[ZGOM]Zgomot la ralanti (ambreiajul este de vina)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Rar sa vezi la vreun Logan TAXI ca schimba uleiu de la cutie.
    O sa filmez discu ala de ambreaj sa vezi cum joaca arcurile in locas.

    Comment


    • Deja m-am obisnuit cu zgomotul la golnu' meu , si parca la altele se aude un pic mai tare , (nu o spun din rautate)
      Last edited by fratie; 1 June 2009, 10:20.
      Omu' cit traieste... are de invatat...

      Comment


      • astept filmul - o sa fie interesant - momentan poti pune un disc pe un ax cu caneluri si il invarti cu 500rot/min

        Comment


        • Originally posted by tutupiciu View Post
          deja ma repet: ARCURILE DISCULUI NU FAC ZGOMOT LA RELANTI !
          alex 42570000 - "e povesti" ce scrii tu
          Ambreiajul de produs de Valeo Turcia - nu la uzinele renault
          Uleiurile la un taxi se schimba mai des inclusiv cel de cutie de viteze (tu poti sa si casezi masina cu acelasi ulei in cutie - nu conteaza)
          Citeste notitele de revizie pentru logan sa vezi ce si cand se schimba consumabilele si cand anume; iti cam lipsesc cuvintele de scrii cu puncte puncte ? sau te balbai si in scris ? oricum nu intzeleg ce incerci sa spui
          de ce nu lasi tu mandria de "oltean" la o parte si asculti putin si de altii?de ce esti tu asa de incapatanat si de infumurat....de la partea "se recomanda" si pana la partea practica este diferenta ca intre cer si pamant. nu dau 2 bani pe ce scrie in cartea aia pe care tu o lauzi si o "idolizezi" scrie in carte ca loganul in oras consuma 6,8..povesti ..consuma 9-10..scrie in carte ca la 30.000 trebuie schimbate placule de vrana....povesti....daca circuli "afara" poti merge si 40.000...scrie in carte ca filtru de aer se schimba la 30.000...povesti...daca nu este murdar poti merge si 50.000 se poate vizualiza starea lui....scrie in carte ca bujiile se schimba la 30.000..povesti.....merg inca mult si bine pana la 50.000...daca tu asa mare expert in auto il sfatuiesti pe unu si pe altul sa schimbe uleiul in cutie ca astfel va disparea zgomotul- esti penibil..daca iti spune cineva care a desfacut motoare de logan ca zgomotul provine de la arcurile discului de ambreaj..tu zici ca nu-i asa...apropo folosesti expresia se recomanda...nu stiu de ce tot parafrazezi tu ce se recomanda si ce nu...nu le ai cu mecanica si nu-ti spun numai eu iti spun si altii cat priveste "zgomotul" o sa-ti taie ideile cand o sa posteze filmuletul cu arcurile care vibreaza...daca nu stii si nu te pricepi nu mai spune

          Comment


          • Lasati tonul ca va luati cartonase. Ce aveti? V-a luat boii de la caruta?
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • Bine alex ai dreptate - un oltean cedeaza - poti scrie ce doresti
              Merci dark
              Cine doreste sa asculte un sfat ingineresc si amical o poate face cine nu, asta e ...
              Dau un bax de bere pentru film (da cu zgomot de arcuri) Octavian30 !!!! NOROC

