[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Am si eu o intrebare. La relanti 1,6(8v) mi se pare mie sau e putin mai zgomotos decat 1,4. Sau mai am si motor zgomotos pe langa ce mai am?
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • #62
      Originally posted by cattalin81
      De curiozitate, a incercat cineva sa il remedieze in vreun fel de la Solenza incoace sau toata lumea s-a resemnat?
      Pai ia du-te tu la service, sa vezi cum iti zic si ei ca "asa face toate". De remediat singur acasa nu prea ai cum si nu merita, trebuie schimbat ori tot ambreiajul, ori numai arcurile, dar nu merita munca si banii pierduti pentru un zgomot amarat, nu deranjeaza asa rau.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #63
        si la mine e un zumzait dar nu se simte tare, doar dak stai atent , atent ;) dar asa e de cand e masina si nu am probleme ;)
        sigpic

        Comment


        • #64
          In seara asta am facut o proba cu loganul meu dupa ce am pus saibe la capacul filtrului sa vad daca sa redus acel zgomot k de diesel. Am avut aprinse luminile si dezaburirea pe spate si surpriza mare zgomotul sa redus cu peste 50% fata de cum era inainte. Daca nu este nici un consumator pornit nu se mai aude nimic. La cei care au pus saibe si tot se aude se poate sa fie de la scut cum sa mai spus sau o alta sursa.

          Comment


          • #65
            Asta e tare rau de tot cu cresterea zgomotului de ambreiaj cand se apasa pe dezaburire si se aprind luminile...
            Dar ca sa fie si un raspuns pe aici: luneta este un consumator mare. Poate ca scade turatia motorului si nu mai e corectata prin corectia de relanti in functie de balanta consumatorilor electrici, si se adauga la zgomotul normal zgomotul sporit de relanti subturat.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #66
              O posibila Cauza !

              Apropo de zgomotul "acela" la ralati care dispare cand calci ambreiajul.
              Am mai citit pe NET si am ajuns la conluzia logica ca daca zgomotul dispare cand calci ambreiajul (se tensioneaza rulmentul de presiune al ambreiajului) si in consecinta cred ca nu poate fi decat de la RULMENTUL DE PRESIUNE al ambreiajului, care atunci la ralanti este mai putin solicitat sau deloc ... aici am pierdut sirul logicii.
              Cine a mai auzit zgomot de rulment va face asocierea poate mai repede.
              Astept pareri.

              Sursa :
              > Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune (nu a discului!!!) si uzura rapida a acestuia.

              > Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune.

              Comment


              • #67
                Spre ajutor

                Spre studiu pentru vacanta, mai atasez si doua desene pentru ambreiaj.
                Ambreiaj.jpg Ambreiaj explodat.jpg

                Si un sincer LA MULTI ANI ! daca nu ne mai vedem anul acesta.
                santa_sleigh1.gif

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Adriann
                  Apropo de zgomotul "acela" la ralati care dispare cand calci ambreiajul.
                  Am mai citit pe NET si am ajuns la conluzia logica ca daca zgomotul dispare cand calci ambreiajul (se tensioneaza rulmentul de presiune al ambreiajului) si in consecinta cred ca nu poate fi decat de la RULMENTUL DE PRESIUNE al ambreiajului, care atunci la ralanti este mai putin solicitat sau deloc ... aici am pierdut sirul logicii.
                  Cine a mai auzit zgomot de rulment va face asocierea poate mai repede.
                  Astept pareri.

                  Sursa :
                  > Mentinerea timp indelungat a piciorului pe pedala de ambreiaj (in special la stop, in asteptarea culorii verzi a semaforului) duce la suprasolicitarea rulmentului de presiune (nu a discului!!!) si uzura rapida a acestuia.

