If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Bad_Wolf si a mea tot de noua a facut, dar eu nestiutor am zis ca asa fac masinile noi cand stau in soare, iar cand am mai intrebat si eu prietenii au ras de mine cum masina noua si nu porneste la prima cheie. Cand se mai incalzeste fugi la un service autorizat si spune-i sa-ti anuleze putin canistra, iar daca nu mai face, este sigur de la ea. Atat pot sa te sfatuiesc ca prin asta am trecut mai mult nu.
Pai dupa ce o pornesc odata nu mai face figuri, deci ar cam trebui sa ma duc sa o las acolo de dimineata pana la amiaza in soare puternic sa le demonstrez
eu unu as da vina pe vaporii de benzina e se pot forma in rampa de injectie decat pe canistra de carbon,s-a mai intamplat chestia asta si la modele care au canistra de carbon langa rezervor
Cred ca mai repede este vorba de acesti vapori de benzina pentru ca daca nu merg cu ea dimineata si sta in soare nepornita pana la 13-14, sa zicem ,porneste normal la prima cheie.
Dar chestia curioasa este ca nu la toate se intampla chestia asta .
si la mine de noua asa a facut..porneste greu in soare, incearca sa pui si sa iei contactul de vreo 2-3 ori, apoi sa pornesti, eu asa am procedat de cateva ori si a pornit frumos
ca sa nu fac un alt thread , scriu pe asta , chiar daca nu prea are treaba caldura..
problema sta in felul urmator: am schimbat bateria ( dupa 4,5 ani si 50k km )cu una rombat ( 66 A parca )..inainte sa o schimb, am incercat sa o pornesc pentru ca ma grabeam, am impins-o vreo 15 metri si n-a vrut , asa ca am pornit-o cu alta. de atunci face figuri, nu conteaza ca e frig, ca a stat mult sau putin, porneste la a 3 a, 4,5 a cheie..din 5 porniri, la 3 sigur trebuie sa dau mai multe chei...in seara asta am facut 10 km, am oprit, a pornit la a 2 a cheie..am mai facut 10 km , am oprit si a pornit din prima ( dar greu tare ), si apoi am oprit la garaj, dupa vreo 100 m de mers..nu mai pornea!!dupa aproximativ 8 sau 9 chei date ( cu vreo 30 secunde pauza intre ele )..am lasat-o jumatate de ora si a pornit la prima cheie, tot mai greu..eu suspectez bujiile, dar asa de urat sa faca si de cand am schimbat bateria? maine sau cel tarziu poimaine o duc la service, pana atunci nu o mai pornesc.. intrebarea ar fi la ce sa ma astept? cauze?
ps: masina e 1,4 laureat din 2006, 50 400 km , mers normal, 70% schimbat la 3000 rpm, 30% mers forja ..
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
Am vrut sa o pornesc azi dimineata dupa 2 zile,si nu mai vrea deloc,bateria e buna(invarte),nu am avut niciodata probleme cu ea, a pornit mereu la prima cheie,a mai patit cineva ,stie cineva de la ce o fi?
Senzorul este expus actiunii factorilor de mediu, praf, mizerie, umezeala, etc. Nu este inchis, sigilat, protejat. Pozitionarea este destul de proasta si de aici apar si problemele relativ normale...
Ideea este ca se rezolva repede, prin demontare si curatare. Macar atat sa fie singura voastra problema la motor, ca si la mine - am patit-o o singura data pe la 40k km.
A mai dat eroare odata MPP-ul de statea relanti-ul la 5000+rpm. L-am dat jos, l-am curatat si l-am pus la loc. Au trecut peste 6.000 km de atunci si nu a mai facut probleme.
Puteti sa puneti o poza cu senzoru` asta de turatie, unde este pozitionat? Ca ieri am dat vreo 10 chei pana a pornit. Sper sa fie de la asta, ca nu prea am chef de vizite in service. Problema este, ca acum, nu prea a vrut nici dimineata cand este mai racoare afara. Pana acum pateam, doar daca faceam un drum, pe caldura, ajungeam undeva si vroiam sa plec dupa un timp relativ scurt (30min. - 1h.). In rest, in tot timpul, pornea la sfert de cheie. Mai poate sa fie si de la altceva?
In partea dreapta cum privesti la botul masini chiar pe linga blocul motor ,te uiti de sus ,pe linga filtrul de aer in jos si il vei descoperi.
Iti trebuie o cheie de 10, rabdare si miina subtire ...locul este cam strimt acolo.Eventual dai jos aparatoare de plastic pentru relee ,care se afla pe suportul bateriei.Bafta
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment