de abia invarte pana a pornit motorul
              Danyell, cum adica nu a pornit la prima cheie? Invartea si nu pornea motorul sau nu a invartit deloc la prima cheie si deabia la a doua si-a mai revenit bateria si a pornit cu chiu cu vai?

              Comment


              • #22
                Danyell, ceva problema asemanatoare am si eu. Cand e motorul cald, sau chiar si cu motorul rece, daca afara e racoare, o ia la sfert. Daca in schimb afara e cald, cum e in ultimul timp si motorul e rece, la prima, poate si la a 2-a cheie nu o ia invarte ca tampita dar nu o ia. Apoi, o ia la sfert. Cred ca e de la senzorul de turatie, dar nu bag mana in foc.

                Comment


                • #23
                  Da. Nu stiu ce sa zic. E prima data cand nu a vrut sa pornesca la prima cheie. Si iarna a luato din prima si acum deodata nu. Am avut senzatia ca invarte mai incet la prima cheie. La a doua a pornit, dar nu zgomotos ca de obicei. A plecat intai in 600 ture si dupa 1-2 secunde a urcat la 750, asa mai firav, pe urma nimic ciudat a mers brici. Am mai facut cateva drumuri cu ea in aceeasi zi si nu au mai fost probleme. Azi dimineata a luato la sfert. M-am gandit initial la baterie ca e veche si nu exclud nici eventuale probleme cu benzina (a facut asa dupa ce am alimentat). O tin sub monitorizare zilele astea si vad eu daca mai face.
                  +

                  Comment


                  • #24
                    dany si la mine facea la fel abia pornea la a 3 cheie si era d la senzorul acela..eu am rezolvat prin curatarea lui si dat cu spray de contacte..incearca si tu si vezi..
                    Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                    Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      am luat bateri noua, 230 ron bucata .
                      am aflat ulterior ca cea mai buna verificare daca e bateria moarta este claxonul.
                      daca acesta nu merge, clar baterie moarta!

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google