Fagure Radiator Stramb In Partea De Jos

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Astazi m-am uitat mai bine, nu sunt pieptanate de la jet cu apa, ci se vad clar lovituri rotunde, presate pe lamele, in zona directa - clar insecte. Cred ca este o problema frecventa a celor care circula cu viteza mare, pe autostrazi. Ati vazut cum pocneste un bondar pe parbriz? Zici ca-l sparge! M-am uitat la un Audi astazi lunguiet pentru ca stiu ca astia merg mai tare. Surpriza, radiatorul nu avea mici indoituri, dar ce era intre lamele de pietricele mici nu-ti venea sa crezi.

    Comment


    • #17
      La mine asa se prezinta
      Attached Files
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • #18
        Se prezinta binisor la tine. Vad ca n-ai zone de lamele "culcate" de jetu' de apa de la spalatorii, doar colmatari si mici striviri de la insecte si pietricele.
        E radiator de BMW?

        Comment


        • #19
          E radiatorul din fabrica, da.
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • #20
            In special se indoaie asa de la Dorel care da aiurea cu jetul si il mai da si de aproape, dar cu putina rabdare si migala se poate face la loc.
            Un prieten a spalat masina cu jetul meu si a facut prostia sa il bage in radiator si a patit exact ca in pozele de mai sus, si a reusit sa il scoata la forma initiala cu o surubelnita dreapta subtirica.......a luat fiecare lamela la indreptat. El are o Mazda 3......deci se intampla si la case mai mari.
            real power..... diesel power by

            Comment


            • #21
              Mi se pare o munca "de chinez" sa le iei pe fiecare-n parte la mana plus o rabdare de fier.
              Bravo lui!
              Acum depinde si de cat de multe sunt culcate, la mine sunt destule.

              Comment


              • #22
                Si la mine la fel, diferite zone. Problema ca nu sunt culcate, ci lovite, tasate. Am traversat Ungaria de mai multe ori noaptea si acolo vara este razboiul insectelor. Opream la o perioada de timp ca erau insectele lipite de geam si nu mai facea fata apa si stergatorul. Le luam cu carpa cu pori. Evident ca au intrat peste tot, si in radiator. As putea sa le iau cu surubelnita, dar prin grila este greu si mai ales masina nesuita pe ceva. Nu merita efortul, o sa spal bine cu apa si spray anti-insecte, apoi dau cu un marker neagru pe cele culcate. Nu o sa se mai vada argintiul prin grila. Oricum masina functioneaza in parametrii, n-am incalziri pe caldura mare. Asta e pot trai si cu asta, ca si multe altele care nu sunt perfecte. Este o dacie. Daca la un BMW se face la fel, ce pretentii sa am?

                Comment


                • #23
                  Io zic ca n-are rost sa te complici cu markere si alte treburi d-astea daca iei in calcul doar considerentu' estetic nu si cel functional, in conditiile in care masina, respectiv radiatoru' functioneaza in parametrii normali.
                  La BMW-u' lui @darksid3, din poze cel putin nu e la fel...nu sunt culcate / tasate lamelele, ci doar infundate / colmatate si putin deformate.

                  Comment


                  • #24
                    Eu am montat o plasa mai deasa in fata radiatorului dupa ce am constatat si eu treaba cu indoitul radiatoarelor, ba mai mult eu am gasit si ceva pietricele in bara, pietricele sarite de la masinile din fata, sau cel putin asa cred.
                    Attached Files
                    sigpic

                    Comment


                    • #25
                      Buna treaba. Banuiesc ca ventilarea / racirea nu are de suferit.
                      Cum ai montat-o, ai dat jos bara?

                      Pietricelel sar si de la masinile de la masinile care ruleza pe sensul opus, nu doar de la cele din fata.
                      La fel si parbrizele se sparg "cel mai bine" cu pietrele aruncate de la rotile masinilor de pe contrasens.
                      Daca te uiti bine la o ciobitura, ai sa observi ca impactul a fost oarecum tangential, nu "cu bolta".
                      Last edited by Kojak; 24 September 2013, 23:53.

                      Comment


                      • #26
                        Nu am dat bara jos. Sub bara din fata este o trapa, o portiune care se lasa in jos si pe acolo am lucrat. Toata lucrarea a durat cam o ora. Cat despre racire ..., nici nu se simte.
                        sigpic

                        Comment


                        • #27
                          Si eu m-am gandit sa montez o plasa de aliminiu, din aceea cu ochiurile mai mici atat la grila dintre proiectoare, dar si la cea dintre faruri, dar din pacate inca nu am ajuns in targ sa o cumpar...

                          Comment


                          • #28
                            Poti comanda pe net. Este undeva pana in 20 lei si ajunge pentru doua masini.
                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              Daca poti sa imi dai un link ceva, ti-as fi recunoscator...Eventual pe privat, sa nu se considere reclama.
                              Multumesc !

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google