If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Incearca sa pui contactu
astepti sa se stinga beculetele iei contactu mai pui o data si tot asa de 2-3ori si dupaia dai sa pornesti s-ar putea sa fie ceva cu evaporarea benzinei din traseu sau rampa ceva de genu parca
Sau mai e o chestie pe care o pateam si eu si ziceam ca e masina de vina pana mi-a zis tata ca soferu e de vina si a avut dreptate. Pe caldura eu dadeam scurt la cheie, aveam senzatia ca porneste repede si sufletu'. Se ineca si trebuia sa mai dau o cheie,poate 2 sa mai porneasca (Nu radeti eram si eu pe atunci cu mamaligile in geam)
Treaba asta am patit-o si eu de vreo 2 ori. Parcata in rampa si in super soare (>30 grade) si a pornit la a doua. "Meseriashii" de la Dacia au spus ca e ceva normal, ba mai mult m-au asigurat ca e scris si in carte treaba asta (nu am verificat). Cica se evapora benzina de nush pe unde si solutia ar fi, dupa cum mai zicea cineva mai sus, pus contactul, asteptat sa se stinga beculetele, luat contactul si pus din nou, apoi cheie.
@andrei - de ce sa porneasca cu busonul scos? Ar avea vreo treaba vacumul creat?
Daca nu e treaba cu evaporarea benzinei.....Verifica carbuni de la electromotor....Daca sunt incinsi bine fac figuri mari.....Si masina stand in soare ar putea fi si asta o problema....
Nu mai posta aceeasi idee de doua ori. Ai 10 minute ca sa editezi mesajul.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Problema poae fi de la „vapour-lock”, datorata vaporilor de benzina care sunt in rezervor si pe care ii trage pompa in loc sa traga benzina. De asta se desface busonul si se incearca pornirea asa.
Ar mai putea fi de la sonda lambda aval, sondele lambda intra in functiune numai peste o anumita temperatura, pe care o au atunci cand motorul este cald, programarea UCE injectie ignora datele citite de aceste sonde la pornire, precum si datele citite de sonda lambda aval la ralanti.
La pornire se ingnora lambda2 (aval), la ralanti se citeste doar lambda1 (amonte). oricum, din cate stiu, sunt sonde cu rezistenta de incalzire, deci nu conteaza daca e rece su cald motorul
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Si a mea face la fel
senzorul de turatie a fost curatat, dar tot degeaba
poate fi o problema de la baterie (a mea e de cand e masina... 4 anisori)
cand o sa schimb bateria o sa revin, daca dispare aceasta problema
poate incerci sa lasi contactul pus mai mult timp... Cam 1 minut si sa vezi daca pleaca la prima cheie
Si a mea face la fel
senzorul de turatie a fost curatat, dar tot degeaba
poate fi o problema de la baterie (a mea e de cand e masina... 4 anisori)
cand o sa schimb bateria o sa revin, daca dispare aceasta problema
poate incerci sa lasi contactul pus mai mult timp... Cam 1 minut si sa vezi daca pleaca la prima cheie
bujiile le-ai schimbat ?
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment