Fagure Radiator Stramb In Partea De Jos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fagure Radiator Stramb In Partea De Jos

    Astazi am observat la loganul (are aer conditionat) mai vechi o problema estetica. In parte de jos, fagurele radiatorului nu mai este ca la inceput, cu lamelele drepte. Pe diverse portiuni acestea sunt indoite ba la stanga ba la dreapta. Poate fi asta o problema in timp sau doar un estetica?

    M-am uitat si la un BMW vechiut si nu avea semne de strambaturi. Inseamna ca lamelele la radiatorul Loganului sunt vai steaua lor. Daca o insecta poate indoi lamelele, nu prea este bine. Acum este cam tarziu sa montez o plasa de insecte in interior in fata radiatorului.

    La voi cum se prezinta situatia?

  • #2
    Intamplator eu am BMW E90 si pot sa-ti spun ca am lamele indoite la radiator (radiatorul din fabrica), din cauza insectelor.
    Poate masina pe care ai vazut-o tu, avea radiatorul recent schimbat.
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • #3
      Sa inteleg ca la Loganul tau situatia este similara?

      Comment


      • #4
        Nu, doar la BMWul lui dupa cum a scris.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • #5
          se indoaie de la jetul de la spalatorie

          Comment


          • #6
            Originally posted by Winnie View Post
            Sa inteleg ca la Loganul tau situatia este similara?
            Si la Logan a fost aceeasi poveste.
            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

            Comment


            • #7
              Atunci este doar o problema estetica. Nu stau sa indrept fiecare lamela in parte, asta e. Daca o protejam de la inceput cu o plasa metalica fina poate era mai bine, dar nu poti stii cum influenta fluxul de aer.

              Drogas are dreptate, daca baga jetul tare se stramba lejer.
              Last edited by Winnie; 23 September 2013, 16:35.

              Comment


              • #8
                Nu cred sa afecteze real performantele de racire, acele urme lasate de insecte (sau de jeturile de la spalatorie, cum zicea un coleg, mai sus)...poate doar daca depasesc un anumit procent al intregii suprafete totale a radiatorului, dar ma gandesc ca intr-un asemenea caz, ar trebui sa fie si conditii mai speciale decat de obicei.
                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                Comment


                • #9
                  Sunt curios cati mai au problema asta de estetica. Sa fiu eu oare singurul "ghinionist"?

                  Comment


                  • #10
                    Nu cred să afecteze performanţele radiatorului, nu merită să te ocupi de rezolvarea problemei.
                    Cel mai nou proiect auto din România!
                    Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                    Comment


                    • #11
                      Nici n-am cum, sunt randuri intregi in diverse locuri. Cum radiatorul arata inca nou, faptul ca lamela este stramba se vede argintiul ei. Astazi mi-a fost usor sa sesizez in soare diferentele. Este sigur de la insecte, la viteza mare au un impact puternic, inimaginabil pentru niste ganganii atat de mici.

                      Comment


                      • #12
                        Atat insectele cat si pietrele antrenate de rotile masinilor de pe drum, colmateaza si deformeaza zone din lamelele radiatorului.
                        De insecte se scapa usor, in timp, chiar fara sa faci nimic.
                        Cu timpu' se usuca si cad de acolo (vara), deci problem solved.
                        Problema e la pietricele, alea nu le mai poti scoate neam d-acolo orice ai face si ai spala radiatoru'...doar poate daca-l dai jos (mi se are inutil).
                        Multe lamele indoite grupat, sa zic asa, povin, cum spunea si colegu' Drogas, de la spalatorile auto...de la (cum dracu ii zice la dispozitivu' ala?) pistolu' ala cu care clatesc ei cu apa.
                        Vreau sa zic ca la mine e ciur facut radiatoru' (in zonele de expunere doar) exact de la ce spuneam mai sus, si n-are nici pe dracu', apa nu urca la 6 linii, GMV porneste normal (trepta 2 doar cand folosesc AC) etc.
                        Last edited by Kojak; 23 September 2013, 23:36.

                        Comment


                        • #13
                          La mine le-a strambat jetul de la aparatul sub presune de spalat
                          Mare grija cand spalati masina mai ales la spalatorii sa nu ii lasati sa bage jetul de aproape prin grilele de la radiator.
                          Captain of the black pearl

                          Comment


                          • #14
                            Eu am avut condensorul (radiatorul de la AC) schimbat pe garantie din cauza ca pur si simplu disparusera acele lamele pe o portiune cam cat o palma. Masina avea 11 luni si ~11mii km (in mai anul acesta). Cauta pe forum ca s-a discutat despre aceasta problema, au fost mai multi in aceasta situatia; chiar a postat cineva o poza cu un condensor care ramasese fara majoritatea lamelelor.
                            Cei de la service au spus ca s-a schimbat furnizorul de radiatoare (ma rog condensoare) si acestea sunt mai proaste...Chiar "m-au incurajat" spunandu-mi "cat esti in garantie tot o sa il schimbi".

                            PS. La spalatorie nu am fost niciodata, imi spal singur masina ca stau la curte...asa ca se pare ca nu doar jetul cu presiune afecteaza lamelele.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by darksid3 View Post
                              Intamplator eu am BMW E90 si pot sa-ti spun ca am lamele indoite la radiator (radiatorul din fabrica), din cauza insectelor.
                              Poate masina pe care ai vazut-o tu, avea radiatorul recent schimbat.
                              Am vecin cu X3, e bombardat radiatorul la greu.
                              Ca idee, calitatea subansamblelor a scazut la multi producatori auto. Si la mine sunt indoite lamelele, de la insecte si pietricele. Mai mult de la insecte. Cand mergi cu viteza se infing mai zdravan intre lamele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google