              Comment


              • @alex4257: scuza-ma, dar mai basme povestesti tu decat "tutupicu" cu filtrele si restul schimbate din an in pastele cailor...te plimbi cu masina prin laboratoarele nasa? eu am schimbat filtrul la 8000km ca era numai turturi de praf si tu vii si ne explici cum ca tine 50000km. apropo, filtrul de aer seschimbala 15000, respectiv 20000km dupa mintea celor de la dacia, care probabil traiesc si ei, ca si tine, inchisi intr-un laborator de inginerie genetica. despre placutele de frana, da-mi voie sa zic ca depinde cum mergi cu ele, nu cat mergi cu ele. se pot schimba si-n 15-20000km, crede-ma 6.8% consum in nici un caz nu da dacia consum in oras, decat poate la dizal. la benzinar spune clar peste 9%. documenteaza-te inainte sa postezi ca sa te dai mare...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • @alex4257: asa, ca de la banatean mai batran, la unul mai tanar: aia de la Dacia au scris cartea pentru situatiile ideale (cum spune si Seba, ceva de genul Alice in tara minunilor) si e vorba de niste timpi medii de revizie. Intervalele la care schimbi ceva pe masina nu tin de timp si inginerie, ci de talpa si creier (nu neaparat in ordinea asta). Daca vrei sa ai o masina pentru tine, nu vei respecta niciodata intervalele din carte, ci vei face schimburile mult mai repede, altfel pici de baiat de bani gata, cu Logan pentru distractie si cu altceva ca aspirator de gagici. Arcurile de la disc au un mic joc chiar cand discul e nou in cutie, dar e imperceptibil in mers (ralanti sau in turatie) daca nu au si o uzura zdravana, deci NU SE AUD. Zgomotele de "diesel" in mers le veti auzi cam la toate modelele de masini de pe segmentul mediu (gen Logan, Renault, Citroen, Peugeot) care au motoare pe benzina cu distributie pe curea (deci au o gramada de rulmenti la intinzatoarele curelelor - 2 la numar - si la distributie in general, care are o anumita elasticitate fata de cea pe lant), doar ca la unele se aude mai slab, la unele mai tare (functie si de antifonarea masinii). Daca bate priza de putere e bai mare si asta se aude cand calci ambreiajul (adica atunci cand discul e separat de placa de presiune) si apare joc in priza, dar si asta e de poveste. Fii mai calm si mai receptiv, fiindca e un forum de opinii, nu de Counterstrike... Cred ca tutupiciu (pe langa altii foarte vechi pe forum) e ceva mai stiut decat multi altii mai noi sau mai putin noi. In plus, mai sunt si carti din care poti citi si verifica cele vazute pe aici. S-ar putea sa fii mult mai in castig.
                  The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                  Comment


                  • Originally posted by Seba View Post
                    @alex4257: scuza-ma, dar mai basme povestesti tu decat "tutupicu" cu filtrele si restul schimbate din an in pastele cailor...te plimbi cu masina prin laboratoarele nasa? eu am schimbat filtrul la 8000km ca era numai turturi de praf si tu vii si ne explici cum ca tine 50000km. apropo, filtrul de aer seschimbala 15000, respectiv 20000km dupa mintea celor de la dacia, care probabil traiesc si ei, ca si tine, inchisi intr-un laborator de inginerie genetica. despre placutele de frana, da-mi voie sa zic ca depinde cum mergi cu ele, nu cat mergi cu ele. se pot schimba si-n 15-20000km, crede-ma 6.8% consum in nici un caz nu da dacia consum in oras, decat poate la dizal. la benzinar spune clar peste 9%. documenteaza-te inainte sa postezi ca sa te dai mare...
                    daca tu schimbi filtru de aer la 8000 nu inseamna ca toti il schimba la 8000...daca circuli prin praf prin mizerie nu inseamna ca toti circula pe acolo....si daca erai "smecher" nici nu-l schimba-i (il curata-i de praf il scutura-i sau il aspira-i)...pe altii ai tine mult si bine...nu am spus ca nu ar trebui schimbat am spus ca depinde foarte mult de zona in care circuli cu masina........placutele de frana daca franezi puternic si tii masina numa-n frane poti sa le schimbi si la 15000 dar in cazul in care circuli foarte mult "afara" poti depasi lejer 30.000.......eu am spus ca depinde foarte mult de mediul in care circuli cu masina si de cat esti de "grozav"...sunt "unii" pe care ai tin consumabilele mai mult decat scrie in carte si sunt altii pe care ai tine mai putin...

                    Comment


                    • @alex: mai bine ai pune mana pe carte/revista, si vezi ce se intampla cu elementul filtrant dupa un nr de km, caci nu doar imbacsirea cu praf este problema.
                      "Depinde de zona in care circuli" : Toate zonele sunt pline de praf si alte componente ce duc la deteriorarea filtrului/fitrelor, si de aici scaderea capacitatii lor de filtrare.