                  > Sprijinirea piciorului pe pedala de ambreiaj in timpul mersului determina o ambreiere incompleta si duce in timp la uzura prematura a ferodourilor si a rulmentului de presiune.
                  zgomotul si eu cred ca e de la rulment distanta dintre placa de presiune(soarele)si rulment nu este reglata calumea trebuie sa aiba citva milimetri joc gol intre placa si rulment daca nu are joc deloc rulmentul sta lipit de soare si se invirte in continu de aceea si zumzetul ,slabeste f putin ambreajul din reglaj si va disparea si zgomotul daca nu este prea tirziu ,daca ai chestia asta de mult posibil sa fi aruncat toata vaselina din rulment si va incepe si un fluerat la deberere(dupa care schimbi rulmentul si lasi toleranta intre placa si soare)

                  Comment


                  • #69
                    acum as mai vrea sa aflu ceva : e normal sa se simta o mica vibratie in pedala de ambreiaj, in timpul mersului e bine e rau?

                    Comment


                    • #70
                      Originally posted by adailton View Post
                      acum as mai vrea sa aflu ceva : e normal sa se simta o mica vibratie in pedala de ambreiaj, in timpul mersului e bine e rau?
                      E rau, dar nu e grav daca remediezi urgent in cazul asta eu zic ca rulmentul de presiune sta continu lipit de placa de presiune si se invirte (trebuie sa reglezi ambreajul - sa-i lasi joc intre rulment si placa de vreo patru milimetri maxim si gata

                      Comment


                      • #71
                        Subscriu la cele de mai sus.
                        Am mai intrebat si eu pe altii de meserie si am inteles ca (tot in legatura cu rulmentul de presiune) ar fi posibil o reglare (prea stransa) anormala la cablul de ambreiaj in sensul ca aceasta nu ar avea o cursa de gol suficienta pentru a elibera cum trebuie ambreiajul iar acesta mai agata rulmentul si care este usor presat/agatzat, atunci apar acele zgomote.
                        Deci ar fi de verificat cursa de gol de la pedala de ambreiaj, care ar trebui sa fie suficienta pentru a elibera ambreiajul.

                        Comment


                        • #72
                          Eu zic ca nu are nici o treaba zgomotul asta cu rulmentul de presiune, ci mai degraba cu arcurile de la ambreiaj care nu sunt foarte fiabile si in timp isi pierd elasticitatea si fac loc unor mici "jocuri" care se cam aud. Chiar daca vrea cineva sa schimbe ambreiajul pe garantie, zgomotul o sa apara dupa un timp, deci nu se rezolva nimic. Fiti siguri ca daca era de la rulmentul de presiune, problema era rezolvata de mult, mai ales ca e o problema generala si la multe modele Renault cu ambreiaj Valeo.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #73
                            Originally posted by andrei View Post
                            Eu zic ca nu are nici o treaba zgomotul asta cu rulmentul de presiune, ci mai degraba cu arcurile de la ambreiaj care nu sunt foarte fiabile si in timp isi pierd elasticitatea si fac loc unor mici "jocuri" care se cam aud. Chiar daca vrea cineva sa schimbe ambreiajul pe garantie, zgomotul o sa apara dupa un timp, deci nu se rezolva nimic. Fiti siguri ca daca era de la rulmentul de presiune, problema era rezolvata de mult, mai ales ca e o problema generala si la multe modele Renault cu ambreiaj Valeo.
                            da andrei are dreptate
                            Discul de ambreiaj nu mai apasa uniform, arcurile lui se slabesc-este un "zgomot tehologic" spun specialisti renault si Zgomotul va apare dupa un timp chiar daca se schimba ambreiajul. Este specific modelului de ambreiaj folosit
                            sigpic

                            Comment


                            • #74
                              mai umplut de singe - de asta crezi tu ca se slabesc arcurile (mai cauta) eu zic ca din cauza plecarilor sportive ,ori ai tractat ceva sau chestii ce au sprasolicitat ambreajul (nu vreau sa-l contrazic pe andrei dar si daca cursa in gol a pedalei de ambreaj nu e reglata minim 4 milimetri(loc gol pina sa atinga rulmentul placa) rulmentul se va roti continu odata cu placa si inevitabil va aparea un huruit al rulmentului care va disparea doar cind tii apasat ambreajul - cred ca pina la urma tot l-am contrazis

                              Comment


                              • #75
                                Ca o concluzie dupa cate am vazut pe aici e ca aceasta problema cei de la Logan nu o pot rezolva, cel putin cat masina e in garantie si nici explicatiile nu sunt plauzibile.
                                Masina mea are 30 000 km aproximativ dar vad ca rezista cu acest zgomot

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google