Adica orice ai alege, platesti la fel. Tu ce ai alege intre un produs nou si unul reparat, avand in vedere ca pretul final este acelasi?
Problema Zgomot Motor
Collapse
X
-
Intrebam in ideea ca poate reparatul/inlocuitul rulmentului respectiv sau ce naiba o fi.. e ceva mai ieftin ca unul nou. Poate a avut cineva o problema asemanatoare si a rezolvat fara sa cumpere unul nou.
Nu as intreba daca un alternator nou n-ar costa de la 800 de lei in sus..
Comment
-
Originally posted by Ririnel View PostIntrebam in ideea ca poate reparatul/inlocuitul rulmentului respectiv sau ce naiba o fi.. e ceva mai ieftin ca unul nou. Poate a avut cineva o problema asemanatoare si a rezolvat fara sa cumpere unul nou.
Nu as intreba daca un alternator nou n-ar costa de la 800 de lei in sus..
Comment
-
Originally posted by mike26ro View Postcine ti-a spus ca reparatia costa cat un alternator ...nu are ce cauta in acel service.
dupa cum ti-a spus si @iulius s.p....cumpara 2 rulmenti si schimba-i tu....nu e compllicat deloc.​​​​​​
Comment
-
Revin cu un up date la problema mea
Asadar am zis sa incerc sa o repar aici ,neconventional cu ajutorul unui amic,piese aduse din Ro.
Am schimbat supapele,doi tacheti,toate garniturile ,kit distributie cu pompa,kit accesorii,si pinionul axei cu came pentru ca s-a rupt pana.
Toate sunt la locul lor numai ca motorul se incapataneaza sa nu porneasca ,invarte dar nu porneste,nici macar prost .Am incercat si cu putin spray pare sa vrea doua secunde dar atat.
Singura potentiala problema p[e care am sesizat-o ar fi aceea ca, la aerisirea sistemului de inalta nu spritzeaza decat injectoarele 1 si 4 ,2si3 practic curge motorina nu vine cu presiune.Asta chiar nu stiu daca este o cauza pentru o eventuala defectiune.Toti senzorii sunt la locul lor ,curati,distributia repusa la punct de trei ori,am intrat in pana de idei ,cine ma poate ajuta cu o sugestie??
Comment
-
Originally posted by mariusnicolae View PostDa, daca cele doua injectoare "scapa" presiune, atunci pompa nu va mai putea genera aproximativ 200 bari in rampa pentru ca masina sa porneasca.
Originally posted by Costi-bc View PostOri pui testerul pe ea ori dai jos injectoarele si le duci la verificat. Poate nu ai montat pompa la punct...
Pompa sunt convins ca este la punct ,de trei ori am dat distributia jos pentru ca asta a fost si banuiala mea.
Cum se verifica injectoarele,daca ar fi infundate cele doua crezi ca merita sa le schimb numai pe cele doua ,ma gandesc ca pilitura se plimba si nu o mai duce mult?
Comment
-
Pai problema ta se cheama in popor ca "pisa" injectoarele in loc sa pulverizeze.
Asta inseamna ca acea supapa din injector care trebuie sa tina motorina sub presiune pana este comandata deschiderea inectorului nu mai functioneaza corect.
La motoarele common rail(cum e si dci-ul) trebuie sa existe in rampa de injectie o presiune de vreo 200 de bari pentru a fi autorizata pornirea. Daca acele doua injectoare nu mai reusesc sa tina motorina sub presiune, ci o scapa, acea presiune de 200 si ceva de bari nu va fi atinsa, iar atunci calculatorul nu va autoriza pornirea.
Nu stiu cat de bine am explicat, dar cred ca s-a inteles cat de cat.....
Comment
-
^^^
Aha am priceput,astept si raspunsul de la tester si vad ce fac mai departe.
Am inteles ca se pot curata supapele din partea superioara a injectorului,corect?
O alta intrebare,problema asta ppoate aparea asa din senin,fara niciun semn anterior?Last edited by marius baciu; 12 December 2013, 20:37.
Comment
-
Daca s-a umblat la sistemul de injectie (si sigur a fost) si nu a fost depozitat 'ca la carte' , lasat in contact cu aerul produce rugina , care infunda injectoarele.
Da , se poate inlocui doar 'pastila' din injector.
De asta iubesc benzina...o/____\o
(i)
.........
Comment
Comment