                      PS: inainte sa fi sigur ca detii adevarul absolut, research...
                      Hai sa revenim la topic.

                      Comment


                      • filtrul aspirat si/sau suflat e pt zgarie-branza...un filtru odata imbacsit nu mai retine decat particulele mari, cele de dimensiuni apropiata cu capacitatea de trecere raman oricat l-ai sufla si ca urmare nu mai are aceeasi caracteristica de filtrare. n-am mers prin padure, doar prin timisoara si prin imprejurimi; cand am observat la 8000km cum arata filtrul m-am luat cu mainile de cap. bujiile le-am schimbat la 33000km ca asa zice cartea, chit ca cei de la service au zis ca mai merg pana la urmatoarea revizie; placutele le-am schimbat tot la 33000km (am intarziat la revizie) si tot mai mergeau cele din exterior pana pe la 45000, insa cele din interior, care n-ai cum sa le vezi decat daca le desfaci, erau uzate, mai mergeau maxim 4-5000km. crezi ca de prosti cei de la dacia recomanda ca in regim de mers preponderent urban, cu opriri multe si porniri dese ale motorului, de xexmplu cazul masinilor de taxi, sa se inujumatateasca intervalul de revizii? apropo, filtrul de ulei de ce nu-l speli cu benzina si mai merge, pe acelasi considerent cu filtrul de aer? chiar o lume intreaga bate campii? nu tine doar de politica de vanzari/profit, tine si de buna functionare a masinii. ca tu nu mergi chiar ca-n standardele de testare intr-o lume perfecta cu masina, atunci n-ai schimba nimic la ea. ma rog, fiecare isi intretine masina cum crede de cuviinta...
                        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                        Comment


                        • Cine iubeste o masina - are grija de ea - chiar daca e un fier, trebuie intretinut uneori cu mai multa atentie decat recomanda constructorul (constructorul recomanda pentru ca: 1. stie sa construiasca masini, 2. are experienta vasta in intretinere auto 3. nu tine cont de cei ce-si bat joc de masini) - alex poate sa nici nu foloseasca filtrul de aer.
                          Astept in continuare un film in care un disc face zgomot la rotire cu min 500rot/min - pai a naibii de fizica - arcurile nu sunt centrufugate in momentul rotirii si nici nu mai clintesc in locasurile lor (chiar daca in static se misca liber in acestea) (profilul locasurilor este conic) - suplimentar pentru alex - (e asemanator cu rufele din masina de spalat automata - la centrifugare se lipesc de cuva)

                          Comment


                          • Originally posted by Seba View Post
                            filtrul aspirat si/sau suflat e pt zgarie-branza...un filtru odata imbacsit nu mai retine decat particulele mari, cele de dimensiuni apropiata cu capacitatea de trecere raman oricat l-ai sufla si ca urmare nu mai are aceeasi caracteristica de filtrare. n-am mers prin padure, doar prin timisoara si prin imprejurimi; cand am observat la 8000km cum arata filtrul m-am luat cu mainile de cap. bujiile le-am schimbat la 33000km ca asa zice cartea, chit ca cei de la service au zis ca mai merg pana la urmatoarea revizie; placutele le-am schimbat tot la 33000km (am intarziat la revizie) si tot mai mergeau cele din exterior pana pe la 45000, insa cele din interior, care n-ai cum sa le vezi decat daca le desfaci, erau uzate, mai mergeau maxim 4-5000km. crezi ca de prosti cei de la dacia recomanda ca in regim de mers preponderent urban, cu opriri multe si porniri dese ale motorului, de xexmplu cazul masinilor de taxi, sa se inujumatateasca intervalul de revizii? apropo, filtrul de ulei de ce nu-l speli cu benzina si mai merge, pe acelasi considerent cu filtrul de aer? chiar o lume intreaga bate campii? nu tine doar de politica de vanzari/profit, tine si de buna functionare a masinii. ca tu nu mergi chiar ca-n standardele de testare intr-o lume perfecta cu masina, atunci n-ai schimba nimic la ea. ma rog, fiecare isi intretine masina cum crede de cuviinta...
                            eu nu stiu prin ce-ai umblat tu....dar eu am 7000 cu loganul asta care l-am cumparat recent si filtru de aer este perfect curat..m-am uitat astazi de curiozitate sa vad cum arata si mai ales ce marca "de renume" or mai pus meseriasii pe noile loganuri......nu era murdar deloc ..masina are 7000 si am circulat majoritatea km afara din oras...ce ma bucura este ca in sfarsit au pus un filtru calumea MANN se vede pe el dupa cum este facut ca-i mai de calitate decat ce se gaseste pe la magazinele de piese auto astea care au preturi de 20-30 ron.....am avut la vechiul logan si filtre dintr-astea si nu am avut probleme...se mai "indoia" hartia la ele dar tineau cat de cat.....eu unul nu ma iau dupa ce scrie in carte....poate sa scrie ce vor ei.....daca desfac capacu la filtru de aer la 30.000 si-l vad curat sau in stare buna acolo-l las.....daca desfac roata la 30.000 si vad placutele de frana in stare buna acolo le las....bujiile la fel....nu ma apuc sa schimb asa de dragu schimbarii sau asa ca ma iau dupa unu si dupa altu......uleiul intr-adevar il schimb la 10.000 iar filtru de ulei la 20.000 ...face fiecare ce vrea cu masina lui....parerea mea...prima data sa te uiti in ce stare sunt consumabilele si doar apoi daca este cazul cumperi altele

