Astazi m-am uitat mai bine, nu sunt pieptanate de la jet cu apa, ci se vad clar lovituri rotunde, presate pe lamele, in zona directa - clar insecte. Cred ca este o problema frecventa a celor care circula cu viteza mare, pe autostrazi. Ati vazut cum pocneste un bondar pe parbriz? Zici ca-l sparge! M-am uitat la un Audi astazi lunguiet pentru ca stiu ca astia merg mai tare. Surpriza, radiatorul nu avea mici indoituri, dar ce era intre lamele de pietricele mici nu-ti venea sa crezi.
Fagure Radiator Stramb In Partea De Jos
Collapse
X
-
La mine asa se prezintaIn fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
In special se indoaie asa de la Dorel care da aiurea cu jetul si il mai da si de aproape, dar cu putina rabdare si migala se poate face la loc.
Un prieten a spalat masina cu jetul meu si a facut prostia sa il bage in radiator si a patit exact ca in pozele de mai sus, si a reusit sa il scoata la forma initiala cu o surubelnita dreapta subtirica.......a luat fiecare lamela la indreptat. El are o Mazda 3......deci se intampla si la case mai mari.real power..... diesel power by
Comment
-
Si la mine la fel, diferite zone. Problema ca nu sunt culcate, ci lovite, tasate. Am traversat Ungaria de mai multe ori noaptea si acolo vara este razboiul insectelor. Opream la o perioada de timp ca erau insectele lipite de geam si nu mai facea fata apa si stergatorul. Le luam cu carpa cu pori. Evident ca au intrat peste tot, si in radiator. As putea sa le iau cu surubelnita, dar prin grila este greu si mai ales masina nesuita pe ceva. Nu merita efortul, o sa spal bine cu apa si spray anti-insecte, apoi dau cu un marker neagru pe cele culcate. Nu o sa se mai vada argintiul prin grila. Oricum masina functioneaza in parametrii, n-am incalziri pe caldura mare. Asta e pot trai si cu asta, ca si multe altele care nu sunt perfecte. Este o dacie. Daca la un BMW se face la fel, ce pretentii sa am?
Comment
-
Io zic ca n-are rost sa te complici cu markere si alte treburi d-astea daca iei in calcul doar considerentu' estetic nu si cel functional, in conditiile in care masina, respectiv radiatoru' functioneaza in parametrii normali.
La BMW-u' lui @darksid3, din poze cel putin nu e la fel...nu sunt culcate / tasate lamelele, ci doar infundate / colmatate si putin deformate.
Comment
-
Buna treaba. Banuiesc ca ventilarea / racirea nu are de suferit.
Cum ai montat-o, ai dat jos bara?
Pietricelel sar si de la masinile de la masinile care ruleza pe sensul opus, nu doar de la cele din fata.
La fel si parbrizele se sparg "cel mai bine" cu pietrele aruncate de la rotile masinilor de pe contrasens.
Daca te uiti bine la o ciobitura, ai sa observi ca impactul a fost oarecum tangential, nu "cu bolta".Last edited by Kojak; 24 September 2013, 23:53.
Comment
Comment