Nu neaparat arcurile ambreiajului, ci ansamblul ambreiajului face asa.
[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)
Collapse
X
-
-
Ce sa faci la OPC? Sa aiba si aia de ce rade...
Comment
-
N-ai ce rezolva cu OPC-ul in situatii din astea, doar cu Vocea Clientului poate.
Comment
-
Acum 2 zile am fost cu titiul meu la prima revizie de 1 an. Le-am zis si de acest zgomot, evident au zambit usor si mi-au spus ca e normal cand se incalzeste. E legat de calitatea materialelor se spune si zgomotul cica nu duce la o depreciere a pieselor respective in timp. Acum sincer sa fiu inclin sa nu cred asta dar timpul e singurul care ne va demonstra care e treaba cu acest zgomot minune.Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Originally posted by adailtonDetin un logan preference de 1,4 l si as avea urmatoarea nedumerire legata de functionarea acestuia:
dupa ce motorul se incalzeste, cam primii 20 km, la relantii se mai aude un zgomot ciudat, un harsait sau un zgomot ca de diesel- o bataie, iar cand calc ambreiajul acesta dispare;
mentionez ca nu intampin probleme la bagatul in viteza plecatul de pe loc sau alte probleme de genul acesta;
care este modul de rezolvare mai ales ca la service mi se spune incontinu ca "asa sunt toate"
da se aude la fel si la mine , este vorba de tacheti dar cand se incalzeste motorul nu se mai aud ,cel mai bine poti auzi la mine cand trece la 35 grade pe gpl ,se aude tare dupa incalzire dispare de tot"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
adailton zice ca tocmai se aude mai tare cand se incalzeste motorul (4 linii la temeperatura) si maisna sta la relanti, iar cand se calca ambreiajul acesta dispare. Nu prea are legatura cu tachetii, totul e din ambreiaj (minunatul zgomot de disel care e la toate Loganurile pe benzina)Semnalizatoarele unora, nu se aprind din lipsa de bun simt. Mare defect tehnic!
Comment
-
Eu am un Logan de 1,6 8v si am avut si eu acel zgomot la ralanti.
Am scapat de el prin :
- introducerea a doua saibe de 10 deasupra garniturilor de cauciuc de la capacul filtrului de aer;
- indreptarea scutului in dreaptul rotii dreapta fata.
Va sugerez sa faceti aceste doua verificari.
Comment
-
da si de la tulumba de la filtru mai poate sa fie
eventual un filmulet ne-ar linisti
iar indreptarea scutului chiar nu inteleg ce legatura are ,poate ne dai mai multe detalii despre el"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Problema cu scutul era valabil si la vibratiile in cazul ralantiului, vibratiile motorului sunt mai mari decat in treptele de viteza si astfel vibra/batea ceva pe acolo.
Eu am rezolvat acel zgomt in ordinea: mai intai la filtrul de aer apoi la scut (nu este obligator sa fie si la voi, eu l-am lovit intr-o groapa cel mai probabil)
Comment
-
Originally posted by AdriannProblema cu scutul era valabil si la vibratiile in cazul ralantiului, vibratiile motorului sunt mai mari decat in treptele de viteza si astfel vibra/batea ceva pe acolo.
Eu am rezolvat acel zgomt in ordinea: mai intai la filtrul de aer apoi la scut (nu este obligator sa fie si la voi, eu l-am lovit intr-o groapa cel mai probabil)
a pai spune asa ca ne induci in eroare este chestia doar de tulumba de aer atat,dar cica este un alt zgomot legat de de pedala de ambreiaj ,eu ziceam de tacheti pt un zgomot metalic care dispare dupa ce se incalzeste motorul ,totusi cred canu vorbim toti de acelasi lucru"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Comment
-
Am pomenit de ordiea interventiei (1 filtru de aer - 2 scut) pentru ca pe loc la ralanti nu mai facea zgomot dupa introducerea saibelor la capac filtru de aer, iar la pornire se auzea din nou acel zgomot (care s-a dovedit sa fie de la scutul indoit abia perceptibil in dreptul rotii dr).
Comment
Comment