Am si eu o intrebare. La relanti 1,6(8v) mi se pare mie sau e putin mai zgomotos decat 1,4. Sau mai am si motor zgomotos pe langa ce mai am?
[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)
Collapse
X
-
Originally posted by cattalin81De curiozitate, a incercat cineva sa il remedieze in vreun fel de la Solenza incoace sau toata lumea s-a resemnat?
Comment
-
In seara asta am facut o proba cu loganul meu dupa ce am pus saibe la capacul filtrului sa vad daca sa redus acel zgomot k de diesel. Am avut aprinse luminile si dezaburirea pe spate si surpriza mare zgomotul sa redus cu peste 50% fata de cum era inainte. Daca nu este nici un consumator pornit nu se mai aude nimic. La cei care au pus saibe si tot se aude se poate sa fie de la scut cum sa mai spus sau o alta sursa.
Comment
-
Asta e tare rau de tot cu cresterea zgomotului de ambreiaj cand se apasa pe dezaburire si se aprind luminile...
Dar ca sa fie si un raspuns pe aici: luneta este un consumator mare. Poate ca scade turatia motorului si nu mai e corectata prin corectia de relanti in functie de balanta consumatorilor electrici, si se adauga la zgomotul normal zgomotul sporit de relanti subturat.
Comment
-
O posibila Cauza !
Apropo de zgomotul "acela" la ralati care dispare cand calci ambreiajul.
Am mai citit pe NET si am ajuns la conluzia logica ca daca zgomotul dispare cand calci ambreiajul (se tensioneaza rulmentul de presiune al ambreiajului) si in consecinta cred ca nu poate fi decat de la RULMENTUL DE PRESIUNE al ambreiajului, care atunci la ralanti este mai putin solicitat sau deloc ... aici am pierdut sirul logicii.
Cine a mai auzit zgomot de rulment va face asocierea poate mai repede.
Astept pareri.
Sursa :
> Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune (nu a discului!!!) si uzura rapida a acestuia.
> Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune.
Comment
-
Spre ajutor
Spre studiu pentru vacanta, mai atasez si doua desene pentru ambreiaj.
Ambreiaj.jpg Ambreiaj explodat.jpg
Si un sincer LA MULTI ANI ! daca nu ne mai vedem anul acesta.
santa_sleigh1.gif
Comment
-
Originally posted by AdriannApropo de zgomotul "acela" la ralati care dispare cand calci ambreiajul.
Am mai citit pe NET si am ajuns la conluzia logica ca daca zgomotul dispare cand calci ambreiajul (se tensioneaza rulmentul de presiune al ambreiajului) si in consecinta cred ca nu poate fi decat de la RULMENTUL DE PRESIUNE al ambreiajului, care atunci la ralanti este mai putin solicitat sau deloc ... aici am pierdut sirul logicii.
Cine a mai auzit zgomot de rulment va face asocierea poate mai repede.
Astept pareri.
Sursa :
> Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune (nu a discului!!!) si uzura rapida a acestuia.
> Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune.
Comment
-
Originally posted by adailton View Postacum as mai vrea sa aflu ceva : e normal sa se simta o mica vibratie in pedala de ambreiaj, in timpul mersului e bine e rau?
Comment
-
Subscriu la cele de mai sus.
Am mai intrebat si eu pe altii de meserie si am inteles ca (tot in legatura cu rulmentul de presiune) ar fi posibil o reglare (prea stransa) anormala la cablul de ambreiaj in sensul ca aceasta nu ar avea o cursa de gol suficienta pentru a elibera cum trebuie ambreiajul iar acesta mai agata rulmentul si care este usor presat/agatzat, atunci apar acele zgomote.
Deci ar fi de verificat cursa de gol de la pedala de ambreiaj, care ar trebui sa fie suficienta pentru a elibera ambreiajul.
Comment
-
Eu zic ca nu are nici o treaba zgomotul asta cu rulmentul de presiune, ci mai degraba cu arcurile de la ambreiaj care nu sunt foarte fiabile si in timp isi pierd elasticitatea si fac loc unor mici "jocuri" care se cam aud. Chiar daca vrea cineva sa schimbe ambreiajul pe garantie, zgomotul o sa apara dupa un timp, deci nu se rezolva nimic. Fiti siguri ca daca era de la rulmentul de presiune, problema era rezolvata de mult, mai ales ca e o problema generala si la multe modele Renault cu ambreiaj Valeo.
Comment
-
Originally posted by andrei View PostEu zic ca nu are nici o treaba zgomotul asta cu rulmentul de presiune, ci mai degraba cu arcurile de la ambreiaj care nu sunt foarte fiabile si in timp isi pierd elasticitatea si fac loc unor mici "jocuri" care se cam aud. Chiar daca vrea cineva sa schimbe ambreiajul pe garantie, zgomotul o sa apara dupa un timp, deci nu se rezolva nimic. Fiti siguri ca daca era de la rulmentul de presiune, problema era rezolvata de mult, mai ales ca e o problema generala si la multe modele Renault cu ambreiaj Valeo.
Discul de ambreiaj nu mai apasa uniform, arcurile lui se slabesc-este un "zgomot tehologic" spun specialisti renault si Zgomotul va apare dupa un timp chiar daca se schimba ambreiajul. Este specific modelului de ambreiaj folositsigpic
Comment
-
mai umplut de singe - de asta crezi tu ca se slabesc arcurile (mai cauta) eu zic ca din cauza plecarilor sportive ,ori ai tractat ceva sau chestii ce au sprasolicitat ambreajul (nu vreau sa-l contrazic pe andrei dar si daca cursa in gol a pedalei de ambreaj nu e reglata minim 4 milimetri(loc gol pina sa atinga rulmentul placa) rulmentul se va roti continu odata cu placa si inevitabil va aparea un huruit al rulmentului care va disparea doar cind tii apasat ambreajul - cred ca pina la urma tot l-am contrazis
Comment
Comment