Mers Cu Frana De Mana Trasa - Probleme?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mers Cu Frana De Mana Trasa - Probleme?

    Laureate Plus 2008 - 1000 Km

    Se-apuca nevasta-mea (incepatoare si ea ;) ) si merge cu frana de mana trasa (nu stiu cat de sus) vreo 3-4 Km.
    Dupa asta, rotile frigeau cat sa nu poti tine mana pe ele, si un vag fum se zarea de dupa roti.
    Masina merge Ok., franele functioneaza in continuare cum trebuie, m-am uitat pe sub masina, la rotile din spate totul e curat, nu a curs nimic, etc.

    Pot aparea in viitor probleme la roti sau in sistemul de franare, ca urmare a unei asemenea peripetzii?

  • #2
    Franarea pe spate la logan, dupa cum probabil ai observat este relizata prin tamburi ... Nu pe disc, deci s-au incins placile ... Nu vad o problema prea mare dar o sa iti dai seama pe ud daca franele functioneaza la potential
    sigpicMy ride

    Comment


    • #3
      Dar iti da-i seama ca s-au uzat prematur si tamburii si ferodourile
      laureate 1.5l, albastru marin

      Comment


      • #4
        Poate-a fiert lichidul de frana, incearca pe uscat pe un asfalt bun sa vezi cum ai franele. Tari sau moi...Daca pedala e elastica, trebuie schimbat lichidul in instalatie, sau macar aerisite franele.
        Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

        Comment


        • #5
          Am si eu o intrebare, poate gresesc. Dar frana de mana pe spate nu e prin cablu ? Nu are legatura cu lichidul de frana.

          Comment


          • #6
            Vezi sa nu se fi tocit tamburii, desi sunt facuti dintr-un material rezistent la frecarea repetata. Acum depinde cat era trasa frana de mana.
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #7
              @mike: in mod direct, nu are legatura frana de mana cu lichidul de frana. Dar daca se incing tamburii si toata roata, iti dai seama ca si lichidul de franda preia o cantitate considerabila de caldura .. Este posibil si chiar se intampla.
              GL-22-TOF

              Comment


              • #8
                Se intampla. Actionarea franei de mana e pe cablu, dar la prima frana de picior aplicata, pistonasele prind din urma sabotii incinsi si transfera caldura la cilindrul de frana din roata, care contine taman lichid de frana. Ma indoiesc ca pe tot drumul chiar nu s-a folosit macar odata frana de picior.
                sfat dat de pilotii de teste de la audi: daca mergeti sportiv sau pe un drum cu multe franari, cand opriti masina, nu trageti frana de mana, ca sa nu fiarba lichidul de frana.
                ma gandesc ca astia stiu ce spun...
                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                Comment


                • #9
                  Bine, ms de raspuns eu nu vedeam legatura intre cele 2 circuite de franare.

                  Comment


                  • #10
                    Initial nici eu, dar am fost si eu la randul meu lamurit ce si cum
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      A patit-o bunicul cu Oltcit-ul....Cu multi ani in urma... A mers cu frana de mana vreo 10-15 km si la prima pedala de frana .... Pauza!
                      GL-22-TOF

                      Comment


                      • #12
                        Vaselina

                        Eu dupa o asemenea patanie as schimba si vaselina rulmentilor (curatare integrala a ansamblului si gresarea corespunzatoare)
                        Plus verificarea de rigoare a starii cablajului franei de mana si nivelul de uzura al sabotilor...
                        Cele...Senine!
                        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                        Comment


                        • #13
                          Uite un raspuns bun!
                          Prima operatie, verificarea rulmentilor, ei pot sa functioneze ok, dar cine stie cat de afecatata a fost vaselina...Si in timp te miri de ce o sa inceapa sa huruie.
                          Apoi ferodourile (NU tamburul se uzeaza), lichid schimbat daca e cazul.

                          Comment


                          • #14
                            Deci in principiu nu e indicat sa mergi intr-o parcare sa faci drift-uri cu frana de mana,nu?

                            Comment


                            • #15
                              Se uzeaza si tamburul dar foaarte putin .
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google