Problema Soc Automat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Salut.
    Azi dimineata a pornit un pic mai bine(la a5 cheie) de la 8-9 chei......(asta dupa ce a pus fisele de la o alta masina si mi-a zis daca se schimba ceva in pornirea de dimineata.)
    A ramas sa ma cheme cand are timp ceva liber(are deja programari pina miercuri-joi) sa-mi faca distributia,reglaj culbutori(se simte un miros de benzina nearsa)schimb ulei+filtre+fise bujii si verificare ulei cutie.
    si sa vedem dupa aceea daca ses schimb aceva.
    Pe tester nu a aparut nici-o valoare/defect.
    Voi reveni cu detalii.
    Numai bine.
    Un Logan----YNG-----
    Numai bine.

    Comment


    • #62
      Si eu aveam miros de benzina, nu mai cheltuii bani pe alceva, tot benzina este de vina.
      Consum.o si baga alta.
      Am mers pana pe rezerva si am bagat de 1mil.
      Porneste brici.

      Comment


      • #63
        Salut.
        Revin si eu cu informatiile datoare.
        -facut distributie(nu avea treaba cu problema,dar trebuia facuta)
        -schimbat fise
        -schimbat bujii
        -curatat senzor turatie
        -corp clapeta+mpp

        inlocuite de pe alt logan
        -pompa de benzina
        -mpp
        -tot corpul clapeta
        -resetare parametrii
        -bobina schimbata
        absolut nici-o schimbare in pornire

        ultima faza
        -mers la gpl(alexys)
        -diagnoza
        Pe gpl aveam o corectie/o valoare(nu mai retin exact) de 68 in loc de 128...
        ....si la fiecare pornire uce injectie benzina citea ce spune uce gpl si face corectiile foarte prost(un fel de nesincronizare informatii)
        -schimbare bobine injectoare gpl..aveam de 1 ohm am pus de 2 ohmi
        -schimbare pistonase
        -schimbare filtre(daca tot am ajuns acolo)
        -resetare si reglaj gpl ca la carte

        Rezultatul a foost ca azi dimineata a pornit cum trebuia,adica la sfert.
        Numai bine.

        ps:nu faceti ca mine sa schimbati jumatate din masina cei care aveti si gpl mergeti si la un reglaj pentru gpl)poate veti constata din timp problema.
        Un Logan----YNG-----
        Numai bine.

        Comment


        • #64
          cu benzina proaspata ai incercat ? )

          Comment


          • #65
            Salut.
            Da,aveam benzina de 100 lei si tot asa pornea la rece.
            Insa acum totul sa schimbat si porneste la sfert.
            Numai bine.
            Un Logan----YNG-----
            Numai bine.

            Comment


            • #66
              Ai schimbat juma de masina si era de ajuns un reset de adaptivi benzina. De vina erau inejctioarele GPL landi uzate care pisau gaz in plus.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #67
                Salut.
                Da,am schimbat juma de masina.Nu am cheltuit decat 800 lei.....dar rezultatul final e super.
                -distributie
                -curea accesorii
                -cablu acceleratie(avea fire rupte si trebuia schimbat)
                -1 l antigel+1 apa distilata
                -fise+bujii
                +manopera
                total 470 lei

                la gaz am schimbat:
                - bobine(am pus de 2 ohmi) 120 lei
                -pistonase 120 lei
                -filtre 90 lei

                total 330 lei+juma de zi pierduta

                Deci per ansamblu a meritat,altfel mai lungeam distributia(avea 6,5 ani )
                Numai bine.
                Un Logan----YNG-----
                Numai bine.

                Comment


                • #68
                  Macar 10 000 km de acum incolo merge bine. Vezi ca faza cu resetul de adaptivi era discutata pe aria de GPL.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google