                            Comment


                            • Mare greseala faci ca schimbi filtrul de ulei la 2 schimburi de ulei, contaminezi uleiul cel nou cu impuritatile celui vechi, dar faci cum crezi, e masina ta, si detii adevarul absolut

                              Comment


                              • Originally posted by Cezar View Post
                                Mare greseala faci ca schimbi filtrul de ulei la 2 schimburi de ulei, contaminezi uleiul cel nou cu impuritatile celui vechi, dar faci cum crezi, e masina ta, si detii adevarul absolut
                                nu detin adevarul absolut nici nu am pretins asa ceva...la noile modele logan(facelift) schimbul de ulei se face la 20.000 (asa spune dealerul si "cartea" la vechile loganuri era la 15000)....dar eu cum sunt "neastamparat" il fac la 10.000 ...cu lei castrol magnatec 5w30....la 10.000 nu are rost sa-i schimb si filtru..nu se "contamineaza" absolut nimic ...cat ulei poate ramane intr-un filtru dintr-asta mic ...ca sa poti spune ca se contamineaza.....asa pot sa spun si eu......degeaba schimbi uleiul pentru ca in baia de ulei tot ramane "ceva" din cel vechi...de amestecat cu cel vechi tot se amesteca poti sa schimbi tu 100 filtre........filtru de ulei il schimb la 20.000 si pun unu calumea (mann bosch sau champions) nu dintr-alea ieftine care se dau gratuit daca cumperi nu stiu ce ulei......un ulei bun schimbat la 10.000 ( castrol mobil havoline) si la 20.000 schimbat si filtru tot cu unu calumea ( mann bosch champions)..........sincer nici nu ma mai intereseaza garantia lor....de banii care ai dau pe revizie (360) ma duc la selgros si-mi cumpar 4 litri de ulei havoline(100ron) 4 buji bosch cu 4 electrozi(65ron) filtru de ulei bosch (27ron)filtru de aer bosch(40 ron) si placute de frana bosch(70 ron).....cu 360 ron imi fac singur revizia la masina pana la adanci batraneti.........ca un mic amanunt...am avut la vechiul logan filtru de ulei care a costat 5 ron si nu am avut nici o problema cu el.(eurofilter) filtru de aer (12 ron) eurofilter care a rezistat suficient....inclusiv placute de frana dintr-alea cu 35 ron am avut......n-am simtit nici o diferenta ......nu o tusit si nu s-o stricat absolut nimic.....filtru de ulei 5 ron filtru de aer 12 ron placute de frana 35 ron- nu o tusit nimeni de ele...cunosc chiar taximetristi care le folosesc....nu spun eu ca se compara cu marcile consacrate dar de facut treaba si-au facut-o...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google